[a6 c5] Wiązka wnętrza przed i polifcie
[a6 c5] Wiązka wnętrza przed i polifcie
Witam. Mam pytanie. Mam audi a6 c5 z 1999r. i musze wymienić w nim całą wiązkę w środku. Kolega ma taką wiązkę ale od audi a6 z 2002r. Czy wiązki się czymś różniły ? Wyposażenie mamy takie samo....
			
			
									
									
						- kot919
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1398
 - Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
 - Imię: Audi Forum
 - Rocznik: 2001
 - Moje auto: S6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.0 TFSI 300KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
Standardowe funkcje mogą być te same - tzn to samo rozmieszczenie konektorów, jednakże urządzenia po lifcie dodatkowo wykorzystywały CAN-BUS i tu może być problem. Jak znam życie standardowy przewód z prędkością samochodu na 99% został zastąpiony sygnałem CAN. Nie wiem jak z resztą. Może być problem z modułem komfortu, radiem, klimatyzacją, licznikiemKrzynioo pisze:Witam. Mam pytanie. Mam audi a6 c5 z 1999r. i musze wymienić w nim całą wiązkę w środku. Kolega ma taką wiązkę ale od audi a6 z 2002r. Czy wiązki się czymś różniły ? Wyposażenie mamy takie samo....
Moim zdaniem szukaj wiązki o tym samym oznaczeniu - tylko w ten sposób będziesz pewien że wszystko zadziała. W innym przypadku możesz stracić o wiele więcej czasu aby uruchomić poszczególne systemy
Dziekuję bardzo za konkretną odpowiedź 
 .... A więc wiązka z 2002r okazała się znacząco bogatsza, między innymi ma navi, system bosse tv itp....wszystko praktycznie pasuje poza jednym...ja mam u siebie 3 moduły :skrzynia, moduł komfortu oraz.....kontrola dynamiki jazdy, czego ta wiązka z 2002r nie posiada...Może ktoś objaśnić mi dokładnie do czego jest ten ostatni moduł 
			
			
									
									
						- kot919
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1398
 - Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
 - Imię: Audi Forum
 - Rocznik: 2001
 - Moje auto: S6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.0 TFSI 300KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
Ten ostatni moduł prawdopodobnie pochodzi z systemu DRC - system który usztywnia zawieszenie podczas pokonywania ciasnych zakrętów, jednakże do jego działania potrzebujesz pneumatycznego zawieszenia. Możliwe że pod tym kryje się moduł systemu ESP - mieści się w nogach pasażera (pod wykładziną zaraz pod schowkiem)Krzynioo pisze:Może ktoś objaśnić mi dokładnie do czego jest ten ostatni moduł
							








