[ALG 2.8 193 KM] goracy po okolo godzinie ciezko odpala
[ALG 2.8 193 KM] goracy po okolo godzinie ciezko odpala
wic tak
rano odpala bez problemu
goracy od razu po jezdzie odpala bez problemu
problem pojawia sie jak goracy samochod zgasze i chce odpalic po okolo godzinie,
czyli jest goracy ale postal chwile
wowczas tzeba krecic ze 2-3 razy po 5sekund
poza tym chodzi bardzo ladnie
-lpg zakrecony
-bledow brak
-korekty bez zmian
-czujnik temperatury daje poprawne wkazania
-przeplywka rowniez
-podcisnienia sa ok
-podcisnienie regulatora paliwa suche
-evap sprawny, zreszta z zaslpionym tez bez zmian
- oczywiscie rozrusznik kreci jak szalony
-lambdy faluja
jak zaczyna zapalac to slychac ze chodzi najpierw na kilka garkow dopiero po 1-2 sekundach dolaczaja sie pozostale i chodzi idealnie
skonczyly mi sie pomysly pomozecie?
problem pojawil sie po ogarnieciu podcisnien (inny watek)
kiedys w zupelnie innym samochodzie mialem taki problem i okazalo sie ze powodem byla przepalona uszczelka glowicy pomiedzy cylindrami 2 i 3 - kompresja byla cienka
mam nadzieje ze tutaj problem lezy gdzies indziej....;
(sorki za brak pl znakow ale nie mam obecnie)
rano odpala bez problemu
goracy od razu po jezdzie odpala bez problemu
problem pojawia sie jak goracy samochod zgasze i chce odpalic po okolo godzinie,
czyli jest goracy ale postal chwile
wowczas tzeba krecic ze 2-3 razy po 5sekund
poza tym chodzi bardzo ladnie
-lpg zakrecony
-bledow brak
-korekty bez zmian
-czujnik temperatury daje poprawne wkazania
-przeplywka rowniez
-podcisnienia sa ok
-podcisnienie regulatora paliwa suche
-evap sprawny, zreszta z zaslpionym tez bez zmian
- oczywiscie rozrusznik kreci jak szalony
-lambdy faluja
jak zaczyna zapalac to slychac ze chodzi najpierw na kilka garkow dopiero po 1-2 sekundach dolaczaja sie pozostale i chodzi idealnie
skonczyly mi sie pomysly pomozecie?
problem pojawil sie po ogarnieciu podcisnien (inny watek)
kiedys w zupelnie innym samochodzie mialem taki problem i okazalo sie ze powodem byla przepalona uszczelka glowicy pomiedzy cylindrami 2 i 3 - kompresja byla cienka
mam nadzieje ze tutaj problem lezy gdzies indziej....;
(sorki za brak pl znakow ale nie mam obecnie)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Dla potomnych
Nr Audi/VW - 077 133 317C
Bosch - 0 280 142 308
Borykałem się z identycznym problemem i również sprawdzałem wszystkie rzeczy po kolei, metodą eliminacji. W chłodne/zimne dni auto paliło normalnie, natomiast gdy temp na zewnątrz przekraczała dwadzieścia kilka stopni, działo się jak wyżej, kręcił i kręcił. Przyczyną okazał się zawór filtra aktywnego systemu EVAP (N80), który na próbę ominąłem zaślepiając wężyki. Niesprawny zawór w systemie odpowietrzania układu paliwowego puszczał do dolotu opary benzyny tworzące się w baku i silnik się zalewał. Wymiana zaworu, ori Bosch załatwiła sprawę Czy ciepło, czy zimno auto pali "od kopa". Dodam, że na komputerze nie było żadnych błędów na niego wskazujących, test VAGiem również wypadał pozytywnie, także nie ma co zawsze liczyć na to, aż komputer postawi diagnozę.pm82pm pisze:wiec tak
rano odpala bez problemu
goracy od razu po jezdzie odpala bez problemu
problem pojawia sie jak goracy samochod zgasze i chce odpalic po okolo godzinie,
czyli jest goracy ale postal chwile
wowczas tzeba krecic ze 2-3 razy po 5sekund
Nr Audi/VW - 077 133 317C
Bosch - 0 280 142 308
Pozdrawiam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
pm82pm, a ty sprawdzałeś te wskazania temperatury na liczniku ? czy w VAG-iem w blokach pomiarowych silnika ? bo nie wiem czy wiesz ale czujnik temperatury masz sygnał jeden do licznika i jeden do ECU... i teraz na zegarach może być poprawny a w ECU błędny i dlatego może być problem z odpaleniem...
daj znać czy temperaturę sprawdzałeś VAG-iem ECU... bo w twoim przypadku ta wartość ciebie interesuje nie to co zegary mówią...
daj znać czy temperaturę sprawdzałeś VAG-iem ECU... bo w twoim przypadku ta wartość ciebie interesuje nie to co zegary mówią...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
No to mam ten sam problem. Wymieniłem zawór N80 - nic, czujnik temperatury cieczy - nic, regulator ciśnienia paliwa - nic. Błędów w vagu nie ma żadnych. Zimny pali z kopyta, po krótkiej jeździe też pali z kopyta, jak się rozgrzeje do 90 i postoi 5-10 minut już ma problem. Pytanie czy może to być też wina rozrusznika? Bo do głowy przychodzi mi jeszcze tylko czujnik halla.
No lepsze to wyciągnięcia niż rozrusznik :D Chyba mam jakieś czujniki halla w warsztacie jeszcze, jak będę miał chwilę przełożę i dam znać czy to było to.
[ Dodano: 2015-08-16, 15:14 ]
Ani zmiana Halla ani rozrusznika nic nie dała. Jedyne co zauważyłem to po wyciągnięciu regulatora ciśnienia paliwa szybko wypływa stamtąd benzyna pod dość dużym ciśnieniem, tylko pytanie czy tak ma być. Sam przewód idący od regulatora jest suchy.
[ Dodano: 2015-08-16, 15:14 ]
Ani zmiana Halla ani rozrusznika nic nie dała. Jedyne co zauważyłem to po wyciągnięciu regulatora ciśnienia paliwa szybko wypływa stamtąd benzyna pod dość dużym ciśnieniem, tylko pytanie czy tak ma być. Sam przewód idący od regulatora jest suchy.
Sprawdzę i pompę. W sumie zdziwiłbym się gdyby to była akurat ona, bo gorący odpala tylko postój powyżej 5 minut mu nie służy
[ Dodano: 2015-08-20, 17:51 ]
No więc tak. Sprawdzałem wszystko i nic nie przynosiło efektu. Wymieniłem jeszcze raz regulator ciśnienia paliwa i udało się (poprzedni "nowy" musiał być uszkodzony). Pojeździłem trochę i samochód działa jak należy.
[ Dodano: 2015-08-20, 17:51 ]
No więc tak. Sprawdzałem wszystko i nic nie przynosiło efektu. Wymieniłem jeszcze raz regulator ciśnienia paliwa i udało się (poprzedni "nowy" musiał być uszkodzony). Pojeździłem trochę i samochód działa jak należy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga