Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Potrzebna rura od turbiny

Silniki wysokoprężne
hatysz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 26 cze 2011, 15:16
Lokalizacja: Wrocław

Potrzebna rura od turbiny

Post autor: hatysz » 05 gru 2014, 19:04

Dobry wieczór koledzy. Walnela mi rura wchodząca do turbiny. zdjęcie poniżej. Czy ktos mo moze podac kod tego produktu? Widze ze na alledrogo sa rury z turbiny ale z jakas metalowa koncówka. Na zdjeciu moja rura po probie chalupniczej naprawy. Moze ktos ma owy produkt na stanie?

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 05 gru 2014, 19:34


Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 05 gru 2014, 19:51

hatysz,

Wąż ciśnieniowy 4F0 145 738 R

Obrazek

A dla pewności sprawdź sobie w jakim stanie masz jeszcze ten - wąż ciśnieniowy 4F0 145 737 D

Obrazek
Warsztat, naprawy Audi A6.

hatysz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 26 cze 2011, 15:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: hatysz » 05 gru 2014, 20:00

Mega! W audi powiedzieli 700zł za wąż i nie chcieli podac kodu produktu

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 05 gru 2014, 20:06

hatysz pisze:nie chcieli podac kodu produktu


Nigdy nie chcą, bo wiedzą że po uzyskaniu kodu więcej do nich nie wrócisz <luzik> <rotfl> Dlatego mamy forum ;)
Warsztat, naprawy Audi A6.

malard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 09 gru 2008, 19:25
Lokalizacja: Puławy/Lubelskie

Post autor: malard » 19 gru 2014, 14:59

W moim AVF uszkodziła się rura do turbo , ta w kształcie "S" zakuta z obu stron na szybkozłączki. Czy ktoś na forum wymieniał taką rurę na zamiennik jak tak to jakiej firmy i jak z jego trwałością????
A może warto dorobić taki dolot z kwasówy i na łączeniach silikonowych??
Znacie warsztat który by coś takiego zrobił???
Pozdrawiam

Flex 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
Imię: Artur
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: Flex 78 » 04 sie 2019, 20:37

Najprawdopodobniej, walnęłą mi rura łącząca turbo z aluminiową rurą biegnącą IC . Strasznie syczy podczas przyspiesznia i łąpie errora. Jutro zamierzam sprawdzić szczelność dolotu.
CZy da radę wymienić tego węża bez odkręcania osłony silnika, czy da radę wymienić poprzez nadkole (strona pasażera).
CZy wąż 4F0145738R będzie pasował do mojego "wózka"?

Okazało się, że faktycznie było pęknięcie na rurze zaraz pod turbiną.
Zakupiłem rurę o w.w numerach z firmy S.K.V. (celowo znieniłem ciąg znaków).

UWAGA !!
Po założeniu okazało się że okucie nie chce się docisnąć do końca w tuleji osadczej turbiny, rozwiązaniem tego problemu było spiłowanie miejsc - wypustek na okuciu, które powstają po zaprasowaniu okucia na rurze. Już miałem ciąć rurę i zamontować orginalną końcówkę.
pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja