Rodzinne kombi czyli S6 C5
Rodzinne kombi czyli S6 C5
Hej, przedstawię swoje S6 które użytkuję od prawie roku do codziennej jazdy do pracy.
Auto kupione jako pierwsze obejrzane S6, jechałem po nią w ciemno z Warmi na Śląsk. Poprzedni właściciel użytkował ją 7 lat w Polsce, wcześniej auto jeździło w DE. Potwierdzony przebieg 220K w ASO, wnętrze nie zniszczone, lakierniczo też dobrze. Podmalowywane ranty tylnych błotników ( 200 mikronów ) oraz przedni lewy słupek A na odcinku od dołu szyby do początku relingów, po za tym wszędzie 100-140 mikronów. Przy zakupie nawet nie miałem miernika, lecz sprzedawca poinformował mnie co było robione. Po za tym standardowo w tak leciwym aucie sporo odprysków na przednich błotnikach i masce. Wyposażenie całkiem ok, brakuje solaru i pamięci foteli, za to jest RNS-E dołożone i w pełni "uruchomione". Jest też całkiem kulturalnie zamontowany w dachu monitor DVD ze zmieniarką i słuchawkami bezprzewodowymi. Zawieszenie to oryginalne sprężyny i dwuletnie bilsteiny B8, stoi wysoko bo niestety opony w rozmiarze 245/45/18 są źle dobrane, ale szkoda wyrzucić całkiem świeże oponki.
Auto zakupiłem w czystej benzynie, po około pół roku użytkowania załozyłem instalacje gazową, z takim zamiarem było auto kupowane.
Auto ma nowy rozrząd, przednia szybę zmienianą w 2013 roku, jeździ, skręca i hamuje jak należy. Skrzynia również serwisowana na bieżąco i nie wykazuje problemów.
Jakiś wielkich planów co do "tjuningu" nie przewiduję, mam do tego inne auto, a to było kupione tylko i wyłącznie do wygodniej jazdy na codzien.
Na pewno zmienię zawias, bo ten jest bardzo twardy, a wygląda jak allroad, jakiś gwint średniej klasy będzie OK. W niedługim czasie będzie tez nowy wydech z kwasówki z czterema końcówkami z tyłu ( czekam na zderzak RS ), po za tym poprawka fotela kierowcy, bo jest rysa na skórze i trochę zadrapań no i ogólnie doprowadzenie auto do jak najlepszego stanu.
Kilka fot zaraz po pierwszym lepszym umyciu, niestety nic ciekawego na tą chwilę nie posiadam, ale wątek będę aktualizował.
I jeszcze foto mojej perełki
Pozdrawiam
Auto kupione jako pierwsze obejrzane S6, jechałem po nią w ciemno z Warmi na Śląsk. Poprzedni właściciel użytkował ją 7 lat w Polsce, wcześniej auto jeździło w DE. Potwierdzony przebieg 220K w ASO, wnętrze nie zniszczone, lakierniczo też dobrze. Podmalowywane ranty tylnych błotników ( 200 mikronów ) oraz przedni lewy słupek A na odcinku od dołu szyby do początku relingów, po za tym wszędzie 100-140 mikronów. Przy zakupie nawet nie miałem miernika, lecz sprzedawca poinformował mnie co było robione. Po za tym standardowo w tak leciwym aucie sporo odprysków na przednich błotnikach i masce. Wyposażenie całkiem ok, brakuje solaru i pamięci foteli, za to jest RNS-E dołożone i w pełni "uruchomione". Jest też całkiem kulturalnie zamontowany w dachu monitor DVD ze zmieniarką i słuchawkami bezprzewodowymi. Zawieszenie to oryginalne sprężyny i dwuletnie bilsteiny B8, stoi wysoko bo niestety opony w rozmiarze 245/45/18 są źle dobrane, ale szkoda wyrzucić całkiem świeże oponki.
Auto zakupiłem w czystej benzynie, po około pół roku użytkowania załozyłem instalacje gazową, z takim zamiarem było auto kupowane.
Auto ma nowy rozrząd, przednia szybę zmienianą w 2013 roku, jeździ, skręca i hamuje jak należy. Skrzynia również serwisowana na bieżąco i nie wykazuje problemów.
Jakiś wielkich planów co do "tjuningu" nie przewiduję, mam do tego inne auto, a to było kupione tylko i wyłącznie do wygodniej jazdy na codzien.
Na pewno zmienię zawias, bo ten jest bardzo twardy, a wygląda jak allroad, jakiś gwint średniej klasy będzie OK. W niedługim czasie będzie tez nowy wydech z kwasówki z czterema końcówkami z tyłu ( czekam na zderzak RS ), po za tym poprawka fotela kierowcy, bo jest rysa na skórze i trochę zadrapań no i ogólnie doprowadzenie auto do jak najlepszego stanu.
Kilka fot zaraz po pierwszym lepszym umyciu, niestety nic ciekawego na tą chwilę nie posiadam, ale wątek będę aktualizował.
I jeszcze foto mojej perełki
Pozdrawiam
"Im większą mądrość posiadasz, tym z większą ilością debili musisz się użerać.. "
Avant 2.2Turbo quattro
Audi S6 Avant 4.2 quattro
Audi Coupe quattro 2.8
Audi 80 b2 quattro 1.8
Avant 2.2Turbo quattro
Audi S6 Avant 4.2 quattro
Audi Coupe quattro 2.8
Audi 80 b2 quattro 1.8
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
sagem20v, nooo lepiej późno niż wcale ,dobrze że dałeś o sobie znać.
Bardzo ładne wnętrze przynajmniej mi się mega podoba . Dawaj zawiechę w dół i będzie jak trzeba.
Wydech robisz na jakiś już wzór (brzmienie) czy jak wyjdzie?
Bardzo ładne wnętrze przynajmniej mi się mega podoba . Dawaj zawiechę w dół i będzie jak trzeba.
Wydech robisz na jakiś już wzór (brzmienie) czy jak wyjdzie?
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Ja wolał bym czarne, ale to pewnie dlatego, że w poprzednim aucie tez miałem jasną skórę, miałem okazje pojeździć chwilę takim S6 w manualu z czarnym wnętrzem i czarny sufit robi robotę.IreK_PV808 pisze:Bardzo ładne wnętrze przynajmniej mi się mega podoba . Dawaj zawiechę w dół i będzie jak trzeba.
W zasadzie to robię go bo muszę, obecny niestety już jest w słabym stanie ( złączki elastyczne do wymiany, obejmy, środkowy tłumik.. ), w zasadzie to zdaje się na własne doświadczenie , chce żeby była ciut głośniejsza lecz nie chce żeby darła się za mocno, w końcu wożę tym roczne dzieckoIreK_PV808 pisze:Wydech robisz na jakiś już wzór (brzmienie) czy jak wyjdzie?
Od początku idąc od kolektorów będą dwa katalizatory ( roczne, kupione nówki z saaba o podobnej przepustowości ) , oczywiście po całości dwie rury 55mm, złączka V-band na środku, za nią X-pipe w miejscu obecnego środkowego tłumika i dwa końcowe tłumiki mocno wyciszone, każdy z dwoma końcówkami.
Dzięki, pozdromichal_bst pisze:Super wygląda, jak się nacieszę swoim nowym nabytkiem to przejdę na S6 w końcu Szerokości
"Im większą mądrość posiadasz, tym z większą ilością debili musisz się użerać.. "
Avant 2.2Turbo quattro
Audi S6 Avant 4.2 quattro
Audi Coupe quattro 2.8
Audi 80 b2 quattro 1.8
Avant 2.2Turbo quattro
Audi S6 Avant 4.2 quattro
Audi Coupe quattro 2.8
Audi 80 b2 quattro 1.8
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
- widzisz ,a ja bym chciał powozić tyłek w bieli hehehsagem20v pisze:Ja wolał bym czarne, ale to pewnie dlatego, że w poprzednim aucie tez miałem jasną skórę, miałem okazje pojeździć chwilę takim S6 w manualu z czarnym wnętrzem i czarny sufit robi robotę.
To już kąplecik będzie ładnie jak ogarniesz w ten sposób wydech. Dawaj jakiegoś filma jak już będziesz miał zamontowane. Zapewne robiony wydech będzie bardzo cieszył. U siebie też będę to robił i już nie mogę się doczekać
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
michal_bst, nie znam się ale na chłopski rozum to wydaje mi się ,że trzeba by zmienić jakość jeansów
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
michal_bst, ciekawe co właściciel wtrąci od siebie w tej sprawie.... . Pokrowiec założyć
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
michal_bst, :D to wygląda na to ,że trzeba garderobę dobierać do wnętrza . Ciekawe... wezmę to pod uwagę w przyszłości . THX
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Witam kolegę.
Autko widziałem na "live" na zlocie quattro w Toruniu (staliśmy do fotki obok siebie).
Ładnie się prezentowało, mi osobiście jasne wnętrze bardziej się podobało od mojego ciemnego grafitu.
Koła (opony) fakt za duże i trochę allroad-em zalatuje) ale jak ładne to na zimę mogą być
Widzę, że zmiana planów?
Całkiem niedawno byla do sprzedania a teraz LPG i jazda?
Pzdr.
Autko widziałem na "live" na zlocie quattro w Toruniu (staliśmy do fotki obok siebie).
Ładnie się prezentowało, mi osobiście jasne wnętrze bardziej się podobało od mojego ciemnego grafitu.
Koła (opony) fakt za duże i trochę allroad-em zalatuje) ale jak ładne to na zimę mogą być
Widzę, że zmiana planów?
Całkiem niedawno byla do sprzedania a teraz LPG i jazda?
Pzdr.
Czasami jak się założy spodnie za 50zł i nie są jeszcze prane, potrafią ciut zabarwić, ale konserwacja fotela i problem znika.IreK_PV808 pisze:michal_bst, ciekawe co właściciel wtrąci od siebie w tej sprawie.... . Pokrowiec założyć
To była próba, tzw. sprawdzenie rynkuernieball pisze:Widzę, że zmiana planów?
Całkiem niedawno byla do sprzedania a teraz LPG i jazda?
W czasie kiedy instalowałem LPG wystawiłem ją z czystej ciekawości, parę telefonów było jednak to był głupie bo każdemu mówiłem że już nie aktualne. Tak na prawdę to nie ma nic ciekawszego na co można się przesiąść, inna marka nie wchodzi w grę, S8 mi się nie podoba bo zawsze nadwozie Avant robiło robotę, RS6 zbyt drogi serwis także Ska to najrozsądniejszy wybór
"Im większą mądrość posiadasz, tym z większą ilością debili musisz się użerać.. "
Avant 2.2Turbo quattro
Audi S6 Avant 4.2 quattro
Audi Coupe quattro 2.8
Audi 80 b2 quattro 1.8
Avant 2.2Turbo quattro
Audi S6 Avant 4.2 quattro
Audi Coupe quattro 2.8
Audi 80 b2 quattro 1.8
@@@@ Piszę z innego konta bo sam się pogubiłem że mam dwa, obecnie jeżeli się da można je połączyć, udało mi się znaleźć passy do obecnego.
Mały upload po zimie.
S6 jeździ, ma się bardzo dobrze, co jakiś czas co nie co uda się dorzucić, mimo że ma mnie tylko wygodnie wozić
Auto po zimie otrzymało
- Kompletny serwis olejowy, silnik, skrzynia biegów, wspomaganie, płyn hamulcowy i olej w dyfrze. Komplet filtrów i Motul 5W40. Do skrzyni Mobil 71141 + filtr MANN'a.
- Tylne klocki hamulcowe Bosch
- Swap przednich hamulców, tarcze Zimmermann 360mm z A7, zaciski A8D3, klocki TRW, nowe przewody hamulcowe TRW.
- Zawieszenie, dwuletni Bilstein b8 zastąpiony z przodu prawie nowym gwintem FK, z tyłu nowe amortyzatory i obecnie poszukiwania kitu -30/-40.
- Kompleksowa renowacja felg, piaskowanie i malowanie w customowy kolor + na to wszystko nowe GoodYear'y effecientgrip 245/40/18.
- Zderzak tył od RS6
- Licznik z polifta wraz z tylnymi lampami i blendą
- Nowe czujniki poziomowania, antena GPS i masa innych drobiazgów
- Wymiana filtrów gazu, kontrolna kalibracja map.
- Standardowo u mnie delikatne odświeżenie lakieru, porządne mycie, glinka, bardzo delikatna polerka + wosk
Wszystkie prace wykonuje własnoręcznie, począwszy o pełnej mechaniki, przez malowanie po sam "detaJling"
Auto póki co mnie bardzo cieszy, od zakupi zrobiłem 30tysięcy i wszystko śmiga bez problemu, w planach mam jeszcze na pewno progi i listwy RS6, klapa tył RS6. Skłonny był bym też wymienić wnętrze na czarne ew. zamiana z dopłatą.
Kilka zdjęc, niestety wszystko telefonem, jak tylko obniżę tył i dorzucę dystanse po 10mm to cyknę kilka fotek lustrzaną.
Pozdrawiam.
Mały upload po zimie.
S6 jeździ, ma się bardzo dobrze, co jakiś czas co nie co uda się dorzucić, mimo że ma mnie tylko wygodnie wozić
Auto po zimie otrzymało
- Kompletny serwis olejowy, silnik, skrzynia biegów, wspomaganie, płyn hamulcowy i olej w dyfrze. Komplet filtrów i Motul 5W40. Do skrzyni Mobil 71141 + filtr MANN'a.
- Tylne klocki hamulcowe Bosch
- Swap przednich hamulców, tarcze Zimmermann 360mm z A7, zaciski A8D3, klocki TRW, nowe przewody hamulcowe TRW.
- Zawieszenie, dwuletni Bilstein b8 zastąpiony z przodu prawie nowym gwintem FK, z tyłu nowe amortyzatory i obecnie poszukiwania kitu -30/-40.
- Kompleksowa renowacja felg, piaskowanie i malowanie w customowy kolor + na to wszystko nowe GoodYear'y effecientgrip 245/40/18.
- Zderzak tył od RS6
- Licznik z polifta wraz z tylnymi lampami i blendą
- Nowe czujniki poziomowania, antena GPS i masa innych drobiazgów
- Wymiana filtrów gazu, kontrolna kalibracja map.
- Standardowo u mnie delikatne odświeżenie lakieru, porządne mycie, glinka, bardzo delikatna polerka + wosk
Wszystkie prace wykonuje własnoręcznie, począwszy o pełnej mechaniki, przez malowanie po sam "detaJling"
Auto póki co mnie bardzo cieszy, od zakupi zrobiłem 30tysięcy i wszystko śmiga bez problemu, w planach mam jeszcze na pewno progi i listwy RS6, klapa tył RS6. Skłonny był bym też wymienić wnętrze na czarne ew. zamiana z dopłatą.
Kilka zdjęc, niestety wszystko telefonem, jak tylko obniżę tył i dorzucę dystanse po 10mm to cyknę kilka fotek lustrzaną.
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga