Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

problem z olejem

Silniki wysokoprężne
wojtas570
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 07 lip 2013, 00:58
Lokalizacja: dolnyśląsk

problem z olejem

Post autor: wojtas570 » 06 cze 2014, 20:20

Witam posiadam silnik 2.7 tdi 190KM

dzisiaj robilem wymiane oleju i tutaj.......SZOK

wylalem ponad 10L oleju z silnika (zalałem 8L)

czy ktos wie co moze byc grane???
dodam ze od ostatniej wymiany minelo 31000km
skad to sie wzielo?
ropa w oleju?
jak?

Z góry dzięki za pomoc...

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 06 cze 2014, 20:24

Lejące wtryski?
Poczytaj na forum.

A swoją drogą dobre przegięcie olej 31 tyś. :/ WYMIENIAJ CO 15 tyś!!!

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 06 cze 2014, 21:12

Obstawiam ze poprzednia wymiana była do ponad stanu a ty poprostu blednie obliczyła ilośc oleju. Do tego silnika wchodzi 7.7l leżące wtryski nie bedą powodem takiego nadmiaru gdybys faktycznie miał ponad 2.3 oleju więcej w silniki to uwierz nie ruszył byś autem a silnik pluł by olejem z każdego otworu to nie jest 200-500ml oleju a 2.3l bez przesady sprawdź to dobrze

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 06 cze 2014, 21:34

masz dpf??
jak tak to ciekaw jestem jak on wyglada po takiej ilosci oleju <zalamka>
nawet jak by wtryski to rozpisz sie cos o zachowaniu silnika
nie zacina c i zaplonu na cieplym??
nie dymi na swiatlach biegu jalowym??
nie smiesdza spaliny specyficznie??
albo chociasz jakiej konsystencii bylo to co zlecialo??

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 07 cze 2014, 08:15

a na bagnecie nadmiaru wcześniej nie zauważyłeś?

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 07 cze 2014, 08:42

Dwa warianty - oba kosztowne, tylko jeden bardziej drugi mniej
1. Zapchany DPF - przez to proces jego wypalania nie odbywa się prawidłowo i nadwyżka dawkowanej ropy miesza sie z olejem - wycięcie tego dziadostwa z wyprogramowaniem z ECU od 1,5 tyś
2. Lejące wtryski - tu naprawa zależna jest od tego czy padły wszystkie czy tylko jeden. Przy wszystkich to koszt min. 5 tyś.
Nie chcę Cię straszyć ale dalsza jazda może skończyć się wypaleniem tłoka i wówczas będziesz musiał rozpocząć poszukiwania nowej motorowni.

Reasumując przjemność z jazdy Audi wielka......za nie małe pieniądze <zalamka>

wojtas570
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 07 lip 2013, 00:58
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: wojtas570 » 07 cze 2014, 14:18

wszystko sprawdziłem dokładnie - przelewałem zlany olej do baniek i było ponad 2,5l!!!

z silnikiem co najdziwniejsze nic sie nie dzieje - jest suchutki, olejem nie pluł.
CZESKI FILM!
narazie będę sprawdzał stan co kilka dni i zobaczymy co się będzie działo...
pomyślę nad tym wywaleniem DPF-a - może to dobry pomysł na początek....
nie wiem co z wtryskami? jechać gdzięś na komputer? cos to mi powie....?

jedyne co sie dzialo - jak pisalem kilka tematow wczesniej to czasami dostawal motor dziwnych drgań....

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 07 cze 2014, 16:23

lejace wtryski nie beda powodem ze masz oleju ponad 2.5l wiecej

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 07 cze 2014, 16:39

nie ubywa ci plynu chlodniczego??
gdyby to byl dpf to nie sygnalizowal by tego komputer ze jest zawalony
to az 2,5litra wiecej poza tym dodatkowe dwa litry ropy w oleju rozrzedzily by go moim zdaniem na tyle by sama praca motoru sklonila by kazdego aby zajrzec pod maske

wojtas570
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 07 lip 2013, 00:58
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: wojtas570 » 08 cze 2014, 00:28

silnik oprocz tego ze czasami dostaje dziwnych drgan ktore znikaja po ponownym jego uruchomieniu sprawuje sie super - plyn chlodniczy nie znika.
a to czy ropa w oleju to nie wiem...wiem tylko ze nagle go przybylo :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja