[ Audi A6 C4 2,5 TDI,115 km] Jaki olej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 lis 2008, 17:23
- Lokalizacja: Kielce
[ Audi A6 C4 2,5 TDI,115 km] Jaki olej
Moje auto j/w ma przejechane 350 tys km, mam pytanie jaki najlepiej wlać do niego olej, teraz jezdzi na pułsyntetyku. mobilu. Ale słyszałem ,że przy takim przebiegu to powinien jezdzic na mineralnym. Pozatym mam pytanie co oznacza symbol v5,v6 itd.. czy to oznacza liczbe cylindrów, czy ktoś mi powie v.. ilejest w moim modelu.
są silniki v5, z tego co pamiętam to amerykański benzyniak ...
co do oleju, ja leje półsyntetyk liqui moly mos2, v6 jeździłem troche na mobilu, tak samo t4 2.5 tdi czy innym a po zalaniu liqui silnik zaczyna od razu ciszej i milej pracować. ale nie leje minerala :-x to moje spostrzeżenia. (znam sprintera 312 2,9 tdi który przy przebiegu 500 tys jeździł na ful syntetyku i nie brał oleju
)
pozdrawiam
co do oleju, ja leje półsyntetyk liqui moly mos2, v6 jeździłem troche na mobilu, tak samo t4 2.5 tdi czy innym a po zalaniu liqui silnik zaczyna od razu ciszej i milej pracować. ale nie leje minerala :-x to moje spostrzeżenia. (znam sprintera 312 2,9 tdi który przy przebiegu 500 tys jeździł na ful syntetyku i nie brał oleju

pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 lis 2008, 17:23
- Lokalizacja: Kielce
http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,48297,1110377.html , przeczytaj to a bedziesz wiedział wystarczajaco dużo na temt oleju samochodowego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 sty 2009, 15:59
- Lokalizacja: Warszawa
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
witam
podlacze sie do tego tematu, widze ze rozmawiacie o olejach, ja przyprowadzilem swoja niunke z niemiec, pojezdzilem przed wymiana kilka tys km i brakow oleju nie zauwazylem, wymienilem olej na polsyntetyk Mobil, niestety nie wiem co bylo wczesniej. Teraz zauwazylem ze jakos mi łyka ten olej, od wymiany mam juz ponad 8tys km i musialem dolac ok 2litry:/ wydaje mi sie ze to nie jest wporzadku, te silniki moga przeciez przejechac ogromne ilosci km, a ja mam przejechane 308tys i juz mi łyka tyle oleju? Turbine sprawdzalem i zadnych luzow nie ma, wycieki to tylko spod pokrywy jakies pocenia, zadnych plam na ziemi. Co o tym myslicie? czy czeka mnie remont silnika? co tam trzeba zrobic i ile mniejwiecej taka operacja silnika kosztuje, wogole czy warto go ruszac?
pozdr
podlacze sie do tego tematu, widze ze rozmawiacie o olejach, ja przyprowadzilem swoja niunke z niemiec, pojezdzilem przed wymiana kilka tys km i brakow oleju nie zauwazylem, wymienilem olej na polsyntetyk Mobil, niestety nie wiem co bylo wczesniej. Teraz zauwazylem ze jakos mi łyka ten olej, od wymiany mam juz ponad 8tys km i musialem dolac ok 2litry:/ wydaje mi sie ze to nie jest wporzadku, te silniki moga przeciez przejechac ogromne ilosci km, a ja mam przejechane 308tys i juz mi łyka tyle oleju? Turbine sprawdzalem i zadnych luzow nie ma, wycieki to tylko spod pokrywy jakies pocenia, zadnych plam na ziemi. Co o tym myslicie? czy czeka mnie remont silnika? co tam trzeba zrobic i ile mniejwiecej taka operacja silnika kosztuje, wogole czy warto go ruszac?
pozdr
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.