[a6 c5] Wiązka wnętrza przed i polifcie
[a6 c5] Wiązka wnętrza przed i polifcie
Witam. Mam pytanie. Mam audi a6 c5 z 1999r. i musze wymienić w nim całą wiązkę w środku. Kolega ma taką wiązkę ale od audi a6 z 2002r. Czy wiązki się czymś różniły ? Wyposażenie mamy takie samo....
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Standardowe funkcje mogą być te same - tzn to samo rozmieszczenie konektorów, jednakże urządzenia po lifcie dodatkowo wykorzystywały CAN-BUS i tu może być problem. Jak znam życie standardowy przewód z prędkością samochodu na 99% został zastąpiony sygnałem CAN. Nie wiem jak z resztą. Może być problem z modułem komfortu, radiem, klimatyzacją, licznikiemKrzynioo pisze:Witam. Mam pytanie. Mam audi a6 c5 z 1999r. i musze wymienić w nim całą wiązkę w środku. Kolega ma taką wiązkę ale od audi a6 z 2002r. Czy wiązki się czymś różniły ? Wyposażenie mamy takie samo....

Moim zdaniem szukaj wiązki o tym samym oznaczeniu - tylko w ten sposób będziesz pewien że wszystko zadziała. W innym przypadku możesz stracić o wiele więcej czasu aby uruchomić poszczególne systemy

Dziekuję bardzo za konkretną odpowiedź
.... A więc wiązka z 2002r okazała się znacząco bogatsza, między innymi ma navi, system bosse tv itp....wszystko praktycznie pasuje poza jednym...ja mam u siebie 3 moduły :skrzynia, moduł komfortu oraz.....kontrola dynamiki jazdy, czego ta wiązka z 2002r nie posiada...Może ktoś objaśnić mi dokładnie do czego jest ten ostatni moduł 


- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Ten ostatni moduł prawdopodobnie pochodzi z systemu DRC - system który usztywnia zawieszenie podczas pokonywania ciasnych zakrętów, jednakże do jego działania potrzebujesz pneumatycznego zawieszenia. Możliwe że pod tym kryje się moduł systemu ESP - mieści się w nogach pasażera (pod wykładziną zaraz pod schowkiem)Krzynioo pisze:Może ktoś objaśnić mi dokładnie do czego jest ten ostatni moduł