Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem z odpalaniem...:-(

Silniki wysokoprężne
Mateuszek_88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:50
Lokalizacja: Chełm

Problem z odpalaniem...:-(

Post autor: Mateuszek_88 » 09 lut 2015, 15:13

Witam wszystkich na wstępie... :) posiadam juz konto na tym forum lecz nie pamiętam nicku toteż raz jeszcze się zarejestrowałem na innym e-mail... :)

Problem u mnie wygląda następująco:

Jakiś czas temu zostały wymienione wałeczki w silniku (okolice sierpnia i września) przy okazji uszczelniono wycieki oraz zrobiono pełny rozrząd ( rolki itd )... Od mniej wiecej nowego roku silnik znów zaczął brzydko pracować, chodzi jakoś tak bardzo metalicznie nierówno w zakresie 1000-2500 tys obrotów... w załączniku dodałem wykaz i mechanicy stwierdzili że coś się dzieje na jednym wtryskiwaczu (nie znam się na mechanice toteż proszę o wyjaśnienie mi tego odczytu) ponadto samochód ostatnio miewa kaprysy i nie chce zapalać tzn zapala i potem gaśnie jakby osłabł... ze swoich obserwacji mogę napisać że czujnik świec długo się pali jednakże dzisiaj mechanik stwierdził ze wszystkie palą w normie... Odpaliliśmy z tzw "plaka" i po 10 sekundach zgasła po czym ponownie ta sama procedura i silnik zapalił brzmiąc przy tym jak Transformers płuczący gardło śrubami (zresztą ostatnio tak "na zimnym" to on brzmi)... co do dynamiki samochodu nie mam zastrzeżeń nie zanotowałem spadku mocy... Winę kiepskiego paliwa także wykluczam bo po pierwszej takiej akcji a było ich od nowego roku kilka wlany został specyfik do samochodu oraz zalewam tylko i wyłącznie Verve... dodam także że kaprysy się zaczynają gdy wskazówka paliwa dochodzi do ostatniej białej kreski tej przed żebrakiem"...