Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ Audi A6 C4 2,5 TDI,115 km] Jaki olej

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
waldibyczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:23
Lokalizacja: Kielce

[ Audi A6 C4 2,5 TDI,115 km] Jaki olej

Post autor: waldibyczek » 20 sty 2009, 16:56

Moje auto j/w ma przejechane 350 tys km, mam pytanie jaki najlepiej wlać do niego olej, teraz jezdzi na pułsyntetyku. mobilu. Ale słyszałem ,że przy takim przebiegu to powinien jezdzic na mineralnym. Pozatym mam pytanie co oznacza symbol v5,v6 itd.. czy to oznacza liczbe cylindrów, czy ktoś mi powie v.. ilejest w moim modelu.

juchas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 20 sty 2009, 11:02
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: juchas » 20 sty 2009, 17:42

są silniki v5, z tego co pamiętam to amerykański benzyniak ...
co do oleju, ja leje półsyntetyk liqui moly mos2, v6 jeździłem troche na mobilu, tak samo t4 2.5 tdi czy innym a po zalaniu liqui silnik zaczyna od razu ciszej i milej pracować. ale nie leje minerala :-x to moje spostrzeżenia. (znam sprintera 312 2,9 tdi który przy przebiegu 500 tys jeździł na ful syntetyku i nie brał oleju :) )
pozdrawiam

szef2416
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 14 gru 2008, 21:22
Lokalizacja: Drawsko

witam

Post autor: szef2416 » 20 sty 2009, 21:09

z tego co wiem to powinna smigac na 5w30 ze wzgledu na wałki itp

Awatar użytkownika
PAGOR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 834
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:36
Lokalizacja: BIERUń STARY/ŚLĄSK

Post autor: PAGOR » 20 sty 2009, 21:35

zostaw półsyntetyk i będzie extra sam jezdze na półsyntetyku a mam ten sam silnik ogólnie silnik nie do zaje.....a :mrgreen:
PAGÓR
Obrazek

-Misiek-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 03 sty 2009, 18:42
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: -Misiek- » 21 sty 2009, 00:46

Ja swoim AELem jeździłem na Castrolu 10W40 czyli jak koledzy radzę półsyntetyk <ok>

BRABUSck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 08 gru 2008, 22:31
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BRABUSck » 21 sty 2009, 09:04

Dołączam do Kolegów i również radzę Ci zalać pół-syntetyk
ja jeżdze na 10W40 Castrol Magnatec

waldibyczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: waldibyczek » 22 sty 2009, 14:43

A co oznaczaja te skróty przy olejach np. 10 w 40. wiem, ze to półsyntetyk ale co oznaczaje te wrtości

BRABUSck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 08 gru 2008, 22:31
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BRABUSck » 22 sty 2009, 16:35

http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,48297,1110377.html , przeczytaj to a bedziesz wiedział wystarczajaco dużo na temt oleju samochodowego

diesel_addict
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 sty 2009, 15:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: diesel_addict » 22 sty 2009, 21:03

Polecam Castrol GTD 10-W40, ale w 5-o litrowej bańce, niemiecki......
Panie!, Tylko diesel Panie :)

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 21 maja 2009, 22:35

Tak jak koledzy mówią zostań przy pół syntetyku ja jeżdze na Castrolu 10W40 ;-)

Awatar użytkownika
casper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 254
Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
Imię: Kacper
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.0 V8 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Poznań

Post autor: casper » 23 maja 2009, 13:52

witam
podlacze sie do tego tematu, widze ze rozmawiacie o olejach, ja przyprowadzilem swoja niunke z niemiec, pojezdzilem przed wymiana kilka tys km i brakow oleju nie zauwazylem, wymienilem olej na polsyntetyk Mobil, niestety nie wiem co bylo wczesniej. Teraz zauwazylem ze jakos mi łyka ten olej, od wymiany mam juz ponad 8tys km i musialem dolac ok 2litry:/ wydaje mi sie ze to nie jest wporzadku, te silniki moga przeciez przejechac ogromne ilosci km, a ja mam przejechane 308tys i juz mi łyka tyle oleju? Turbine sprawdzalem i zadnych luzow nie ma, wycieki to tylko spod pokrywy jakies pocenia, zadnych plam na ziemi. Co o tym myslicie? czy czeka mnie remont silnika? co tam trzeba zrobic i ile mniejwiecej taka operacja silnika kosztuje, wogole czy warto go ruszac?
pozdr
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja