Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 S-Line

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
izi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 01 wrz 2014, 16:31
Lokalizacja: Wrocław

A6 S-Line

Post autor: izi » 18 paź 2014, 15:56

Witam szanownych współforumowiczów,
jako nowy użytkownik A6tki i nowy na tym forum chciałem się przedstawić, a właściwie przedstawić powód mojej wizyty tutaj.
Po przygodach z motoryzacją niemiecką, francuską, angielską i japońską zdecydowalem sie na powrot do tej pierwszej wlasnie z modelem A6 i po pol roku i 5000km uwazam, ze to byl dobry wybor.
Samochod, pewnie jak 90% jezdzacych po polsce przyjechal z zagranicy, po malej przygodzie.

Obrazek

A tak prezentuje sie po naprawie (dostal nowe drzwi, zadnego klepania, szyby byly cale)

Obrazek

Silnik to podstawowa benzynowka 2.0TFSI 170KM, do 100km/h wystarczajace, przy przyspieszaniu powyzej setki przydaloby sie cos mocniejszego... chyba, ze dojrzeje do chipa?

Co mnie zaskoczylo - wielkosc, to bardzo duze i wygodne auto z olbrzymim ustawnym bagaznikiem. Jakosc materialow i starannosc wykonczenia, dbalosc o szczegoly, naprawde mila odmiana po wczesniejszych autach. Bardzo wydajna klimatyzacja. I zwrotnosc - nie spodziwalem sie az takiej przy tej dlugosci. Czarna podsufitka - na poczatku wydawala sie przygnebiajaca, a teraz bym na jasna nie zamienil.

Co mnie zaskoczylo negatywnie - na wolnych obrotach zimny silnik jest troche za glosny i wpada w nieprzyjemne wibracje wyczuwalne wewnatrz. Niewygodna obsluga radia (ehh, komu przeszkadzaly przyciski z 6 zaprogramowanymi stacjami zawsze pod reka dostepne po omacku?) Za twarde zawieszenie - 18tki robia swoje. W japonczyku wajcha biegow dzialala lzej i precyzyjniej, zwlaszcza przy szybkich zmianach. Brak mozliwosci skasowania serwisu bez podpiecia pod komputer (jakas magiczna kombinacja, albo po prostu z MMI).

Obawialem sie brania oleju przez ten silnik - na razie, odpukac, po 5k stan bez zmian, oby tak dalej.

Przy kolejnej zmianie auta na pewno bede bral A6 C7 (a moze juz C8? :D ) pod uwage, tylko na pewno z wiekszym silnikiem i Quattro.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2014, 10:01 przez izi, łącznie zmieniany 1 raz.

radziu86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 19 wrz 2012, 20:32
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: radziu86 » 18 paź 2014, 16:11

Fotka wnętrza?
S-Line

Awatar użytkownika
izi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 01 wrz 2014, 16:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: izi » 18 paź 2014, 16:24

Nie mam zadnej, a w garazu ciemno to nic przyzwoitego nie zrobie teraz, pozniej postaram sie dorzucic. Wnetrze jak wnetrze, czarna podsufitka, pol-skorzane czarne fotele s-line, wykonczenia pseudo-aluminiowe. Najbiedniejsze MMI z czerwonym ekranikiem i tyle. Jak setki w ogloszeniach na allegro. Tylko moje nie tak ladnie wysprzatane ;-)

radziu86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 19 wrz 2012, 20:32
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: radziu86 » 18 paź 2014, 18:03

Wydaje mi się, że masz wersję s-line z fabryki :)
S-Line

Awatar użytkownika
izi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 01 wrz 2014, 16:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: izi » 18 paź 2014, 19:48

Aha :) no w sumie nie wiedzialem, ze sa inne ;-) jakos szczegolnie nie zwracalem na to uwagi, w ogole to szukalem Cytryny C5, a to sie przytrafilo to wzialem :) Dopiero jak poczytalem forum to sie dowiedzialem, jak porzadana to opcja i ile podnosi wartosc auta (tego sie dowiedzialem podczas ubezpieczania :) ). Na zachodzie przerobki na wlasna reke tez sa takie popularne?

A po czym mozna to jeszcze zweryfikowac? Ja wiem o czarnej podsufitce, znaczki na fotelach, na progach nakladki z s-line, przy bocznych kierunkach tez znaczki S-Line, podobnie jak na grilu. Wydaje mi sie, ze hamulce tez sa inne - wieksze. Za to to co sam odkrylem to nie mam s-lineowej kierownicy i galki, mam czteroramienna a s-line mial trzyramienne chyba, ale tez gdzies czytalem, ze te opcja mozna bylo zamiac osobno, a nie tylko wszystko albo nic. Mi bardziej przeszkadza, ze kierownica nie jest podgrzewana, niz to ile ma ramion.

Tommy24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 01 sie 2012, 21:24
Lokalizacja: Alphen a/d Rijn

Post autor: Tommy24 » 19 paź 2014, 20:32

Sorry, ale on przecież nawet nie ma xenona.
A znaczki sa z ebaya za 19€
Wrzuc kody z wlepki to ci chlopaki rozkoduja co to za wersja.
Audi rulez

radziu86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 19 wrz 2012, 20:32
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: radziu86 » 19 paź 2014, 20:33

no tak tego akurat nie zauważyłem :|
S-Line

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 19 paź 2014, 20:34

xenon nie jest wyznacznikiem s-line
ale fakt jest taki, że coś dziwny ten s-line na zwykłej kierownicy <mysli>

Awatar użytkownika
izi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 01 wrz 2014, 16:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: izi » 20 paź 2014, 10:02

Dekoder wyplul takie cos:

E4J = "S-line"
0GG = Emission standard EU4
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated
5SL = Left exterior mirror: aspherical
6TS = Right exterior mirror: aspherical, large viewing field
1KD = Disc brakes, rear
J0R = Battery 380 A (80 Ah)
1LG = Disc brakes, front
1BV = Sports suspension/shock absorption
3FA = Without roof insert (standard roof)
5TG = Decorative aluminum inserts, dulling
7X1 = Park distance control
4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
8GR = Alternator 150 A
0G1 = Gearshift lever
0YE = Weight range 5 installation control only, no requirement forecast
0JF = Weight category front axle weight range 6
T61 = 4-cylinder gasoline engine 2.0 L unit 06D.1
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
8BB = Halogen headlight for driving on the right
U2A = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer
X0A = National sales program Germany
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system
8Q1 = Headlight-range adjustment
9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
8Z5 = Not hot country
D6G = 4-cyl. gasoline engine 2.0 L/125 kW 16V turbo FSI, homogeneous Base engine is T61/TQ2/TD6/TN6
7Q0 = Without navigation device
CH9 = Alloy wheels 8J x 18
7K0 = Without tire pressure warning light
4X3 = Side air bag front with curtain air bag
2K1 = Reinforced bumpers
3L3 = Manual height adjustment for front seats
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
3Y0 = Without roll-up sun screen
4K4 = Radio remote controlled central locking
5D7 = Carrier frequency 868 MHz without panic button
1SA = Without additional front underbody guard
Q1D = Sports front seats
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield


3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding - tutaj mi nie pasuje, bo kanapa jest skladana 2:1, chyba, ze to o cos innego chodzi
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic) - wie ktos co to jest?
2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system - ani slowa czy 3 czy 4 ramienna, wiec srednio pomocne, jest skorzana i z przyciskami.
Ani slowa o wersji MMI.

Z niewymienionych tutaj jest jeszcze tempomat, Line Assist, follow me home z podswietleniem spod lusterek, ambilight pod nogami i w drzwiach pod listwa w bialym kolorze (ale byc moze to standard).
I jeszcze jedna ciekawostka, dekoder win powiedzial ze to rocznik 2008, a jest 2007, chociaz moze rok modelowy to nie to samo co rok produkcji.

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 20 paź 2014, 15:02

Rób chipa na pewno nie będziesz żałował. Mam też pełnego S-Line, mogę we wlepkach sprawdzić symbol kierownicy (mam 3 ramienną ze sterowaniem). Mój jest chyba z czerwca 2009 i dekoder pokazuje rok modelowy 2010, więc bez obaw. A czy zderzak z przodu nie był inny w S-Line?

Awatar użytkownika
izi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 01 wrz 2014, 16:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: izi » 20 paź 2014, 15:20

Jezeli bym mial szanse osiagnac taki wynik jak u kolegi w sygnaturce to bym sie chyba dlugo nie zastanawial, kod silnika mamy ten sam jesli to ma jakies znaczenie - spodziewalem sie raczej w okolicach 200-210KM.
Chyba, ze mnie cena zaboli ;-) Jesli mozna wiedziec to ile taki modzik kosztuje (mniej wiecej)? W sumie przyrost mocy sporo wiekszy niz calkowita moc mojego pierwszego auta <rotfl>
Za kod kierownicy bylbym wdzieczny bo mi to teraz spokoju nie daje :D Chociaz co do samego S-Line raczej nie mialem watpliwosci, bo komu by sie chcialo zmienac fotele i podsufitke zostawiajac najprostsza w wymianie kierownice?

Wlasnie sobie jeszcze przypomnialem, ze w moich kodach opcji brakuje jeszcze czujnikow swiatla i wycieraczek.

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 20 paź 2014, 17:51

1XW = Kierownica wielofunkc. do poduszki bezp.
Koszty tuningu zależą od tunera, jak sprawdzałem to rozpiętość była od 1000 do 2500, ja z pomiarem na hamowni zapłaciłem bliżej tej pierwszej wartości.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 20 paź 2014, 19:48

s-line zewnętrznego to to auto nie ma. wewnątrz nie wiem, bo nie widać

Awatar użytkownika
izi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 01 wrz 2014, 16:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: izi » 20 paź 2014, 20:38

Doksztalcilem sie dzisiaj w temacie, poogladalem fotki i skolowany jestem nie mniej niz dziecko po wizycie w wesolym miasteczku.

Nie S-Line:
Przedni zderzak faktycznie wyglada jak zwykly.
Kierownica jest cztero ramienna.

S-Line:
Zawieszenie
Fotele
Podsufitka
Znaczki - ale to akurat chyba najprosciej sobie poprzyklejac z ebaya jak kolega wyzej sugerowal :)
Felgi?

Na cos jeszcze moge zwrocic uwage? Po czym poznac tylny zderzak bo sam po zdjeciach roznicy nei wylapalem?

Wiec jak to jest z tym S-Line, co to jest to co jest u mnie? Prawie jak S-Line? ;-)
Podejrzewalbym tuning na wlasna reke poprzedniego wlasciciela, ale kod z opcji wskazujacy na S-Line tez jest w takim razie podmieniony? Kartka wyglada na oryginalna.No i jak to byl domowy tuning to musial byc zrobiony jeszcze na zachodzie, bo auto bralem tak jak widac na pierwszym zdjeciu prosto z lawety.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2014, 10:02 przez izi, łącznie zmieniany 1 raz.

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 20 paź 2014, 21:36

Kod we wlepce oznaczajcy s-line masz jak u mnie - może samochód miał przygodę gdzie uszkodzony był przód i wystrzeliła poduszka i żeby było taniej ktoś wrzucił części od zwykłego? Upewnij się jeszcze jaki masz zderzak z tylu, może fabrycznie był tylko wewnętrzny pakiet?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja