Problem z odpalaniem...:-(
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:50
- Lokalizacja: Chełm
Problem z odpalaniem...:-(
Witam wszystkich na wstępie... posiadam juz konto na tym forum lecz nie pamiętam nicku toteż raz jeszcze się zarejestrowałem na innym e-mail...
Problem u mnie wygląda następująco:
Jakiś czas temu zostały wymienione wałeczki w silniku (okolice sierpnia i września) przy okazji uszczelniono wycieki oraz zrobiono pełny rozrząd ( rolki itd )... Od mniej wiecej nowego roku silnik znów zaczął brzydko pracować, chodzi jakoś tak bardzo metalicznie nierówno w zakresie 1000-2500 tys obrotów... w załączniku dodałem wykaz i mechanicy stwierdzili że coś się dzieje na jednym wtryskiwaczu (nie znam się na mechanice toteż proszę o wyjaśnienie mi tego odczytu) ponadto samochód ostatnio miewa kaprysy i nie chce zapalać tzn zapala i potem gaśnie jakby osłabł... ze swoich obserwacji mogę napisać że czujnik świec długo się pali jednakże dzisiaj mechanik stwierdził ze wszystkie palą w normie... Odpaliliśmy z tzw "plaka" i po 10 sekundach zgasła po czym ponownie ta sama procedura i silnik zapalił brzmiąc przy tym jak Transformers płuczący gardło śrubami (zresztą ostatnio tak "na zimnym" to on brzmi)... co do dynamiki samochodu nie mam zastrzeżeń nie zanotowałem spadku mocy... Winę kiepskiego paliwa także wykluczam bo po pierwszej takiej akcji a było ich od nowego roku kilka wlany został specyfik do samochodu oraz zalewam tylko i wyłącznie Verve... dodam także że kaprysy się zaczynają gdy wskazówka paliwa dochodzi do ostatniej białej kreski tej przed żebrakiem"...
Pytanie moje Panowie i Panie na forum co jest nie tak...? Przypominam ze w dodanym załączniku jest jakiś "feler" którego mechanik nie może stwierdzić (coś z wtryskiem)... Co się popsuło...? Dodam także że wykluczam pompkę która była regenerowana w Bosch-u dwa lata temu...
Pozdrawiam i proszę o podanie diagnozy...
Problem u mnie wygląda następująco:
Jakiś czas temu zostały wymienione wałeczki w silniku (okolice sierpnia i września) przy okazji uszczelniono wycieki oraz zrobiono pełny rozrząd ( rolki itd )... Od mniej wiecej nowego roku silnik znów zaczął brzydko pracować, chodzi jakoś tak bardzo metalicznie nierówno w zakresie 1000-2500 tys obrotów... w załączniku dodałem wykaz i mechanicy stwierdzili że coś się dzieje na jednym wtryskiwaczu (nie znam się na mechanice toteż proszę o wyjaśnienie mi tego odczytu) ponadto samochód ostatnio miewa kaprysy i nie chce zapalać tzn zapala i potem gaśnie jakby osłabł... ze swoich obserwacji mogę napisać że czujnik świec długo się pali jednakże dzisiaj mechanik stwierdził ze wszystkie palą w normie... Odpaliliśmy z tzw "plaka" i po 10 sekundach zgasła po czym ponownie ta sama procedura i silnik zapalił brzmiąc przy tym jak Transformers płuczący gardło śrubami (zresztą ostatnio tak "na zimnym" to on brzmi)... co do dynamiki samochodu nie mam zastrzeżeń nie zanotowałem spadku mocy... Winę kiepskiego paliwa także wykluczam bo po pierwszej takiej akcji a było ich od nowego roku kilka wlany został specyfik do samochodu oraz zalewam tylko i wyłącznie Verve... dodam także że kaprysy się zaczynają gdy wskazówka paliwa dochodzi do ostatniej białej kreski tej przed żebrakiem"...
Pytanie moje Panowie i Panie na forum co jest nie tak...? Przypominam ze w dodanym załączniku jest jakiś "feler" którego mechanik nie może stwierdzić (coś z wtryskiem)... Co się popsuło...? Dodam także że wykluczam pompkę która była regenerowana w Bosch-u dwa lata temu...
Pozdrawiam i proszę o podanie diagnozy...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:50
- Lokalizacja: Chełm
to nie tak zebys caly czas jezdzil na pelnym baku, pojezdzij tak troche i zobacz czy objawy beda wystepowac i daj znac. ze zdjecia nie wynika totalnie nic zlego, wszystkie korekty wtryskow sa jak najbardziej w normie. jak z wysokim poziomem ropy bedzie wszystko ok to wymienisz pompe w baku i masz po klopocie.
Na forum nie "panujemy"
Na forum nie "panujemy"
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:50
- Lokalizacja: Chełm
Witam...
Sytuacja sie powtórzyła wlasnie znow odpaliła i zgasła... poziom paliwa niewiele ponizej polowy baku... "zagadała" i padła z rur poszedł dym... Pytanie do forumowiczów z lubelszczyzny gdzie jest jakiś konkretny "magik" ktory mógłby za uczciwe pieniądze sprawdzić i naprawić taką usterkę/dolegliwość...? Proszę o pomoc... Edit (szalony) nie na moje nerwy...
Pozdrawiam i dziekuje z góry...
Sytuacja sie powtórzyła wlasnie znow odpaliła i zgasła... poziom paliwa niewiele ponizej polowy baku... "zagadała" i padła z rur poszedł dym... Pytanie do forumowiczów z lubelszczyzny gdzie jest jakiś konkretny "magik" ktory mógłby za uczciwe pieniądze sprawdzić i naprawić taką usterkę/dolegliwość...? Proszę o pomoc... Edit (szalony) nie na moje nerwy...
Pozdrawiam i dziekuje z góry...
Ostatnio zmieniony 15 lut 2015, 18:21 przez Mateuszek_88, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:50
- Lokalizacja: Chełm
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tego nikt Ci na odległość nie zagwarantuje, ale Twoje objawy które opisujesz wskazują że nie może być inaczej. Poczytaj jeszcze to viewtopic.php?t=39200 i poszukaj na Forum innych tematów podobnych. Pompkę możesz wymontować i spróbować ją reanimować jak piszą koledzy w innych tematach.Mateuszek_88 pisze:I to na 100% pewne ze pompka w baku...?
Lektor.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:50
- Lokalizacja: Chełm
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:50
- Lokalizacja: Chełm
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:50
- Lokalizacja: Chełm
Witam ponownie...
wymieniłem pompkę i czujnik i wszystko było cacy do pierwszych "mrozów"... teraz gdy temperatura spada w nocy poniżej zera z rana znów "Garbata" ma kaprysy... poziom pol baku zalany shell diesel nitro... rozkładam ręce Panowie i Panie w dodatku kluczyk już nie otwiera "z daleka" tylko trzeba robić z zamka przy drzwiach... Audi das Katastrofen...
wymieniłem pompkę i czujnik i wszystko było cacy do pierwszych "mrozów"... teraz gdy temperatura spada w nocy poniżej zera z rana znów "Garbata" ma kaprysy... poziom pol baku zalany shell diesel nitro... rozkładam ręce Panowie i Panie w dodatku kluczyk już nie otwiera "z daleka" tylko trzeba robić z zamka przy drzwiach... Audi das Katastrofen...
- Mattez
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 30 gru 2014, 08:03
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Witam,
Podepnę się pod temat. W niedawno zakupionej niuni zaczął się niewielki problem z odpaleniem. Chciałbym poprosić o utwierdzenie mnie, bądź nakierowanie.
Po nocy stania trzeba go kręcić ze 4-5 sekund, żeby zapalił, jak zaskoczy, to jeszcze przez sekundę, dwie troszkę nierówno chodzi, potem pracuje jak zegarek. Żadnych problemów potem podczas jazdy, nie szarpie, nie przygasa. Podczas rozruchu odrobinkę dymi z wydechu na biało przez 2-3 minuty, ale to przy obecnych temperaturach, moim zdaniem jeszcze w normie. Co ciekawe, jak go od razu po zapaleniu zgaszę i odpalę jeszcze raz, to odpala od przysłowiowego "szczała". Na moje - pompka paliwa w baku, ale może ma ktoś jeszcze jakieś sugestie? Da się zdiagnozować malfunkcję tej pompki za pomocą VAG'a?
Pozdrawiam,
mtz
Podepnę się pod temat. W niedawno zakupionej niuni zaczął się niewielki problem z odpaleniem. Chciałbym poprosić o utwierdzenie mnie, bądź nakierowanie.
Po nocy stania trzeba go kręcić ze 4-5 sekund, żeby zapalił, jak zaskoczy, to jeszcze przez sekundę, dwie troszkę nierówno chodzi, potem pracuje jak zegarek. Żadnych problemów potem podczas jazdy, nie szarpie, nie przygasa. Podczas rozruchu odrobinkę dymi z wydechu na biało przez 2-3 minuty, ale to przy obecnych temperaturach, moim zdaniem jeszcze w normie. Co ciekawe, jak go od razu po zapaleniu zgaszę i odpalę jeszcze raz, to odpala od przysłowiowego "szczała". Na moje - pompka paliwa w baku, ale może ma ktoś jeszcze jakieś sugestie? Da się zdiagnozować malfunkcję tej pompki za pomocą VAG'a?
Pozdrawiam,
mtz
Every problem is easy... once it's solved.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga