Gateway 26 pin -> Gateway 20 pin
1 pin -> 1 pin
sterownik układu kontroli akumulatora - J367(pin 1 ) + pin 1 - niebieski przewód z alternatora -> 2 pin
3 pin -> 13 pin
4 pin -> 10 pin
6 pin -> 15 pin
8 pin -> 16 pin
9 pin -> 18 pin
11 pin -> 19 pin
ACC pin 2 -> 17 pin
14 pin -> 11 pin
16 pin -> 14 pin
19 pin -> 5 pin
21 pin -> 6 pin
22 pin -> 8 pin
24 pin -> 9 pin
ACC pin 3 -> 7 pin
Tutaj nie mam pewności do dwóch rzeczy mianowicie:
- pin 3 wtyczki 26 pinowej odpowiada za funkcję Wake-up zestawu wskaźników, natomiast pin 13 we wtyczce 20 pinowej nie posiada żadnej funkcji (przynajmniej ja nie znalazłem takiej informacji) czy takie połączanie będzie poprawne?
- Który dokładnie pin z wtyczki J367 ( sterownik układu akumulatora) należy podpiąc pod pin 2 wtyczki 20 pinowej? czy jest to konieczne do prawidłowego działania ? czy nie można w to miejsce podłączyć pinu 2 wtyczki 26 pinowej ?
[ Dodano: 2014-09-21, 21:20 ]
Jedną kwestię dotyczącą wtyczki J367 ( sterownik układu akumulatora) już mi się udało wyjaśnić.
Jeśli chodzi o drugi pin gateway 20 pinowego to trzeba dokupić dodatkowo moduł na baterię o symbolu SW: 8K0 915 181 D, HW: 8K0 915 181 D. Tego modułu nie ma przy gateway 26 pinowym. Podłączmy ten moduł na klemę minusową, drugą minusową końcówkę podłączamy do sterownika układu zarządzania energią. Przy klemie akumulatorowej tego modułu jest jeszcze kostka 2 pinowa, pierwszy pin podłączamy do 2-go pinu gateway 20 pinowego, natomiast drugi pin do plusa w głównej skrzynce bezpieczników znajdującej się w bagażniku.
