Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5]Sportowy filtr powietrza w 2.8 v30

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[A6 C5]Sportowy filtr powietrza w 2.8 v30

Post autor: Robert » 02 kwie 2008, 00:52

reszta modyfikacji mojego auta


Proszę poprawnie nazywać tematy
Ostatnio zmieniony 02 cze 2008, 10:49 przez Robert, łącznie zmieniany 1 raz.

Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Robert » 02 kwie 2008, 12:20

tak naprawde to niewiele silnk lepiej się wkręca na obroty i lepiej brzmi a kosztował całe 18f i jest dydykowany do tego silnika

Forum Audi A6 i A7

Post autor: Forum Audi A6 i A7 » 02 kwie 2008, 18:24

censored pisze:Tak z ciekawosci , co ci dal ten filtr ??
Pewnie lepiej brzmi :mrgreen:

Martin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/UK
Kontakt:

Post autor: Martin » 02 kwie 2008, 18:34

Fajnie zasysa powietrze,jest taki specyficzny glos calkim calkiem.

Robi a co do loty to sorki ale jakos mi sie nie widzi :-P

Ale to twoje auto i twoj pomysl,tak czy inaczej DOBRA ROBOTA

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2959
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 02 kwie 2008, 23:22

Robert pisze:tak naprawde to niewiele silnk lepiej się wkręca na obroty i lepiej brzmi a kosztował całe 18f i jest dydykowany do tego silnika
Spadek mocy wykazany na hamowni o ok 4 km.
Byłem świadkiem, Passat B5 z silnikiem AWK.

Absolutnie odradzam. Poza hukiem zasysanego powietrza nie ma to sensu.
Fabryka - Audi VW idealnie zestroiła dolot wzgledem wylotu i nic sie tu nie poprawi filtrem.
Poza tym nie uchronisz auta od gorą;cego powietrza zasysanego, nawet tą; niby blaszką; z zestawu.

Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Robert » 03 kwie 2008, 00:05

DOC prawie się z tobą; zgadzam a słyszałeś v6 na pełnym ogniu toooo jest coś dla tego dzwięku warto do 3500 tyś obr. ten silnik żyje hehe kocham ten ryk

Awatar użytkownika
Chester
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 31 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Chester » 05 kwie 2008, 09:58

Doc pisze:
Robert pisze:tak naprawde to niewiele silnk lepiej się wkręca na obroty i lepiej brzmi a kosztował całe 18f i jest dydykowany do tego silnika
Spadek mocy wykazany na hamowni o ok 4 km.
Byłem świadkiem, Passat B5 z silnikiem AWK.

Absolutnie odradzam. Poza hukiem zasysanego powietrza nie ma to sensu.
Fabryka - Audi VW idealnie zestroiła dolot wzgledem wylotu i nic sie tu nie poprawi filtrem.
Poza tym nie uchronisz auta od gorą;cego powietrza zasysanego, nawet tą; niby blaszką; z zestawu.
moze ten stozek byl zle zamontowany normalnie stozek pobiera wiecej powietrza do mieszanki paliwowej i poprawia moment obrotowy koledzy jezdza ze stozkami i sobie chwala i ten nie pwatarzalny dzwiek :)
AUDI GUT!!!

Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Robert » 06 kwie 2008, 14:31

a no właśnie najpierw sprawdż a potem 8-) 8-) 8-) 8-) pozdro kolego

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2959
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 07 kwie 2008, 00:08

Nie zamierzam się sprzeczać, ale w takich autach jak Audi A6 dzięki stożkowi moc spada. Totalnie zła separacja zimnego powietrza i źle działają;ca przepływka, a czesto jej zgon, ale róbta co chceta ;-)

tapiranA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 30 mar 2008, 16:02
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: tapiranA6 » 12 kwie 2008, 16:34

jaalozylem do swojej dolot ze strumienica i powiem szczesrze ze czuje wiekszy moment
quattro to wspaniała rzecz :)

Awatar użytkownika
Przemo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 14 sty 2008, 00:36
Lokalizacja: lublin/Italy

Post autor: Przemo » 05 cze 2008, 23:46

Robert pisze:DOC prawie się z tobą zgadzam a słyszałeś v6 na pełnym ogniu toooo jest coś dla tego dzwięku warto do 3500 tyś obr. ten silnik żyje hehe kocham ten ryk
Siem Robert,podoba mi z tym ,,ogniem,,ostatnio wlasnie objechalem -porszafke-!ale byla jazda....krecilem obroty do czerwonosci 100% adrenalina pura!

Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Robert » 06 cze 2008, 11:27

eeee no super ja to ferrari sprowokowałem do zabawy ale szybko mi wyjaśnił hehe ale warto było pierwsze 100 m było moje :lol: :lol: :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja