Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Co z tą pomą

Silniki wysokoprężne
rotor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 01 sie 2014, 21:50
Lokalizacja: bydgoszcz

[A6 C6] Co z tą pomą

Post autor: rotor » 01 sie 2014, 22:16

Witam nie dawno zakupiłem Audi a6 c6 2.0 tdi bre 2008 rok mam pytanie wyczytałem gdzieś ze silnik z kodem bre nie ma wałków zrównoważających problem stanowi za to koło zębate na wale korbowym które sie wyciera i tu moje pytanie czy regenerować całą pompę czy sprawdzić stan koła zębatego auto ma obecnie 204 tys. km z góry dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2018, 19:12 przez rotor, łącznie zmieniany 1 raz.

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 05 sie 2014, 10:28

coś kolega źle wyczytał. kolegi silnik ma wałki i zabierak (tzw. imbusik) ma też koła zębate jednak nie takie jakie kolega ma na myśli. jedyny możliwy problem stanowić może zabierak jednak w tym roczniku zostało to poprawione przez inżynierów AUDI. cóż każdy uczy się na błędach własnych lub cudzych.nie każdy jednak umie się przyznać do ich popełniania, więc pięknie się to nazywa chorobą wieku dziecięcego.
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty :)
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu :)

Klub A6 Polska

Post autor: Klub A6 Polska » 05 sie 2014, 20:05

Nie wiedziałem że audi przyznało się do błędu, wielu użytkowników marki również. Szkoda bo można by zaoszczędzić sobie wielu kosztów, gdyby serwis wzywał do wymiany wadliwych mechanizmów, lub chociaż oferował w sprzedaży sam zabierak zamiast całego zestawu.

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 06 sie 2014, 07:42

kolega albo nie czyta w całości, albo nie czyta ze zrozumieniem.
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty :)
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu :)

rotor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 01 sie 2014, 21:50
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: rotor » 07 sie 2014, 22:22

Wielkie dzieki za odpowiedź czyli wychodzi na to ze lepiej sprawdzic sobie ta pompe i w razie co dac do regeneracj co chyba zrobie szkoda tylko ze w wiosce zwanej Bydgoszczą nikt nie zajmuje sie regeneracją

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 08 sie 2014, 07:48

u Ciebie tylko jak już to zabierak będzie do wymiany i pierścień zabezpieczający, natomiast gniazdo w wałku jest głębsze, a zabierak dłuższy.
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty :)
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu :)

TMA SERWIS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 18 lis 2013, 10:15
Lokalizacja: GDYNIA
Kontakt:

Post autor: TMA SERWIS » 12 sie 2014, 17:22

jasper pisze:coś kolega źle wyczytał. kolegi silnik ma wałki i zabierak (tzw. imbusik) ma też koła zębate jednak nie takie jakie kolega ma na myśli. jedyny możliwy problem stanowić może zabierak jednak w tym roczniku zostało to poprawione przez inżynierów AUDI. cóż każdy uczy się na błędach własnych lub cudzych.nie każdy jednak umie się przyznać do ich popełniania, więc pięknie się to nazywa chorobą wieku dziecięcego.
Drogi Jasper
Też radzę abyś troszkę doczytał-"wałki poprawione były od końca 2009r(dokładnie 10.2009r)"-zastosowano 10 cm zabierak-który powoli zaczyna siadać....

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 19 sie 2014, 08:59

odniosę się tylko do wypowiedzi odnośnie zabieraka, które to ewoluowały i były uzdatniane obróbką cieplną. ich wersje od początku od A aż do D który to jest właśnie u kolegi w aucie zastosowany. co do reszty to fakt w CR.
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty :)
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu :)

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 25 sie 2014, 17:29

TMA SERWIS pisze:
jasper pisze:coś kolega źle wyczytał. kolegi silnik ma wałki i zabierak (tzw. imbusik) ma też koła zębate jednak nie takie jakie kolega ma na myśli. jedyny możliwy problem stanowić może zabierak jednak w tym roczniku zostało to poprawione przez inżynierów AUDI. cóż każdy uczy się na błędach własnych lub cudzych.nie każdy jednak umie się przyznać do ich popełniania, więc pięknie się to nazywa chorobą wieku dziecięcego.
Drogi Jasper
Też radzę abyś troszkę doczytał-"wałki poprawione były od końca 2009r(dokładnie 10.2009r)"-zastosowano 10 cm zabierak-który powoli zaczyna siadać....

Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź, co masz na myśli mówiąc ze 10 cm imbus zaczyna siadać, taka sama pompa jest w 2.0 tdi w a6c7 i o awariach tej pompy nie słyszałem

lysy65
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 03 mar 2008, 21:48
Lokalizacja: wrocek

Post autor: lysy65 » 26 sie 2014, 21:27

w rumii pan regeneruje ja zamowilem walek zaplacilem kaucje pan mi przyslal zregenerowany ja jemu odeslalem stary pan przelal kaucje i juz po robocie,dluzszy olowek i jakos bezpieczniej zamontowany ,pompy tez regeneruje
lysy

szyszeczka14
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 paź 2016, 09:16
Lokalizacja: dabrowa bialostocka

Post autor: szyszeczka14 » 16 lut 2018, 00:32

Podłączę się do tematu właśnie wymieniam cały moduł pompy z wałkami od c7 z imbusem 10cm i tez nie słyszałem żeby były wadliwe,a koledzy?

niedzwiedz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana

Post autor: niedzwiedz » 11 mar 2018, 13:36

U mnie przelot 300.000 i nic nie było robione z imbusem, tzn.z pompą oleju.
ONLY AUDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja