Przejściówka wtyczki gateway 26 pin na 20 pin
Przejściówka wtyczki gateway 26 pin na 20 pin
Witam, zamierzam wykonać przejściówkę z gateway 26 pinów na 20 pinowy według poniższego schematu
Gateway 26 pin -> Gateway 20 pin
1 pin -> 1 pin
sterownik układu kontroli akumulatora - J367(pin 1 ) + pin 1 - niebieski przewód z alternatora -> 2 pin
3 pin -> 13 pin
4 pin -> 10 pin
6 pin -> 15 pin
8 pin -> 16 pin
9 pin -> 18 pin
11 pin -> 19 pin
ACC pin 2 -> 17 pin
14 pin -> 11 pin
16 pin -> 14 pin
19 pin -> 5 pin
21 pin -> 6 pin
22 pin -> 8 pin
24 pin -> 9 pin
ACC pin 3 -> 7 pin
Tutaj nie mam pewności do dwóch rzeczy mianowicie:
- pin 3 wtyczki 26 pinowej odpowiada za funkcję Wake-up zestawu wskaźników, natomiast pin 13 we wtyczce 20 pinowej nie posiada żadnej funkcji (przynajmniej ja nie znalazłem takiej informacji) czy takie połączanie będzie poprawne?
- Który dokładnie pin z wtyczki J367 ( sterownik układu akumulatora) należy podpiąc pod pin 2 wtyczki 20 pinowej? czy jest to konieczne do prawidłowego działania ? czy nie można w to miejsce podłączyć pinu 2 wtyczki 26 pinowej ?
[ Dodano: 2014-09-21, 21:20 ]
Jedną kwestię dotyczącą wtyczki J367 ( sterownik układu akumulatora) już mi się udało wyjaśnić.
Jeśli chodzi o drugi pin gateway 20 pinowego to trzeba dokupić dodatkowo moduł na baterię o symbolu SW: 8K0 915 181 D, HW: 8K0 915 181 D. Tego modułu nie ma przy gateway 26 pinowym. Podłączmy ten moduł na klemę minusową, drugą minusową końcówkę podłączamy do sterownika układu zarządzania energią. Przy klemie akumulatorowej tego modułu jest jeszcze kostka 2 pinowa, pierwszy pin podłączamy do 2-go pinu gateway 20 pinowego, natomiast drugi pin do plusa w głównej skrzynce bezpieczników znajdującej się w bagażniku.
Gateway 26 pin -> Gateway 20 pin
1 pin -> 1 pin
sterownik układu kontroli akumulatora - J367(pin 1 ) + pin 1 - niebieski przewód z alternatora -> 2 pin
3 pin -> 13 pin
4 pin -> 10 pin
6 pin -> 15 pin
8 pin -> 16 pin
9 pin -> 18 pin
11 pin -> 19 pin
ACC pin 2 -> 17 pin
14 pin -> 11 pin
16 pin -> 14 pin
19 pin -> 5 pin
21 pin -> 6 pin
22 pin -> 8 pin
24 pin -> 9 pin
ACC pin 3 -> 7 pin
Tutaj nie mam pewności do dwóch rzeczy mianowicie:
- pin 3 wtyczki 26 pinowej odpowiada za funkcję Wake-up zestawu wskaźników, natomiast pin 13 we wtyczce 20 pinowej nie posiada żadnej funkcji (przynajmniej ja nie znalazłem takiej informacji) czy takie połączanie będzie poprawne?
- Który dokładnie pin z wtyczki J367 ( sterownik układu akumulatora) należy podpiąc pod pin 2 wtyczki 20 pinowej? czy jest to konieczne do prawidłowego działania ? czy nie można w to miejsce podłączyć pinu 2 wtyczki 26 pinowej ?
[ Dodano: 2014-09-21, 21:20 ]
Jedną kwestię dotyczącą wtyczki J367 ( sterownik układu akumulatora) już mi się udało wyjaśnić.
Jeśli chodzi o drugi pin gateway 20 pinowego to trzeba dokupić dodatkowo moduł na baterię o symbolu SW: 8K0 915 181 D, HW: 8K0 915 181 D. Tego modułu nie ma przy gateway 26 pinowym. Podłączmy ten moduł na klemę minusową, drugą minusową końcówkę podłączamy do sterownika układu zarządzania energią. Przy klemie akumulatorowej tego modułu jest jeszcze kostka 2 pinowa, pierwszy pin podłączamy do 2-go pinu gateway 20 pinowego, natomiast drugi pin do plusa w głównej skrzynce bezpieczników znajdującej się w bagażniku.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2015, 23:08 przez Arksi, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przejściówka wtyczki gateway 26 pin na 20 pin
Pin 13 z gateway-a 20 pinowego ma taką samą funkcję jak pin 3 z 26 pinowego (przewód wzbudzania zestawu wskaźników).Arksi pisze:Tutaj nie mam pewności do dwóch rzeczy mianowicie:
- pin 3 wtyczki 26 pinowej odpowiada za funkcję Wake-up zestawu wskaźników, natomiast pin 13 we wtyczce 20 pinowej nie posiada żadnej funkcji (przynajmniej ja nie znalazłem takiej informacji) czy takie połączanie będzie poprawne?
Co do modułu akumulatora: jeśli podłączysz gateway 20 pinowy, to moduł ten należy zdemontować, ponieważ w A6 po lifcie tego modułu już nie ma (znajduje się on w gateway-u 20 pinowym).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1082
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Kolego stary moduł odpinamy jest nie potrzebny z niego kabel wezniesz niebieski do bem . ja go wyrzuciłem odkręciłem .Arksi pisze:Ok, teraz to jest jak dla mnie bardziej sprecyzowane. Czy te dwa moduły mogą ze sobą współpracowac ? Tzn czy mogę nie usuwać modułu akumulatora z bagażnika i dodatkowo dołożyć ten drugi moduł z wersji po lifcie ?
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Dla potomności - sam sobie odpowiedziałem :
BEM w środku wtyczki ma cyferki i trzeba tam zaświecić żeby zobaczyć . Moja kostka od strony instalacji o dziwo nie była opisana. Na szczęście drugie wejście było
Ponowię pytanie sprzed paru miesięcy . Czy ktoś wie gdzie dokładnie może leżeć problem przy kodowaniu gatewaya po lifcie 00303? Ktoś pisał ze nie mógł go odblokować w żaden sposób . U mnie CP zeszło ale brak możliwości kodowania( wszystko działa z listy instalacji urządzeń) . Kolega jeden pisał ze brakowało plusa na jednym z pinów No ale niestety nie podzielił się na którym
BEM w środku wtyczki ma cyferki i trzeba tam zaświecić żeby zobaczyć . Moja kostka od strony instalacji o dziwo nie była opisana. Na szczęście drugie wejście było
Ponowię pytanie sprzed paru miesięcy . Czy ktoś wie gdzie dokładnie może leżeć problem przy kodowaniu gatewaya po lifcie 00303? Ktoś pisał ze nie mógł go odblokować w żaden sposób . U mnie CP zeszło ale brak możliwości kodowania( wszystko działa z listy instalacji urządzeń) . Kolega jeden pisał ze brakowało plusa na jednym z pinów No ale niestety nie podzielił się na którym
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga