Hej. Potrzebuje pomocy nie jestem żadnym jakimś mechanikiem i po prostu problem polega z odpalaniem auta jak ciepłe oraz zimne. Powiem od początku. Kupiłem to autko to zapalało normalnie jak było zimne tylko przy ciepłym silniku było trza troszkę pokręcić żeby zapaliło. W tamtym roku zmieniłem silnik bo stracił kompresje bez sensu było remontować... przy okazji od razu dałem pompę wtryskową do regeneracji. Silnik przyłożony pompa zrobiona wyjechałem z warsztatu już coś gorzej paliło niż przed tymi zmianami zimne musiało zrobić z 5 obrotów zanim zagadało ale od biedy chodziło. Teraz jest taki mankament iż auto ani ciepłe ani zimne nie odpala samo tylko za pomocą plaka jak dam plaka zapale to chodzi cały czas nie gaśnie itp. Ostatnio byłem u mechanika zmienił mi termostat bo szwankował już oraz czujnik temperatury błąd: G62 w tym momencie auto to samo cały czas nie odpala ale jest jeden plus ponieważ ustabilizowały się obroty wcześniej nie miałem wolnych obrotów tylko ponad 1000 obr/min. Ale oczywiście się pojawił kolejny minus auto podczas jazdy brak przyśpieszenia do 1800 obr w miare idzie a potem już na wieksze obroty nie moze sie wbic ... Mechanik dał mi listę błędów które jeszcze siedzą w aucie:
1) Przepływomierz masowy powietrza G70
2) Czujnik położenia pedału przyśpieszenia G79
3) Czujnik niskiego poziomu paliwa G210
Podpowiedzcie mi czy te błędy mają związek z odpalaniem i brakiem przyśpieszenia. Co na ten temat uważacie co byście zrobili bo poprostu masakra jest teraz nie da się jeździć tym autem ...
Zaznaczam iż pompa była robiona ale tylko pod względem mechanicznym (sterownik nie był zmieniany)
HELP HELP HELP
[ AKN 2.5 150 KM] odpalanie ....
ile paliwa w baku kolego? nie odpala albo przez niski poziom i uwalony czujnik niskiego poziomy paliwa + byc moze pompka w baku albo masakrycznie zly kat wtrysku na pompie, wszystko do zrobienia jak pali po plaku nie martw sie. mocy nie masz bo pewnie przeplywka mierzy totalnie z dupy i dlatego tak jest. jak cos to masz do mnie 80km a pomoge Ci vagiem zrobic logi i podepne swoja przeplywke na probe. czujnik polozenia pedalu gazu tez moze miec swoje do gadania. pozdro
Wiesz mam taką zasadę że zawsze na koniec tygodnia dolewam pod korek a robię średnio w granicach 300-400 km tygodniowo więc gdzieś około połowy zbiornika na sam koniec tygodnia jest a tak to max zawsze. Kąt wtrysku raczej powinien być ok tak uważam przynajmniej. A co do mocy moc był jeszcze w miarę do ostatniej wymiany czujnika temperatury po wymianie przy nagrzanym aucie 90 stopni jest masakra całkowity brak mocy ucieka ... A na starym czujniku temperatury moc była nie taka jak powinna być faktycznie ale dało się jechać normalnie ... Czujnik zmieniłem ze względu tak jak tam pisałem nie było wolnych obrotów. A jeszcze jedno przy zmianie silnika automatycznie zmieniłem z AFB na AKN ale z tego co się dowiedziałem to tam roli nie gra ale mówię żeby potem nie było.
Spróbuje pojeździć do końca tygodnia jeszcze zobaczymy jak to bd wyglądać bo auto dziś od mechanika zabrałem. Jeżeli się ta moc nic nie zmieni to będę się próbował z Tobą kolego zgadać i może byś sprawdził to bo mechanik mi powiedział że wina leży w pompie wtryskowej od strony sterownika inaczej mówiąc sterownik bruździ. Ale na swój rozum to nie chce mi się wierzyć że to jest wina tego sterownika ....
Spróbuje pojeździć do końca tygodnia jeszcze zobaczymy jak to bd wyglądać bo auto dziś od mechanika zabrałem. Jeżeli się ta moc nic nie zmieni to będę się próbował z Tobą kolego zgadać i może byś sprawdził to bo mechanik mi powiedział że wina leży w pompie wtryskowej od strony sterownika inaczej mówiąc sterownik bruździ. Ale na swój rozum to nie chce mi się wierzyć że to jest wina tego sterownika ....
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
fnk nie licząc laptopa, sprzęt do diagnostyki nie kosztuje majątku
Kabel za trzy dyszki i program z chomika, a jak zrobić logi znajdziesz na Forum choćby tutaj viewtopic.php?t=59491

Warsztat, naprawy Audi A6.