Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

ACK Pracuję na 5 garczków

Silniki benzynowe
Słowiu

ACK Pracuję na 5 garczków

Post autor: Słowiu » 18 kwie 2014, 23:17

Koledzy podpowiedzcie co jeszcze sprawdzić.Wymieniłem świece i przewody i dalej pracuje na 5 garów.Ma niskie obroty na biegu jałowym.Może to sonda być? Czy to prawda że są 4? Podpięcie pod kompa coś wyjaśni? Od czego zacząć.Wypowiedzcie się jeżeli mieliście podobny problem a śmiem twierdzić że napewno ktoś miał ;p

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 19 kwie 2014, 07:26

Słowiu, Na pewno ktoś miał taki problem,ale wiele różnych usterek może mieć podobne objawy. Tak ,takie zachowanie może być spowodowane sondą.Jednak że najpewniejszym i najlepszym sposobem na sprawdzenie co się dzieje jest podłączenie VAG-a. Jeśli tego nie zrobisz wydasz majątek na znalezienie usterki
Pozdrawiam
340KM i 500NM :)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 19 kwie 2014, 08:52

jeśli chodzi na 5 garów i jeżreli wymieniłeś to co napisałeś to sprawdziłbym to:
ciśnienie na listwie paliwowej czy pompka podaje właściwe
wtryskiwacz ten, na którym nie pracuje silnik czyli zasilanie oraz pracę czy idzie paliwo
kompresje na cylindrach.
sonda nic tutaj nie ma spólnego z brakiem pracy na jednym garze.

Mjasiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:47
Imię: Tomasz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

Post autor: Mjasiek » 19 kwie 2014, 12:01

U mnie jak chodził na 5 garów a może i 4 to winowajcą okazała się nowa cewka HUCO, która nie przeżyła miesiąca a ile ja się wtedy nagrzebałem przy aucie, podmianek, VAG itp <rotfl>

Słowiu

Post autor: Słowiu » 19 kwie 2014, 12:02

NO właśnie,może faktycznie najpierw na 100% sprawdzić zapłon tzn cewki mi jeszcze zostały ;)

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 20 kwie 2014, 08:04

--RaDeK--, jeżeli sonda stanie stanie na bardzo wysokiej wartości to silnik może pracować jak na 5 garach
340KM i 500NM :)

Słowiu

Post autor: Słowiu » 25 kwie 2014, 10:17

Po podłączeniu pod kompa pokazały mi się takie dwa błędy

16518 Sonda Lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
Brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem -BŁĄD SPORADYCZNY
16538 Sonda Lambda brak zmian napięcia (strona2 czujnik 1)
Brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 25 kwie 2014, 22:59

Wychodzi że pierwsze sondy nie pracują,sprawdź sondy Vagiem dla pewności.
340KM i 500NM :)

Słowiu

Post autor: Słowiu » 25 kwie 2014, 23:24

krystek13 pisze:sprawdź sondy Vagiem dla pewności.
tzn co innym programem?
Bo w ogóle są 4 sondy tak?

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 26 kwie 2014, 07:41

Chodzi o to żebyś podłączył Vag i sprawdził w blokach silnika czy sondy pracują,jest to grupa 2-ga lub 3 nie pamiętam dokładnie.Tam zobaczysz czy wartości sond się zmieniają.
Nie wiem ile u Ciebie jest sond,musiał by odpowiedzieć posiadacz takiego silnika jak twój <okok>
340KM i 500NM :)

Mjasiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:47
Imię: Tomasz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

Post autor: Mjasiek » 26 kwie 2014, 08:12

2 sondy posiada :)

Słowiu

Post autor: Słowiu » 26 kwie 2014, 09:37

krystek13 pisze: żebyś podłączył Vag i sprawdził w blokach silnika czy sondy pracują
sprawdzaliśmy to chyba bo kumpel nawet pokazywał mi wykres że jest ciągła linia a nie tak jak powinno być czyli góra dół...

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 26 kwie 2014, 12:13

Słowiu pisze:
krystek13 pisze: żebyś podłączył Vag i sprawdził w blokach silnika czy sondy pracują
sprawdzaliśmy to chyba bo kumpel nawet pokazywał mi wykres że jest ciągła linia a nie tak jak powinno być czyli góra dół...
... to jakby nie było masz przyczynę, zajmij się tymi sondami
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r

Słowiu

Post autor: Słowiu » 26 kwie 2014, 12:36

maro_stg pisze:
Słowiu pisze:
krystek13 pisze: żebyś podłączył Vag i sprawdził w blokach silnika czy sondy pracują
sprawdzaliśmy to chyba bo kumpel nawet pokazywał mi wykres że jest ciągła linia a nie tak jak powinno być czyli góra dół...
... to jakby nie było masz przyczynę, zajmij się tymi sondami
zajmę się,pewnie.A wie ktoś może jakie one mają oznaczenia żebym najpierw je sobie znalazł i jakie są ich orientacyjne ceny??

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 26 kwie 2014, 12:43

nr sondy ori 030 906 265, ale możesz wymienić na uniwersalną dedykowaną np Bosch koszt około 170 zł szt
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja