
Zmiana tarcz 288 na 321
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 23:59
- Lokalizacja: Koszalin
Zmiana tarcz 288 na 321
Witam Panowie dostałem tarcze 321 mm , czy adaptacja takich tarcz wejdzie do autka mojego
?

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
jestem na etapie 312->345mm z s4b6/7
potrzebujesz
1.najlepiej zwrotnice z allroada żeliwna jeszcze - nie musisz wymienić wahaczy
2.musisz mieć cały komplet z 321 tarcze,klocki,jarzma,zaciski,osłony tarcz,
3.felgi min 16 cali najlepiej 17
cytat Pisi
potrzebujesz
1.najlepiej zwrotnice z allroada żeliwna jeszcze - nie musisz wymienić wahaczy
2.musisz mieć cały komplet z 321 tarcze,klocki,jarzma,zaciski,osłony tarcz,
3.felgi min 16 cali najlepiej 17
cytat Pisi
Dla ciekawostki :
zwrotnice z V8 przedliftowe mają piastę odsadzona bardziej o 5mm niź zwrotnica z V8 po lifcie![]()
Mocowanie jarzma (szerokie) w każdej zwrotnicy alu, nie ważne czy V8 czy zwykła.
Szerokie mocowanie w żeliwnych były w 2.7T i 2.5Tdi i allroadzie.
Z wahaczy przy przejsciu ze zwrotnicy żeliwnej na alu należy zmienić dolny prosty.
.....
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 23:59
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 23:59
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Siedlce