[ALG 2.8 193 KM] a6 c5 2.8 v6 quattro sedan przelot x-pipe c
[ALG 2.8 193 KM] a6 c5 2.8 v6 quattro sedan przelot x-pipe c
Witam koledzy i koleżanki
Mam pytanie skierowane do Was a mianowicie czy ktoś z was posiada układ wydechowy przelotowy w
x pipe--y pipe --h-pipe
lub moze inne konfiguracje? Najlepiej opinie skierowane do silników v6 ale i nie tylko .
Pytanie kieruje dlatego że u siebie w aucie wyrzuciłem katy. Oraz tłumik środkowy ponieważ oczekiwałem ładnego gangu/bulgotu z wydechu coś ala v8 ale niestety zawiodłem się troszkę ponieważ bulgot jest ale na wolnych obrotach a powyżej 3 tys obrotów to jest taki dziwny. Można określić jako metaliczny
Macie może jakieś porady?
Wydech teraz jest cały na przelocie tylko zostały tylne 2 tłumiki i tłumiki wyglądające te między katami. A środkowym wydechem
Cel osiągnąć coś w podobie tego wydechu w tej a4 v6
I
Piękny dzwiek
Tylko tu w audi a4. Jest wydech na jedna końcówkę a ja mam z tylu 2 tłumiki .
Mam pytanie skierowane do Was a mianowicie czy ktoś z was posiada układ wydechowy przelotowy w
x pipe--y pipe --h-pipe
lub moze inne konfiguracje? Najlepiej opinie skierowane do silników v6 ale i nie tylko .
Pytanie kieruje dlatego że u siebie w aucie wyrzuciłem katy. Oraz tłumik środkowy ponieważ oczekiwałem ładnego gangu/bulgotu z wydechu coś ala v8 ale niestety zawiodłem się troszkę ponieważ bulgot jest ale na wolnych obrotach a powyżej 3 tys obrotów to jest taki dziwny. Można określić jako metaliczny
Macie może jakieś porady?
Wydech teraz jest cały na przelocie tylko zostały tylne 2 tłumiki i tłumiki wyglądające te między katami. A środkowym wydechem
Cel osiągnąć coś w podobie tego wydechu w tej a4 v6
I
Piękny dzwiek
Tylko tu w audi a4. Jest wydech na jedna końcówkę a ja mam z tylu 2 tłumiki .
- st.john
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
powiem tak:
nie osiągniesz specyfikacji dźwięku jak v8 - bo v6 zawsze będzie chodziła na wysokich bardziej "metalicznie". W pierwszym filmie, który wrzuciłeś główną rolę odgrywa końcowy tłumik. To ona nadaje basu. W drugim filmie - wydech może i mocno brzmi ale bez końcowych nie nadaje się do jazdy.
Więc jak chcesz zmienić dźwięk zacznij od końcowych. Ja mam u siebie zamiast katów przelotowe, zamiast środkowego dwa sportowe, końcowe od ski 4.2 - więc w sumie prawie cały przelotowy, rury łączą się wyłącznie tymi małymi cygarami i dźwięk jest bardziej jak rzędowe piątki niż v8, ale ja do tego dążę.
moje 2.8 chodzi tak:
FILM
żeby zrobić z mojego więcej basu zostaje mi wyłącznie zmiana końcowych na coś mniejszego i komorowego.
u siebie dałeś rury zamiast katów i środkowego ?
wrzuć jakiś film - podpowiem Ci co dalej (jak posłucham)
nie osiągniesz specyfikacji dźwięku jak v8 - bo v6 zawsze będzie chodziła na wysokich bardziej "metalicznie". W pierwszym filmie, który wrzuciłeś główną rolę odgrywa końcowy tłumik. To ona nadaje basu. W drugim filmie - wydech może i mocno brzmi ale bez końcowych nie nadaje się do jazdy.
Więc jak chcesz zmienić dźwięk zacznij od końcowych. Ja mam u siebie zamiast katów przelotowe, zamiast środkowego dwa sportowe, końcowe od ski 4.2 - więc w sumie prawie cały przelotowy, rury łączą się wyłącznie tymi małymi cygarami i dźwięk jest bardziej jak rzędowe piątki niż v8, ale ja do tego dążę.
moje 2.8 chodzi tak:
FILM
żeby zrobić z mojego więcej basu zostaje mi wyłącznie zmiana końcowych na coś mniejszego i komorowego.
u siebie dałeś rury zamiast katów i środkowego ?
wrzuć jakiś film - podpowiem Ci co dalej (jak posłucham)
no właśnie pytanie czy zamiast katów są puste puszki czy rury do tego czasem dobrze zrobić by właśnie xpipe. generalnie wydech w wonossaku to nie to samo co w uturbionym aucie lepiej dobrze obliczyć co i jak... bo mzesz ryzykować stratą mocy.
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
Spotkałem się z radą od sprzedawcy mojej obecnej Eski że w wolnossących V-kach nie wolno rozdzielać całkowicie wydechów stronami bo się rozjeżdżają stronami. (ale to przy wydechach Quattro chyba ) Z Filmików, które wstawiłeś, obydwie A4 mają usunięte tłumiki końcowe i wstawioną tylną rurę przelotową.
Można by jakieś dedykowane końcowe wydechy Ale zgodzę się z kolegą st.john - V6 zawsze będzie chodziło bardziej metalicznie przy wyższych obrotach. Ja w swojej byłej 2.4 V6 Quattro wrzuciłem cały od katów standardowy wydech od 2.5 TDI Quattro i powiem szczerze, że całkiem fajnie to chodziło - jakby miało lepszy przelot spalin i troszkę bardziej basowy pomruk.
Teraz w Esce mam dwa końcowe wydechy od RS6 - to jest dopiero różnica!
Można by jakieś dedykowane końcowe wydechy Ale zgodzę się z kolegą st.john - V6 zawsze będzie chodziło bardziej metalicznie przy wyższych obrotach. Ja w swojej byłej 2.4 V6 Quattro wrzuciłem cały od katów standardowy wydech od 2.5 TDI Quattro i powiem szczerze, że całkiem fajnie to chodziło - jakby miało lepszy przelot spalin i troszkę bardziej basowy pomruk.
Teraz w Esce mam dwa końcowe wydechy od RS6 - to jest dopiero różnica!
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Ale chodzi mi o taki typ końcowego wydechu są różne firmy tego stylu wm sport. apexi n1.i mugen oraz ala mugen
A może ktoś ma z was coś w podobie tych tłumików w swoim aucie ?
Wydaje mi się ze dwa takie tłumiki fajnie by wyglądały z tylu ale ciekawe jak z dźwiękiem
LOk nagrań filmik jeszcze jeden i wrzucę
[ Dodano: 2015-02-03, 17:57 ]
piękny dzwiek
[ Dodano: 2015-02-03, 18:01 ]
[ Dodano: 2015-02-03, 18:01 ]
[ Dodano: 2015-02-11, 02:12 ]
Koledzy a co wy na to by zrobić u mnie tak
Silnik 2.8 v6 quattro
Od kolektorów złączyć 2 rury w jedna aż do końca ale z tym że jeszcze na końcu rozdzielić na 2 tłumiki apexi n1 itp.
Czyli 2 x Y pipe??
A może ktoś ma z was coś w podobie tych tłumików w swoim aucie ?
Wydaje mi się ze dwa takie tłumiki fajnie by wyglądały z tylu ale ciekawe jak z dźwiękiem
LOk nagrań filmik jeszcze jeden i wrzucę
[ Dodano: 2015-02-03, 17:57 ]
piękny dzwiek
[ Dodano: 2015-02-03, 18:01 ]
[ Dodano: 2015-02-03, 18:01 ]
[ Dodano: 2015-02-11, 02:12 ]
Koledzy a co wy na to by zrobić u mnie tak
Silnik 2.8 v6 quattro
Od kolektorów złączyć 2 rury w jedna aż do końca ale z tym że jeszcze na końcu rozdzielić na 2 tłumiki apexi n1 itp.
Czyli 2 x Y pipe??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga