[A6 C5]Sportowy filtr powietrza w 2.8 v30
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 241
- Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[A6 C5]Sportowy filtr powietrza w 2.8 v30
reszta modyfikacji mojego auta
Proszę poprawnie nazywać tematy
Proszę poprawnie nazywać tematy
Ostatnio zmieniony 02 cze 2008, 10:49 przez Robert, łącznie zmieniany 1 raz.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2959
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Spadek mocy wykazany na hamowni o ok 4 km.Robert pisze:tak naprawde to niewiele silnk lepiej się wkręca na obroty i lepiej brzmi a kosztował całe 18f i jest dydykowany do tego silnika
Byłem świadkiem, Passat B5 z silnikiem AWK.
Absolutnie odradzam. Poza hukiem zasysanego powietrza nie ma to sensu.
Fabryka - Audi VW idealnie zestroiła dolot wzgledem wylotu i nic sie tu nie poprawi filtrem.
Poza tym nie uchronisz auta od gorą;cego powietrza zasysanego, nawet tą; niby blaszką; z zestawu.
moze ten stozek byl zle zamontowany normalnie stozek pobiera wiecej powietrza do mieszanki paliwowej i poprawia moment obrotowy koledzy jezdza ze stozkami i sobie chwala i ten nie pwatarzalny dzwiekDoc pisze:Spadek mocy wykazany na hamowni o ok 4 km.Robert pisze:tak naprawde to niewiele silnk lepiej się wkręca na obroty i lepiej brzmi a kosztował całe 18f i jest dydykowany do tego silnika
Byłem świadkiem, Passat B5 z silnikiem AWK.
Absolutnie odradzam. Poza hukiem zasysanego powietrza nie ma to sensu.
Fabryka - Audi VW idealnie zestroiła dolot wzgledem wylotu i nic sie tu nie poprawi filtrem.
Poza tym nie uchronisz auta od gorą;cego powietrza zasysanego, nawet tą; niby blaszką; z zestawu.

AUDI GUT!!!
Siem Robert,podoba mi z tym ,,ogniem,,ostatnio wlasnie objechalem -porszafke-!ale byla jazda....krecilem obroty do czerwonosci 100% adrenalina pura!Robert pisze:DOC prawie się z tobą zgadzam a słyszałeś v6 na pełnym ogniu toooo jest coś dla tego dzwięku warto do 3500 tyś obr. ten silnik żyje hehe kocham ten ryk