Witam.
Panowie czy ktoś orientuje się gdzie jest podłączona druga strona wężyka idącego z elementu zaznaczonego na zdjęciach? I drugie moje pytanko za co ten element jest odpowiedzialny?
Z góry dzięki za pomoc.
[A6 C5]2.8 ACK Gdzie jest podłączona druga strona tego weża?
[A6 C5]2.8 ACK Gdzie jest podłączona druga strona tego weża?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
grucha od przepustnicy , połączona jest chyba z podciśnieniem ale nie pamiętam dobrze kiedyś zdejmowałem u siebie w ex kolektor w celu wyczyszczenie i poprawienia LPG
na forum sa schematy całego układu podciśnienia tez kiedyś cały układ wymieniałem na wzmacniane wężyki
ooo nawet pierwsze zdjęcie jest moje
jeśli 2 gie jest Twoje to wymień wężyki od podciśnienia bo jest padaka
na forum sa schematy całego układu podciśnienia tez kiedyś cały układ wymieniałem na wzmacniane wężyki
ooo nawet pierwsze zdjęcie jest moje

jeśli 2 gie jest Twoje to wymień wężyki od podciśnienia bo jest padaka
Okej panowie znalazłem miejsce w którym mam ułamany wężyk (jeszcze nie naprawione) i teraz mam do was jeszcze jedno pytanko. Mianowicie nie działa mi tempomat i mam bład czujnika pedału hamulca. Czy jest możliwość że to właśnie przez ten ułamany trójnik (zaznaczone na zdjęciu w którym miejscu jest to złanae u mnie) nie działa mi tempomat????
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Tak skoro masz nieszczelny układ to pompka nie wytworzy podciśnienia i nie zadziała na gruszkę i w konsekwencji na linkę przepustnicy.
Przy tempomacie na podciśnienie błędy nie będą miały wpływu bo nie ma możliwości zdiagnozowania go Vagiem.
Masz dwa czujniki hamulca - jeden do świateł ( i tego masz błąd ) , drugi ( duży czarny z przewodem podciśnienia ) od tempomatu który jest zarazem zaworem napowietrzającym układ
Z reguły padają sterowniki ( jest za schowkiem nad silnikiem dmuchawy ) lub nie ma kontaktu w manetce - co do sterownika jest temat na forum poszukaj go , trzeba coś tam podlutować albo wymienić tranzystory....
Przy tempomacie na podciśnienie błędy nie będą miały wpływu bo nie ma możliwości zdiagnozowania go Vagiem.
Masz dwa czujniki hamulca - jeden do świateł ( i tego masz błąd ) , drugi ( duży czarny z przewodem podciśnienia ) od tempomatu który jest zarazem zaworem napowietrzającym układ
Z reguły padają sterowniki ( jest za schowkiem nad silnikiem dmuchawy ) lub nie ma kontaktu w manetce - co do sterownika jest temat na forum poszukaj go , trzeba coś tam podlutować albo wymienić tranzystory....