Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] v6 3.0 tdi quattro, wibracje całej budy pr

Silniki wysokoprężne
duch1156
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 13 kwie 2014, 08:54
Lokalizacja: Gdańsk

[ BMK 3.0 224 KM] v6 3.0 tdi quattro, wibracje całej budy pr

Post autor: duch1156 » 23 kwie 2014, 14:45

witam.
a6 c6 3.0 tdi v6 BMK 224 KM quattro automat

ostatnio zauważyłem przy delikatnym przyspieszaniu lub jeździe pod większą górkę wibracje całego auta. wydaje mi sie ze najmocniej trzęsie się prawy przód, ale to moze moje subiektywne wrażenie. wibracje chyba w osi pionowej (tzn góra - dół), ustępują przy mocniejszym wciśnięciu gazu lub jego dopuszczeniu..

wie ktoś co to może byc?? :)

silnik, skrzynia, quattro?
myślałem też o źle wyważonych oponach, no ale to by przy zadanej prędkości występowały objawy, a z moich obserwacji wynika że bardziej tu chodzi o obroty silnika.

ahaa..
dodam że jadąc z górki z odjętym gazem strasznie mi falują obroty i można dobrze doczuć cykliczne zwalnianie samochodu, tzn jedzie na luzie, wtedy go coś hamuje, wteduy znowu okej, no i znowu coś go hamuje.. cykl tak co kilka sekund :/ nie wiem czy to coś ma wspólnego..

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 23 kwie 2014, 16:23

Z tym falowaniem to odepnij przepływkę...jeżeli przestanie wyczyść przepływkę i jak będziesz miał czas to cały dolot wyczyść ...u mnie pomogło....Z wibracjami nie do końca szukał bym w silniku...podepnij vcds-a i sprawdź co się dzieje w aucie...

Stanlejo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie

Post autor: Stanlejo » 24 kwie 2014, 14:08

mam to samo kolego narazie nie wiem co może być przyczyną ale te same objawy telepanie budą przy przyspieszaniu z niskich obrotów i faloanie obrotami jak puszczę gaz i przychamowywanie go co sekunde, może rzeczywiscie jest cos w tym wspólnego...

[ Dodano: 2014-04-24, 14:08 ]
silnik 2.7 tdi BSG dodam i zero błędów na kompie i skrzyni
S-LINE:P

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 25 kwie 2014, 19:26

przepływke się czyści?
Pozdrawiam,

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 25 kwie 2014, 21:15

Hipo pisze:przepływke się czyści?
Niby tak, ale ja w żadnym swoim aucie nie miałem nigdy uwalonej.
Są specjalne płyny pod ciśnieniem na bazie alkoholu, można też bardzo delikatnie pędzelkiem z kurzu.
Raczej jak przepływka to od razu do wymiany.

A co do bujania autem, czy przeguby wewnętrzne ktoś z Was weryfikował/sprawdzał?
Falowanie może być od skrzyni biegów, od klap kolektora, od przepływki, wtrysków.

masud

Post autor: masud » 25 kwie 2014, 21:26

wtryski albo kolektory

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 26 kwie 2014, 06:04

dokładnie wtryski, albo kolektory (klapy itp.)
przepływki się nie czysci.. i nikomu nie polecam jej w srodku macac :shock:
Pozdrawiam,

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 26 kwie 2014, 07:19

Ni czyści się przepływki? Pewnie że się jej nie szoruje albo nie wrzuca do pralki...środek LM i przed i po sprawdź parametry przpływki...No chyba że kupić nową..też jest wyjście..jeżeli po odpięciu przepływki problem znika...wiadomo co jest ale fakt czyszczenie całego dolotu raz na jakiś czas jest wskazany...nie mówię że klapy i kolektory itd nie są przyczyną takiego zachowania...

masud

Post autor: masud » 26 kwie 2014, 08:55

wibracje beda raczej od wtryskow ja wczesniej mialem lekkie jak auto stalo na wlaczonym silniku teraz po wymianie wtryskow zero wibracji autko chodzi idealnie

Stanlejo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie

Post autor: Stanlejo » 27 kwie 2014, 18:27

Jutro odepne przepływie to zobaczę. Mi na postoju nie teleobiektyw ani nie faluje tylko jak jadę i bardziej przy prędkościach 50-60km/h wtrysku wymieniane były. Zastanawiam się nad sprzęgłem hydrokinetycznym ale jak to sprawdzić??
S-LINE:P

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 27 kwie 2014, 18:30

Stanlejo pisze:Jutro odepne przepływie to zobaczę. Mi na postoju nie teleobiektyw tylko jak jadę i bardziej przy prędkościach 50-60km/h wtrysku wymieniane były. Zastanawiam się nad sprzęgłem hydrokinetycznym ale jak to sprawdzić??
Nie szukał bym na razie aż tak głęboko...a co masz problemy ze skrzynią?A masz możliwość przełożenia kół od innego auta?
Podepnij vcds-a i sprawdź skrzynie czy nie ma błędów...

Stanlejo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie

Post autor: Stanlejo » 27 kwie 2014, 19:19

Właśnie skrzynia chodzi idealnie a błędów zero na skrzyni jak i na silniku . Już sam nie wiem. Z tego co się orientuje to wtryski nie były kodowane na nowo po wymianie wiec może to to??
S-LINE:P

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 27 kwie 2014, 19:46

Stanlejo pisze:Właśnie skrzynia chodzi idealnie a błędów zero na skrzyni jak i na silniku . Już sam nie wiem. Z tego co się orientuje to wtryski nie były kodowane na nowo po wymianie wiec może to to??
E kolego to walcz w pierwszej kolekności...
Musisz zakodować wtryski...prawdopodobnie problem zniknie...

Stanlejo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie

Post autor: Stanlejo » 27 kwie 2014, 20:12

To da się jakoś samym kompem zrobić czy jakiś specjalny zakład to robi. Jak takie kodowanie wygląda?? Na czym polega??
S-LINE:P

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 27 kwie 2014, 20:14

Stanlejo pisze:To da się jakoś samym kompem zrobić czy jakiś specjalny zakład to robi. Jak takie kodowanie wygląda?? Na czym polega??
jak masz vcds.-a ,vag-a,vas-a...zrobisz sam..kodowanie wtryskiwaczy znajdziesz w temacie Wymiana wtryskiwaczy...
viewtopic.php?t=15262

Link do tematu
a polega na tym że musisz wprowadzić nowe kody ima ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga