Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Dzwięk Turbo - jakiś nie typowy 1.8 t AWT

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Dzwięk Turbo - jakiś nie typowy 1.8 t AWT

Post autor: Patryk1981 » 25 mar 2015, 13:57

Witam ,wcześniej podpiąłem się pod inny temat i widać nie fortunnie , problem jest taki że turbo wydaje dziwny dzwięk podczas przyspieszania co jak by " bzzzzzzzzzzzz zmiana biegu i zaś bzzzzzzzzzzz " słychać to na filmie ,który zamieszczam ,turbo nie gwizda tylko pierdzi , katalizator wybity jest sama puszka ,macie jakieś pomysły ?

Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 25 mar 2015, 15:56

jak "dmuchnąłęś" przede wszystkim te powiedzmy 50 koni więcej?
jak dla mnie to turbina się zwyczjanie mieli

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 26 mar 2015, 10:02

atlas1977 pisze:jak "dmuchnąłęś" przede wszystkim te powiedzmy 50 koni więcej?
jak dla mnie to turbina się zwyczjanie mieli
czyli co sypie się czy jak ? bo nic innego nie wynika tylko to pierdzenie , wnerwia to bo dzwięk brzydki dla ucha ,da się to jakoś poprawić ,co tu zaradzić ?

Jeszcze mam taką durną opcje , czy może być tak że łopatki ocierają o muszlę ?
I dla czego dzieje się to jak silnik jest już dogrzany ,na zimnym to nie występuje ,czy pęknięcie goroącej strony może powodować ten dźwięk, powiem Wam koledzy że strasznie to brzmi ,totalnie jak padaka ,ale ciągnie normalnie .

[ Dodano: 2015-03-26, 10:02 ]
podbijam temat , ma ktoś jakieś pomysły ?
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 26 mar 2015, 10:13

turbo sie chyba kończy , sprawdz czy ma luzy duże i zobacz czy w IC pluje dużo oleju , mozesz też sprawdzić jak dmucha i ile
ANIMAL

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 26 mar 2015, 10:21

egoonn pisze:turbo sie chyba kończy , sprawdz czy ma luzy duże i zobacz czy w IC pluje dużo oleju , mozesz też sprawdzić jak dmucha i ile
no właśnie że luzu nie ma , oleju też nie pluje w dolot sprawdzone , a z logów wychodzi że pompuje w porządku tu logi .

http://vaglog.pl/log_208578.html


jakieś inne propozycje ?
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 26 mar 2015, 21:37

pewny jestes ze to turbo wyje tak ?
ANIMAL

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 27 mar 2015, 06:40

egoonn pisze:pewny jestes ze to turbo wyje tak ?
Raczej tak ,bo co innego by mogło , tak jak pisałem jest to tylko na rozgrzanym silniku i w momencie przyspieszania gdy zaczyna turbo pompować ,dziur nie ma bo i doładowanie by się nie utrzymywało za zadanym ciśnieniu , chodzi mi po głowie ta puszka katalizatora ,czy to ona przypadkiem nie robi takiej " puszki rezonansowej " .
Nie mam innych pomysłów dlatego zapytałem na forum.
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 27 mar 2015, 09:11

jak byl kat czyszczony z puszki i nie zostalo dobrze wyczyszczone to oczywiscie ze tak bedzie , kat czyszczony i ori pucha zostala czy DP jest?
ANIMAL

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 27 mar 2015, 09:19

egoonn pisze:jak byl kat czyszczony z puszki i nie zostalo dobrze wyczyszczone to oczywiscie ze tak bedzie , kat czyszczony i ori pucha zostala czy DP jest?
całe wnętrze katalizatora jest wybite nic w nim nie zostało ,kompletnie nic , puszka ori po katalizatorze została co by na przeglądach problemu nie było. W związku z powyższym jaką masz teorie ? czy to wina puszki po kacie ? :|

Czy ktoś z tu obecnych ma kata wybitego i też ma takie dziwne dźwięki pochodzące z turbo <uoee>
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 27 mar 2015, 19:37

spotkalem juz sie z tym ze po wyczeszczeniu były zawirowania i dziwny dzwięk , odłącz go i zobacz lub odkręć przy silniku i zobacz jak bedzie bez podłączonego
ANIMAL

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 27 mar 2015, 19:50

egoonn pisze:spotkalem juz sie z tym ze po wyczeszczeniu były zawirowania i dziwny dzwięk , odłącz go i zobacz lub odkręć przy silniku i zobacz jak bedzie bez podłączonego
no ale huk będzie straszny , ciężko będzie coś usłyszeć , chyba nie pozostaje mi nic innego jak wymontować i wsadzić rurę i wmontować w nią lambde . Może też dlatego wolno wstaje mi turbo, bo zanim spaliny napompują puszkę po kacie to chwile minie i stąd wolno wstaje , dobrze to kombinuję ?
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

Awatar użytkownika
Vexatus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 kwie 2013, 08:39
Lokalizacja: Jaworze

Post autor: Vexatus » 27 mar 2015, 21:12

Jak chcesz mieć wygląd ori, to do środka puchy wstaw rurę na przelot. Na zewnątrz będzie wyglądało normalnie, a działać będzie lepiej. Może jakiś paproch tam wpadł czy coś i brzęczy. Turbo kręci 100kRPM i więcej, więc jak tam coś ociera, to nie ma bzzzz, tylko jest jebut i po zawodach. Jak mi się w 320D okręciła ośka, to miałem niezłą zasłonę dymną :D
Non in verbis, sed in rebus est!
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 28 mar 2015, 06:25

Vexatus pisze:Jak chcesz mieć wygląd ori


ale zostaje kwestia sondy lambda ,trzeba by to jakoś nawiercić , ale pomysł dobry <okok>
Vexatus pisze:Może jakiś paproch tam wpadł czy coś i brzęczy.
to jest raczej nie możliwe :)

nurtuje mnie jeszcze taka myśl , że jak wyciągałem kata to zostały stare uszczelki , ta pomiędzy turbo a katem jest nowa ,ale ta następna przed plecionką po drugiej stronie kata była bardzo licha i być może ją wydmuchało , tyle tylko że na zimnym silniku nie pierdzi a jak się zagrzeje to pierdzi ,generalnie zaczynam wierzyć że to może nie turbo mi bzyka tylko spaliny między katem a wydechem <uoee>
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

Awatar użytkownika
Vexatus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 kwie 2013, 08:39
Lokalizacja: Jaworze

Post autor: Vexatus » 28 mar 2015, 09:01

Patryk1981 pisze:
Vexatus pisze:Jak chcesz mieć wygląd ori


ale zostaje kwestia sondy lambda ,trzeba by to jakoś nawiercić , ale pomysł dobry <okok>
Przesunąć zaraz przed, albo zaraz po puszce. Jak nawiercisz tą rurę w środku, to tracisz część zysku, o który walczysz ;)
Patryk1981 pisze:
Vexatus pisze:Może jakiś paproch tam wpadł czy coś i brzęczy.
to jest raczej nie możliwe :)
W sensie nie, że wpadło coś z silnika przecież :P Raczej, że coś Ci tam zostało neichcący.
Patryk1981 pisze:nurtuje mnie jeszcze taka myśl , że jak wyciągałem kata to zostały stare uszczelki , ta pomiędzy turbo a katem jest nowa ,ale ta następna przed plecionką po drugiej stronie kata była bardzo licha i być może ją wydmuchało , tyle tylko że na zimnym silniku nie pierdzi a jak się zagrzeje to pierdzi ,generalnie zaczynam wierzyć że to może nie turbo mi bzyka tylko spaliny między katem a wydechem <uoee>
Normalnie turbo świszczy, jak się kończy, to robi "karetkę" (takie ijjjjuuuu), a jak już padnie, to robi stuk stuk i w peezdooo dymu ;)
Non in verbis, sed in rebus est!
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 28 mar 2015, 10:42

w awt sa 2 sondy lambda , DP zamontuj a do przeglądu w te same miejsce wkrecisz ta puszke po kacie , jest roboty ale jak zawsze cos za cos lub kup kata znów :)
ANIMAL

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga