problem z olejem
problem z olejem
Witam posiadam silnik 2.7 tdi 190KM
dzisiaj robilem wymiane oleju i tutaj.......SZOK
wylalem ponad 10L oleju z silnika (zalałem 8L)
czy ktos wie co moze byc grane???
dodam ze od ostatniej wymiany minelo 31000km
skad to sie wzielo?
ropa w oleju?
jak?
Z góry dzięki za pomoc...
dzisiaj robilem wymiane oleju i tutaj.......SZOK
wylalem ponad 10L oleju z silnika (zalałem 8L)
czy ktos wie co moze byc grane???
dodam ze od ostatniej wymiany minelo 31000km
skad to sie wzielo?
ropa w oleju?
jak?
Z góry dzięki za pomoc...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Obstawiam ze poprzednia wymiana była do ponad stanu a ty poprostu blednie obliczyła ilośc oleju. Do tego silnika wchodzi 7.7l leżące wtryski nie bedą powodem takiego nadmiaru gdybys faktycznie miał ponad 2.3 oleju więcej w silniki to uwierz nie ruszył byś autem a silnik pluł by olejem z każdego otworu to nie jest 200-500ml oleju a 2.3l bez przesady sprawdź to dobrze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
- Imię: Marek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Giżycko/Aachen
masz dpf??
jak tak to ciekaw jestem jak on wyglada po takiej ilosci oleju
nawet jak by wtryski to rozpisz sie cos o zachowaniu silnika
nie zacina c i zaplonu na cieplym??
nie dymi na swiatlach biegu jalowym??
nie smiesdza spaliny specyficznie??
albo chociasz jakiej konsystencii bylo to co zlecialo??
jak tak to ciekaw jestem jak on wyglada po takiej ilosci oleju

nawet jak by wtryski to rozpisz sie cos o zachowaniu silnika
nie zacina c i zaplonu na cieplym??
nie dymi na swiatlach biegu jalowym??
nie smiesdza spaliny specyficznie??
albo chociasz jakiej konsystencii bylo to co zlecialo??
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- stinger
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 783
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
Dwa warianty - oba kosztowne, tylko jeden bardziej drugi mniej
1. Zapchany DPF - przez to proces jego wypalania nie odbywa się prawidłowo i nadwyżka dawkowanej ropy miesza sie z olejem - wycięcie tego dziadostwa z wyprogramowaniem z ECU od 1,5 tyś
2. Lejące wtryski - tu naprawa zależna jest od tego czy padły wszystkie czy tylko jeden. Przy wszystkich to koszt min. 5 tyś.
Nie chcę Cię straszyć ale dalsza jazda może skończyć się wypaleniem tłoka i wówczas będziesz musiał rozpocząć poszukiwania nowej motorowni.
Reasumując przjemność z jazdy Audi wielka......za nie małe pieniądze
1. Zapchany DPF - przez to proces jego wypalania nie odbywa się prawidłowo i nadwyżka dawkowanej ropy miesza sie z olejem - wycięcie tego dziadostwa z wyprogramowaniem z ECU od 1,5 tyś
2. Lejące wtryski - tu naprawa zależna jest od tego czy padły wszystkie czy tylko jeden. Przy wszystkich to koszt min. 5 tyś.
Nie chcę Cię straszyć ale dalsza jazda może skończyć się wypaleniem tłoka i wówczas będziesz musiał rozpocząć poszukiwania nowej motorowni.
Reasumując przjemność z jazdy Audi wielka......za nie małe pieniądze

wszystko sprawdziłem dokładnie - przelewałem zlany olej do baniek i było ponad 2,5l!!!
z silnikiem co najdziwniejsze nic sie nie dzieje - jest suchutki, olejem nie pluł.
CZESKI FILM!
narazie będę sprawdzał stan co kilka dni i zobaczymy co się będzie działo...
pomyślę nad tym wywaleniem DPF-a - może to dobry pomysł na początek....
nie wiem co z wtryskami? jechać gdzięś na komputer? cos to mi powie....?
jedyne co sie dzialo - jak pisalem kilka tematow wczesniej to czasami dostawal motor dziwnych drgań....
z silnikiem co najdziwniejsze nic sie nie dzieje - jest suchutki, olejem nie pluł.
CZESKI FILM!
narazie będę sprawdzał stan co kilka dni i zobaczymy co się będzie działo...
pomyślę nad tym wywaleniem DPF-a - może to dobry pomysł na początek....
nie wiem co z wtryskami? jechać gdzięś na komputer? cos to mi powie....?
jedyne co sie dzialo - jak pisalem kilka tematow wczesniej to czasami dostawal motor dziwnych drgań....