[Audi A6 C4 2,0l] proble z gazem
[Audi A6 C4 2,0l] proble z gazem
Witam
Problem sie robi gdy samochód ma przejśc z benzyny na gaz. Jest odłaczona bęzyn a przez 3 ,4 sek jest brak gazu-samochód hamuje.Gazownik cztery razy zmieniał obcję w komputerze gazu, ale bez zmian-cztery soboty zmarnowane.
Pozdrawiam
Problem sie robi gdy samochód ma przejśc z benzyny na gaz. Jest odłaczona bęzyn a przez 3 ,4 sek jest brak gazu-samochód hamuje.Gazownik cztery razy zmieniał obcję w komputerze gazu, ale bez zmian-cztery soboty zmarnowane.
Pozdrawiam
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem jest to kiepska jakosc gazu. Ja mam podobnie w Angli. Tylko rano przy pierwszym przelaczeniu ma ciezko przejsc na gaz. Mam wymienione swiece, przewody ori, odmy, ezektor i ne benzynie smiga super. Jadac do agli mialem w zbiorniku jeszcze niemiecki gaz i piersze 2 dni z rana przelaczajac sie na gaz nie mial zadnych problemow bo niemiecki jest naprawde dobry, jak tylko zatankowalem angielski zaraz pojawil sie problem ale tylko jak jest zimniej w nocy. Zauwaz tez ze cena benzyny spadla wiec gazu tez musiala i zaczynaja oszczedzac robiac szajsowaty gaz. Taka moja opinia.
Pozdro
Pozdro
Re: [Audi A6 C4 2,0l] proble z gazem
witamMaliniak_100 pisze:Witam
Problem sie robi gdy samochód ma przejśc z benzyny na gaz. Jest odłaczona bęzyn a przez 3 ,4 sek jest brak gazu-samochód hamuje.Gazownik cztery razy zmieniał obcję w komputerze gazu, ale bez zmian-cztery soboty zmarnowane.
Pozdrawiam
jaki jest kod silnika??
pozdrawiam
Piszesz , ze wyczyścił tak ? Ok , a jakie masz wtryskiwacze , napisz mi prosze .Maliniak_100 pisze:gazownik czyścił wtryski,ale to nie pomogło
[ Dodano: 2009-01-25, 04:33 ]
kodu nie znam,ale parę tygodni temu wszystko było OK inst.mam już rok.
Napisz mi równiez jaki masz reduktor rowniez .
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
ja sie podłącze z moim małym problemem. Na gazie przy obrotach mniej wiecej 1900-2000 silnik ma takie przerwania, jakby nie dostał gazu albo nie miał iskry. Im bardziej się rozgrzeje tym jest to silniejsze. Wymieniłem filtry gazu, świece i przewody WN na ori i na benzynie chodzi super. co to może być? Zabrudzone wtryski? Ja mam wtryski Waltek i roczną instalacje.
Napisz mi co masz pod maską , jakie graty? ... jaka elektronika ?fassi1 pisze:ja sie podłącze z moim małym problemem. Na gazie przy obrotach mniej wiecej 1900-2000 silnik ma takie przerwania, jakby nie dostał gazu albo nie miał iskry. Im bardziej się rozgrzeje tym jest to silniejsze. Wymieniłem filtry gazu, świece i przewody WN na ori i na benzynie chodzi super. co to może być? Zabrudzone wtryski? Ja mam wtryski Waltek i roczną instalacje.
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie ma pojęcia. Na wtryskach jest napisane:TrimiX pisze:Napisz mi co masz pod maską , jakie graty? ... jaka elektronika ?fassi1 pisze:ja sie podłącze z moim małym problemem. Na gazie przy obrotach mniej wiecej 1900-2000 silnik ma takie przerwania, jakby nie dostał gazu albo nie miał iskry. Im bardziej się rozgrzeje tym jest to silniejsze. Wymieniłem filtry gazu, świece i przewody WN na ori i na benzynie chodzi super. co to może być? Zabrudzone wtryski? Ja mam wtryski Waltek i roczną instalacje.
Valtek, Rail Type 30, średnica 4mm, LPG - CNG CLASS#2,
Na parowniku:
Made in ITALY
A o elektronice nie mam pojęcia. Nie mam żadnych papierów przy sobie od gazu. Zostały w polsce.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie no pisze jak jest na wtryskach.TrimiX pisze:fassi1 , ta średnica dysz w motorze 2,4 wynosząca 4mm jak napisałeś to żart -tak ?
Jeśli jest to prawdą heheh to pobiło najwieksze głupoty jakie widziałem jesli chodzi o drucarstwo w Lpg .
Dosłownie w jednej lini cytuje:
Seat (znak średnicy) 4mm
co jest nie tak z tą średnicą do motoru 2.4?
Wiesz co , tak sie nie dogadamy raczej , zrób foto i bedzie po krzyku ok? co do srednic dysz nigdzie jej nie ma wybitej .
Dysze w standarcie jaki wychodzi z lini produkcyjnej Valtec/Rail to 2,0mm , reszta to właśnie gazownik , rozwierca w miarę potrzeby .
Aby sprawdzić jakie masz dysze - najprościej to , zdejmujesz jeden wezyk z wtrysku i wykręcasz dyszę ( taki króciec z mosiądzu ) mierzysz najlepiej przelotowo wiertełkami .
Dlamnie średnica 4,0 mm w motorze audi 2,4 to jakas obstrakcja !
Dysze w standarcie jaki wychodzi z lini produkcyjnej Valtec/Rail to 2,0mm , reszta to właśnie gazownik , rozwierca w miarę potrzeby .
Aby sprawdzić jakie masz dysze - najprościej to , zdejmujesz jeden wezyk z wtrysku i wykręcasz dyszę ( taki króciec z mosiądzu ) mierzysz najlepiej przelotowo wiertełkami .
Dlamnie średnica 4,0 mm w motorze audi 2,4 to jakas obstrakcja !
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
To po kolei , tyle ze musze sie jak zwykle powtarzac :
-elektrozaworki 3 omowe - nie są w stanie obsłuzyc czasów wtrysków jakie posiadasz
-reduktor od matiza
-brak kompensacji ciśnienia miedzy listwami
dalej pewnie - moje domysły ?
-zbiornik do jazdy na wstecznym
-nieprawidlowe nawietry kolektora
-nie równe wezyki
-stadatdowy trojnik pomiarowy nie na swoim miejscu
Napisz mi jeszcze co masz za elektronikę LPG
-elektrozaworki 3 omowe - nie są w stanie obsłuzyc czasów wtrysków jakie posiadasz
-reduktor od matiza

-brak kompensacji ciśnienia miedzy listwami
dalej pewnie - moje domysły ?
-zbiornik do jazdy na wstecznym
-nieprawidlowe nawietry kolektora
-nie równe wezyki
-stadatdowy trojnik pomiarowy nie na swoim miejscu
Napisz mi jeszcze co masz za elektronikę LPG
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli elektrozaworki są poprostu za słabe? Jakie powinny być?TrimiX pisze:To po kolei , tyle ze musze sie jak zwykle powtarzac :
-elektrozaworki 3 omowe - nie są w stanie obsłuzyc czasów wtrysków jakie posiadasz
-reduktor od matiza
-brak kompensacji ciśnienia miedzy listwami
dalej pewnie - moje domysły ?
-zbiornik do jazdy na wstecznym
-nieprawidlowe nawietry kolektora
-nie równe wezyki
-stadatdowy trojnik pomiarowy nie na swoim miejscu
Napisz mi jeszcze co masz za elektronikę LPG
Reduktor jest za mały i za słaby? Jaki powinien być?
Co oznacza brak kompensacji ciśnienia między listwami? Powinno być coś zamontowane na wężach pomiędzy listwami?
Zbiornik mam 60l w kole.
Elektroniki nie znam, dowiem się jak się dostanę do kompa ale on jest za całym panelem z bezpiecznikami i nie wiem jak się tam dostać.