Hej. Potrzebuje pomocy nie jestem żadnym jakimś mechanikiem i po prostu problem polega z odpalaniem auta jak ciepłe oraz zimne. Powiem od początku. Kupiłem to autko to zapalało normalnie jak było zimne tylko przy ciepłym silniku było trza troszkę pokręcić żeby zapaliło. W tamtym roku zmieniłem silnik bo stracił kompresje bez sensu było remontować... przy okazji od razu dałem pompę wtryskową do regeneracji. Silnik przyłożony pompa zrobiona wyjechałem z warsztatu już coś gorzej paliło niż przed tymi zmianami zimne musiało zrobić z 5 obrotów zanim zagadało ale od biedy chodziło. Teraz jest taki mankament iż auto ani ciepłe ani zimne nie odpala samo tylko za pomocą plaka jak dam plaka zapale to chodzi cały czas nie gaśnie itp. Ostatnio byłem u mechanika zmienił mi termostat bo szwankował już oraz czujnik temperatury błąd: G62 w tym momencie auto to samo cały czas nie odpala ale jest jeden plus ponieważ ustabilizowały się obroty wcześniej nie miałem wolnych obrotów tylko ponad 1000 obr/min. Ale oczywiście się pojawił kolejny minus auto podczas jazdy brak przyśpieszenia do 1800 obr w miare idzie a potem już na wieksze obroty nie moze sie wbic ... Mechanik dał mi listę błędów które jeszcze siedzą w aucie:
1) Przepływomierz masowy powietrza G70
2) Czujnik położenia pedału przyśpieszenia G79
3) Czujnik niskiego poziomu paliwa G210
Podpowiedzcie mi czy te błędy mają związek z odpalaniem i brakiem przyśpieszenia. Co na ten temat uważacie co byście zrobili bo poprostu masakra jest teraz nie da się jeździć tym autem ...
Zaznaczam iż pompa była robiona ale tylko pod względem mechanicznym (sterownik nie był zmieniany)
HELP HELP HELP
[ AKN 2.5 150 KM] odpalanie ....