[ BMK 3.0 224 KM] v6 3.0 tdi quattro, wibracje całej budy pr
[ BMK 3.0 224 KM] v6 3.0 tdi quattro, wibracje całej budy pr
witam.
a6 c6 3.0 tdi v6 BMK 224 KM quattro automat
ostatnio zauważyłem przy delikatnym przyspieszaniu lub jeździe pod większą górkę wibracje całego auta. wydaje mi sie ze najmocniej trzęsie się prawy przód, ale to moze moje subiektywne wrażenie. wibracje chyba w osi pionowej (tzn góra - dół), ustępują przy mocniejszym wciśnięciu gazu lub jego dopuszczeniu..
wie ktoś co to może byc??
silnik, skrzynia, quattro?
myślałem też o źle wyważonych oponach, no ale to by przy zadanej prędkości występowały objawy, a z moich obserwacji wynika że bardziej tu chodzi o obroty silnika.
ahaa..
dodam że jadąc z górki z odjętym gazem strasznie mi falują obroty i można dobrze doczuć cykliczne zwalnianie samochodu, tzn jedzie na luzie, wtedy go coś hamuje, wteduy znowu okej, no i znowu coś go hamuje.. cykl tak co kilka sekund nie wiem czy to coś ma wspólnego..
a6 c6 3.0 tdi v6 BMK 224 KM quattro automat
ostatnio zauważyłem przy delikatnym przyspieszaniu lub jeździe pod większą górkę wibracje całego auta. wydaje mi sie ze najmocniej trzęsie się prawy przód, ale to moze moje subiektywne wrażenie. wibracje chyba w osi pionowej (tzn góra - dół), ustępują przy mocniejszym wciśnięciu gazu lub jego dopuszczeniu..
wie ktoś co to może byc??
silnik, skrzynia, quattro?
myślałem też o źle wyważonych oponach, no ale to by przy zadanej prędkości występowały objawy, a z moich obserwacji wynika że bardziej tu chodzi o obroty silnika.
ahaa..
dodam że jadąc z górki z odjętym gazem strasznie mi falują obroty i można dobrze doczuć cykliczne zwalnianie samochodu, tzn jedzie na luzie, wtedy go coś hamuje, wteduy znowu okej, no i znowu coś go hamuje.. cykl tak co kilka sekund nie wiem czy to coś ma wspólnego..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
- Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie
mam to samo kolego narazie nie wiem co może być przyczyną ale te same objawy telepanie budą przy przyspieszaniu z niskich obrotów i faloanie obrotami jak puszczę gaz i przychamowywanie go co sekunde, może rzeczywiscie jest cos w tym wspólnego...
[ Dodano: 2014-04-24, 14:08 ]
silnik 2.7 tdi BSG dodam i zero błędów na kompie i skrzyni
[ Dodano: 2014-04-24, 14:08 ]
silnik 2.7 tdi BSG dodam i zero błędów na kompie i skrzyni
S-LINE:P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Niby tak, ale ja w żadnym swoim aucie nie miałem nigdy uwalonej.Hipo pisze:przepływke się czyści?
Są specjalne płyny pod ciśnieniem na bazie alkoholu, można też bardzo delikatnie pędzelkiem z kurzu.
Raczej jak przepływka to od razu do wymiany.
A co do bujania autem, czy przeguby wewnętrzne ktoś z Was weryfikował/sprawdzał?
Falowanie może być od skrzyni biegów, od klap kolektora, od przepływki, wtrysków.
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Ni czyści się przepływki? Pewnie że się jej nie szoruje albo nie wrzuca do pralki...środek LM i przed i po sprawdź parametry przpływki...No chyba że kupić nową..też jest wyjście..jeżeli po odpięciu przepływki problem znika...wiadomo co jest ale fakt czyszczenie całego dolotu raz na jakiś czas jest wskazany...nie mówię że klapy i kolektory itd nie są przyczyną takiego zachowania...
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Nie szukał bym na razie aż tak głęboko...a co masz problemy ze skrzynią?A masz możliwość przełożenia kół od innego auta?Stanlejo pisze:Jutro odepne przepływie to zobaczę. Mi na postoju nie teleobiektyw tylko jak jadę i bardziej przy prędkościach 50-60km/h wtrysku wymieniane były. Zastanawiam się nad sprzęgłem hydrokinetycznym ale jak to sprawdzić??
Podepnij vcds-a i sprawdź skrzynie czy nie ma błędów...
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
E kolego to walcz w pierwszej kolekności...Stanlejo pisze:Właśnie skrzynia chodzi idealnie a błędów zero na skrzyni jak i na silniku . Już sam nie wiem. Z tego co się orientuje to wtryski nie były kodowane na nowo po wymianie wiec może to to??
Musisz zakodować wtryski...prawdopodobnie problem zniknie...
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
jak masz vcds.-a ,vag-a,vas-a...zrobisz sam..kodowanie wtryskiwaczy znajdziesz w temacie Wymiana wtryskiwaczy...Stanlejo pisze:To da się jakoś samym kompem zrobić czy jakiś specjalny zakład to robi. Jak takie kodowanie wygląda?? Na czym polega??
viewtopic.php?t=15262
Link do tematu
a polega na tym że musisz wprowadzić nowe kody ima ...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga