Mam pytanie odnosnie wiatraka cieczy chlodzacej. Wczoraj jadac do Niemiec stalem w korku okolo 3 godzin przy tym auto caly czas na chodzie po okolo 2,5 godziny spogladnolem na temp oleju na fis pokazalo 106 stopni zalaczylem wew. dmuchawe i temperatura na mksa po czym temp oleju zaczela spadac. Lecz temp cieczy na desce pokazywalo caly czas 90 ale nie slyszalem zeby wiatrak chlodnicy byl zalaczany ,. na zewnatz bylo 2 stopnie. Czy te 106 stopni nie bylo sbyt wiele
Przy jakiej temp. powinien wlaczyc wiatrak
-
puchaty106
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 49
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 10:39
- Lokalizacja: Lubuskie
Przy jakiej temp. powinien wlaczyc wiatrak
Witam
Mam pytanie odnosnie wiatraka cieczy chlodzacej. Wczoraj jadac do Niemiec stalem w korku okolo 3 godzin przy tym auto caly czas na chodzie po okolo 2,5 godziny spogladnolem na temp oleju na fis pokazalo 106 stopni zalaczylem wew. dmuchawe i temperatura na mksa po czym temp oleju zaczela spadac. Lecz temp cieczy na desce pokazywalo caly czas 90 ale nie slyszalem zeby wiatrak chlodnicy byl zalaczany ,. na zewnatz bylo 2 stopnie. Czy te 106 stopni nie bylo sbyt wiele
? Kiedy wiatrak chlodnicy powinien sie zalaczyc przy jakiej teperaturze wody??
Mam pytanie odnosnie wiatraka cieczy chlodzacej. Wczoraj jadac do Niemiec stalem w korku okolo 3 godzin przy tym auto caly czas na chodzie po okolo 2,5 godziny spogladnolem na temp oleju na fis pokazalo 106 stopni zalaczylem wew. dmuchawe i temperatura na mksa po czym temp oleju zaczela spadac. Lecz temp cieczy na desce pokazywalo caly czas 90 ale nie slyszalem zeby wiatrak chlodnicy byl zalaczany ,. na zewnatz bylo 2 stopnie. Czy te 106 stopni nie bylo sbyt wiele
A6 C5 1.9 tdi
A czy przy zimnym silniku i włączonej klimie(auto) wentylator chłodnicy (ten elektryczny) powinien się włączyć?
Czytałem że c5 ma nagrzewnice elektryczną która działa przy włączonej (auto) tylko że w tedy śmiga wentylator elektryczny, i dodatkowo chłodzi silnik.
U mnie wolno łapie temperaturę po ok 8 km przy 0 stopni i spokojnej jeździe mam ok 70 stopni na zegarze. A przy włączonej eco to jeszcze gorzej.
Wiskoza działa prawidłowo daje się zatrzymać ręką, termostat wymieniony na oryginał.
Proszę o podpowiedzi.
Czytałem że c5 ma nagrzewnice elektryczną która działa przy włączonej (auto) tylko że w tedy śmiga wentylator elektryczny, i dodatkowo chłodzi silnik.
U mnie wolno łapie temperaturę po ok 8 km przy 0 stopni i spokojnej jeździe mam ok 70 stopni na zegarze. A przy włączonej eco to jeszcze gorzej.
Wiskoza działa prawidłowo daje się zatrzymać ręką, termostat wymieniony na oryginał.
Proszę o podpowiedzi.










