[A6 C5 TDI] Chipować czy nie chipować 1.9 131 km AVF?
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
[A6 C5 TDI] Chipować czy nie chipować 1.9 131 km AVF?
Witam. Od listopada 2013r jeżdżę Audi A6 1.9 tdi 131 km Avant AVF. Samochód świetny wręcz idealny ale- no właśnie jest jedno małe ale po kilku miesiącach jazdy stwierdzam iż brakuje mu mocy. Wcześniej jeździłem BMW e46 320 150 km i przyspieszenie było lepsze. Moja Audi ma nalatane 280 tyś km. Byłą serwisowana w Niemczech do końca ja jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce. Czy według was warto pchać siew chipa z takim przebiegiem dodam że samochód sprawuje się świetnie brak jakichkolwiek problemów z motorem i innymi podzespołami. Czy ktoś z Was zna tą firmę- myślę aby tam zrobić chipa.nie ukrywam że cena jest dla mnie ważna i nie chce wywalać na to zbyt dużo kasy. Jedynym minusem tej firmy jest to że ponoć nie maja chamowni. Link:
http://elektronikaoswiecim.pl/Chip-tuning-7.html
http://elektronikaoswiecim.pl/Chip-tuning-7.html
Chipować jak najbardziej, ale przez kogoś ogarniętego w temacie. Najlepiej popytaj na forum regionalnym kogo u Ciebie polecają.
Tak profilaktycznie: Przy takim przebiegu masz już pewnie dwumasę wymienioną, pamiętaj żeby nie wciskać pedału do dechy poniżej ok 2,5 tyś. obr./min. a te 200 tyś. km spokojnie przejeździsz. Pałować na rozgrzanym motorze, gasić po schłodzeniu turbiny etc...
Tak profilaktycznie: Przy takim przebiegu masz już pewnie dwumasę wymienioną, pamiętaj żeby nie wciskać pedału do dechy poniżej ok 2,5 tyś. obr./min. a te 200 tyś. km spokojnie przejeździsz. Pałować na rozgrzanym motorze, gasić po schłodzeniu turbiny etc...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
- Imię: Marek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Giżycko/Aachen
Adrian powiem ci tak
ja i kilka osób przede mną robiliśmy mapy w DR Tuning
http://www.drtuning.pl/
gorąco polecam koleszka zna sie na tym co robi ogólnie klimat spoko bez problemu dał autko zastepcze i najwazniejsze
teraz to sie lata
ja i kilka osób przede mną robiliśmy mapy w DR Tuning
http://www.drtuning.pl/
gorąco polecam koleszka zna sie na tym co robi ogólnie klimat spoko bez problemu dał autko zastepcze i najwazniejsze
teraz to sie lata

Ja od siebie mogę polecić CTR TUNING GLIWICE jak każdy szanujący się tuner najpierw diagnostyka,hamownia potem ewentualnie remap.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2014, 08:25 przez qnitus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
chyba koledze chdzilo zeby nie meczyc uklady napedowegoAdriano007 pisze:o co chodzi z tym gazem do dechy bo niekumam?Brutus pisze:pamiętaj żeby nie wciskać pedału do dechy poniżej ok 2,5 tyś. obr./min.
ale jezeli moment obrotowy poprowadzony jest z glowa to nie widze przeciwskazan do deptania auta ponizej 2500 rpm
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Puki co nic się u mnie nie zmieniło samochód jak był serią tak jest nadal. Nie mniej jednak co raz bardziej skłaniam się ku temu by dodać mu trochę kucy. Faktycznie jednym z czynników które za tym przemawiają jest większe sprzęgło a co się z tym wiąże mniejsze jego obciążenie. No nic zaczynam zbierać kasę i działam.
- daniel3262
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 20 sty 2013, 18:25
- Lokalizacja: Chełm
- daniel3262
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 20 sty 2013, 18:25
- Lokalizacja: Chełm
Zrobić softa z głową i będzie latać , nie tak dawno robiłem bliźniaka AVF-a czy AWX-a
lightowy mod i wyszło tak
...ciach...
dziękujemy, a w nagrodę karteczka! - metyoo
lightowy mod i wyszło tak
...ciach...
dziękujemy, a w nagrodę karteczka! - metyoo
Ostatnio zmieniony 03 lis 2014, 09:38 przez grexong60, łącznie zmieniany 2 razy.
AVF po programie to okolice 160-170 PS i 370-380 Nm , takie wartosci juz pozwalaja poruszać sie sprawnie autem ...daniel3262 pisze:krts, hmm dokładnie to sam jeszcze nie wiem ale jak widziałem po samym czipie może mieć 160km i 380NM to chciałbym gdzieś dobić do 180km i 400NM? jest to wykonalne? jakie turbo byś polecił do 1.9 AVF i czipa zrobić?
Jezeli celujesz w okolice 180-190 PS i 400 Nm to trzeba zmienic turbosprezarke na większą (p&p podchodzi turbo z silnika BRD) oraz zamontować centralny intercooler (FMIC) co by auto nie puchło. Seryjne pompowtryski starczą do takich mocy.
P.S poczytaj tez o turbosprężarce GTB1756VK , zamontowanie jej w samochodzie to już troszkę poważniejsze przeróbki ale bardzo fajna turbosprężarka która pozwoli spokojnie osiągnąć okolice 210 PS i 400-420 Nm.
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl