[ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: [ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
Szczerze ?Powiedziałbym że jest żwawszy bo nie sZarpie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 06 sty 2022, 22:24
- Imię: Mariusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ostów Wlkp.
Re: [ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
Ok, dzięki kolego za odpowiedź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2012, 00:39
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: [ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
Kupiłem używane cewki, mają resztki taśmy klejącej, muszę ją usunąć przed montażem, można je jeszcze jakoś przygotować, przeczyścic w środku patyczkiem higienicznym?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 199
- Rejestracja: 31 gru 2021, 12:37
- Imię: bgroni
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: [ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
Witam
Lepiej umyć tą taśmę żeby nie podtopiła się od temperatury pracy silnika.
Również spróbuj czy cewka wchodzi dobrze do końca, u siebie musiałem taki gumowy kapturek wyciąć i dopiero wchodziła do końca.
Lepiej umyć tą taśmę żeby nie podtopiła się od temperatury pracy silnika.
Również spróbuj czy cewka wchodzi dobrze do końca, u siebie musiałem taki gumowy kapturek wyciąć i dopiero wchodziła do końca.
Jestem obcokrajowca, także wybaczcie pisownia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 22 cze 2020, 21:40
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: [ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
Po lekturze tego tematu postanowiłem zrobić ww moda.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 523
- Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
Re: [ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
Po 7 latach wymienić profilaktycznie cewki? Ile km u was wytrzymują? Za używane chcą ok 50 zł, gdzie nowe beru kosztuje ok 90 zł...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 07 cze 2020, 21:35
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: [ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
Zrób test: na Allegro poszukaj nówek, np. takie mam u siebie: Abakus 122-01-020 Trzeba wywalić gumkę, pilnikiem (np. płaski tarnik) zeszlifować wypust, żeby cewka weszła calutka. Trzyma się wtedy tylko na świecy, u góry siedzi sztywno i nie giba się na boki. Siedzi nisko w silniku, że wtyczka do cewki wchodzi ładnie i o nic nie wadzi. Od roku bezawaryjnie. Temperatury naszych V6 także im niczego nie robią. A zawsze masz nówkę. Zamów sztukę na test, za cenę 50zł masz cewkę ze smartem następnego dnia u siebie, podmianka na najlepszym dostępnym cylindrze to minuta pracy, zawsze wożę jedną jako zapas, dotychczas zero problemów, nie sieje zakłóceń w radiu FM, cisza. Używki to używki: przekładnia WN (ścisła cewka) także się zużywają.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 64
- Rejestracja: 11 cze 2021, 19:23
- Imię: Pieter
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mława
Re: [ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
Ja jeździłem na samych używkach to zaczęły padać po paru miesiącach, raz jedna raz druga podczas jazdy szarpiąc przy przyspieszaniu. Wymieniłem wszystkie na nówki i spokój, wniosek taki że nie warto kupować używek za 50zł gdzie za około 100zł masz nówkę różnych firm, a nówka to jednak nówka. Wymiana nie zajmuje wiele czasu, tak jak pisał vredota obcinasz kawałek gumki żeby cewka weszla glębiej i wszystko siedzi ciasno, gdzie osłona silnika jeszcze dociska...