[a6 c5] kontrolki ABS/ESP - 2 bledy - dziwne zachowanie
- mgruszecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 18 paź 2009, 00:51
- Lokalizacja: Sosnowiec
[a6 c5] kontrolki ABS/ESP - 2 bledy - dziwne zachowanie
Witam szanownych kolegów forumowiczów
Zakupiłem kolejne a6 i o ile podczas zakupu i drogi do domu bylo okej to teraz mam maly problemik. Jest to auto produkcji 11.2002, motor 1,9tdi 130km.
Odpalam auto, jest okej. Jade, hamuje, rzucam auto w poslizg, ruszam na sliskim ze zrywem jest okej. Stoje na postoju, deptam pedal hamulca, deptam i deptam - jest okej. Po przejechaniu kilku kilometrow zapalaja sie pomaranczowe lampki ABS i ESP. Dzieje sie tak raz po kilometrze, raz po 10kilometrach, raz po 30kilometrach... Troche to niefajne bo jak by tak przestaly te systemy dzialac podczas wyprowadzania auta z poslizgu to pewnie doktor House by mi nie pomogl
2 bledy w sterowniku w sekcji 003 ABS -
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)
35-10 - - - Intermittent
01542 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Niestety moja wersja vcds;a nie pozwala mi na wiecej informacji poza numerem bledu numer 2
Jesli chodzi o serwo, pompe abs'esp, czujniki w kolach... mam wszystko z anglika passata b5fl 2003 wiec tylko pytanie... co mam poprzekladac? Co mam uszkodzone a moge "odzyskac" z tych czesci co mam ze sprawnego woza??
Z gory serdecznie dziekuje, pozdrawiam, Marcin
Zakupiłem kolejne a6 i o ile podczas zakupu i drogi do domu bylo okej to teraz mam maly problemik. Jest to auto produkcji 11.2002, motor 1,9tdi 130km.
Odpalam auto, jest okej. Jade, hamuje, rzucam auto w poslizg, ruszam na sliskim ze zrywem jest okej. Stoje na postoju, deptam pedal hamulca, deptam i deptam - jest okej. Po przejechaniu kilku kilometrow zapalaja sie pomaranczowe lampki ABS i ESP. Dzieje sie tak raz po kilometrze, raz po 10kilometrach, raz po 30kilometrach... Troche to niefajne bo jak by tak przestaly te systemy dzialac podczas wyprowadzania auta z poslizgu to pewnie doktor House by mi nie pomogl
2 bledy w sterowniku w sekcji 003 ABS -
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)
35-10 - - - Intermittent
01542 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Niestety moja wersja vcds;a nie pozwala mi na wiecej informacji poza numerem bledu numer 2
Jesli chodzi o serwo, pompe abs'esp, czujniki w kolach... mam wszystko z anglika passata b5fl 2003 wiec tylko pytanie... co mam poprzekladac? Co mam uszkodzone a moge "odzyskac" z tych czesci co mam ze sprawnego woza??
Z gory serdecznie dziekuje, pozdrawiam, Marcin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
to jeśli chodzi o 2 błąd:
01542
Czujnik stopnia poślizgu (G202)
1. Czujnik stopnia poślizgu (G202): Electrical Fault w obwodzie
Ewentualne objawy
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Możliwe przyczyny
Okablowanie i / lub Connector (s) z / do czujnika Yaw Rate (G202) wadliwe
Czujnik stopnia poślizgu (G202) wadliwe
ESP-Sensor Unit (G419) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź okablowanie i / lub Connector (s) z / do czujnika Yaw Rate (G202)
Sprawdź czujnik stopnia poślizgu (G202)
Sprawdź pomiarowe bloku Wartość (MVB)
Sprawdź ESP-Sensor Unit (G419)
2. Czujnik stopnia poślizgu (G202): Nieoczekiwane sygnału
Ewentualne objawy
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Możliwe przyczyny
Ziemi przewodów i / lub Connector (s) z / do czujnika Yaw Rate (G202) wadliwe
Pozycja Montaż czujnika Yaw Rate (G202) nieprawidłowego
Czujnik stopnia poślizgu (G202) wadliwe
ESP-Sensor Unit (G419) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź okablowanie i / lub Connector (s) z / do czujnika Yaw Rate (G202)
Sprawdź Pozycja Montaż czujnika Yaw Rate (G202)
Sprawdź czujnik stopnia poślizgu (G202)
Sprawdź pomiarowe bloku Wartość (MVB)
Sprawdź ESP-Sensor Unit (G419)
3. Czujnik stopnia poślizgu (G202): Brak lub nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / adaptacja
Możliwe przyczyny
Czujnik stopnia poślizgu (G202) Ustawienie podstawowe utracone / nie wykonano
Możliwe rozwiązania
Wykonaj czujnika prędkości kątowej (G202) Ustawienie podstawowe
Zobacz danego pojazdu Procedury diagnostyczne dla Details
to jeśli chodzi o 1 błąd :
01435
Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201)
1. Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201): Brak lub nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / adaptacja
Ewentualne objawy
Malfunction Indicator Light (MIL) aktywnych
Możliwe przyczyny
Ustawienie podstawowe nie wykonane
Możliwe rozwiązania
Wykonaj Ustawienie podstawowe
2. Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201): Electrical Fault w obwodzie
Możliwe przyczyny
Włącznik pedału hamulca uszkodzony / zacięty
Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź / Replace Brake Pedal Switch
Zobacz Bloki pomiarowe
Sprawdź / Wymień czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201)
ABS Hydraulic Unit (N55) może zastąpić
Wykonaj Bleeding pompy hamulcowe
Wykonaj czujnika ciśnienia hamowania 1 (G201) Ustawienie podstawowe
Wymień Electronics Brake Control Module (J104)
Uwagi specjalne
Kiedy znajduje się w MK60 ABS / ESP układów hamulcowych:
Sprawdź, czy zestaw naprawczy udokumentowane w TPI 2024465 lub 2025290 z Numer katalogowy 1K0-698-517-B jest zgodny, przy użyciu zestaw naprawczy umożliwia zastąpienie hydrauliczne Unit (N55) i czujnika ciśnienia hamowania 1 (G201) jest oddzielone od Moduł kontroli, które pozwolą zmniejszyć koszty napraw.
3. Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201): Nieoczekiwane sygnału
Ewentualne objawy
Malfunction Indicator Light (MIL) aktywnych
Możliwe przyczyny
Włącznik pedału hamulca uszkodzony / zacięty
Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź / Replace Brake Pedal Switch
Zobacz pomiarowe Bloki Wartość (MVB)
Sprawdź czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201)
Zobacz pomiarowe Bloki Wartość (MVB)
Sprawdź / Replace Electronics Brake Control Module (J104) i / lub ABS Hydraulic Unit (N55)
Uwagi specjalne
Kiedy znajduje się w Bosch ESP układów hamulcowych:
Bosh 5.x ABS moduły komunikacyjne spadku w prędkości na drogach, co utrudnia, jeśli nie niemożliwe, aby zalogować się żyć danych pomiarowych bloku. Jeśli włącznik światła hamowania podejrzewa się wadliwy i powoduje G201 błąd:
Spróbuj zalogować się silnik lub skrzynię biegów do włączania światła stop.
Napęd z Cruise Control na i sprawdzić, czy system działa wg projektu. Jeśli CCS nie będzie działać lub CCS się nie zamyka, gdy hamulce są stosowane przełącznik światła hamulcowe mogą być wadliwe.
Powrót
01542
Czujnik stopnia poślizgu (G202)
1. Czujnik stopnia poślizgu (G202): Electrical Fault w obwodzie
Ewentualne objawy
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Możliwe przyczyny
Okablowanie i / lub Connector (s) z / do czujnika Yaw Rate (G202) wadliwe
Czujnik stopnia poślizgu (G202) wadliwe
ESP-Sensor Unit (G419) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź okablowanie i / lub Connector (s) z / do czujnika Yaw Rate (G202)
Sprawdź czujnik stopnia poślizgu (G202)
Sprawdź pomiarowe bloku Wartość (MVB)
Sprawdź ESP-Sensor Unit (G419)
2. Czujnik stopnia poślizgu (G202): Nieoczekiwane sygnału
Ewentualne objawy
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Możliwe przyczyny
Ziemi przewodów i / lub Connector (s) z / do czujnika Yaw Rate (G202) wadliwe
Pozycja Montaż czujnika Yaw Rate (G202) nieprawidłowego
Czujnik stopnia poślizgu (G202) wadliwe
ESP-Sensor Unit (G419) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź okablowanie i / lub Connector (s) z / do czujnika Yaw Rate (G202)
Sprawdź Pozycja Montaż czujnika Yaw Rate (G202)
Sprawdź czujnik stopnia poślizgu (G202)
Sprawdź pomiarowe bloku Wartość (MVB)
Sprawdź ESP-Sensor Unit (G419)
3. Czujnik stopnia poślizgu (G202): Brak lub nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / adaptacja
Możliwe przyczyny
Czujnik stopnia poślizgu (G202) Ustawienie podstawowe utracone / nie wykonano
Możliwe rozwiązania
Wykonaj czujnika prędkości kątowej (G202) Ustawienie podstawowe
Zobacz danego pojazdu Procedury diagnostyczne dla Details
to jeśli chodzi o 1 błąd :
01435
Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201)
1. Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201): Brak lub nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / adaptacja
Ewentualne objawy
Malfunction Indicator Light (MIL) aktywnych
Możliwe przyczyny
Ustawienie podstawowe nie wykonane
Możliwe rozwiązania
Wykonaj Ustawienie podstawowe
2. Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201): Electrical Fault w obwodzie
Możliwe przyczyny
Włącznik pedału hamulca uszkodzony / zacięty
Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź / Replace Brake Pedal Switch
Zobacz Bloki pomiarowe
Sprawdź / Wymień czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201)
ABS Hydraulic Unit (N55) może zastąpić
Wykonaj Bleeding pompy hamulcowe
Wykonaj czujnika ciśnienia hamowania 1 (G201) Ustawienie podstawowe
Wymień Electronics Brake Control Module (J104)
Uwagi specjalne
Kiedy znajduje się w MK60 ABS / ESP układów hamulcowych:
Sprawdź, czy zestaw naprawczy udokumentowane w TPI 2024465 lub 2025290 z Numer katalogowy 1K0-698-517-B jest zgodny, przy użyciu zestaw naprawczy umożliwia zastąpienie hydrauliczne Unit (N55) i czujnika ciśnienia hamowania 1 (G201) jest oddzielone od Moduł kontroli, które pozwolą zmniejszyć koszty napraw.
3. Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201): Nieoczekiwane sygnału
Ewentualne objawy
Malfunction Indicator Light (MIL) aktywnych
Możliwe przyczyny
Włącznik pedału hamulca uszkodzony / zacięty
Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź / Replace Brake Pedal Switch
Zobacz pomiarowe Bloki Wartość (MVB)
Sprawdź czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201)
Zobacz pomiarowe Bloki Wartość (MVB)
Sprawdź / Replace Electronics Brake Control Module (J104) i / lub ABS Hydraulic Unit (N55)
Uwagi specjalne
Kiedy znajduje się w Bosch ESP układów hamulcowych:
Bosh 5.x ABS moduły komunikacyjne spadku w prędkości na drogach, co utrudnia, jeśli nie niemożliwe, aby zalogować się żyć danych pomiarowych bloku. Jeśli włącznik światła hamowania podejrzewa się wadliwy i powoduje G201 błąd:
Spróbuj zalogować się silnik lub skrzynię biegów do włączania światła stop.
Napęd z Cruise Control na i sprawdzić, czy system działa wg projektu. Jeśli CCS nie będzie działać lub CCS się nie zamyka, gdy hamulce są stosowane przełącznik światła hamulcowe mogą być wadliwe.
Powrót
- mgruszecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 18 paź 2009, 00:51
- Lokalizacja: Sosnowiec
Niby opis full opcja ale... tak naprawde nie wiele pomaga Jeden blad a 10 mozliwosci jego naprawy? reasumujac, pol samochodu trzeba wymienic, zeby "trafic" na to co sie faktycznie uszkodzilo?
A jak by tak z doswiadczenia wziac co najczesciej "pada" w takich przypadkach? Zeby sie nie okazalo, ze bede szukal od konca hmm...
Nikt na forum nie mial takiego przypadku, zeby podpowiedziec jak go rozwiazal
A jak by tak z doswiadczenia wziac co najczesciej "pada" w takich przypadkach? Zeby sie nie okazalo, ze bede szukal od konca hmm...
Nikt na forum nie mial takiego przypadku, zeby podpowiedziec jak go rozwiazal
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
W obu przypadkach, pierwsze co radzi instrukcja podesłana przez grzechu 031, to adaptacja układu ABS/ESP - może należałoby pochylić się na tym problemem - spróbować zrobić również adaptację czujnika skrętu.
Możesz zaznajomić się z tym tematem: viewtopic.php?p=299483, może naprowadzi Cię na rozwiązanie, ewentualnie spróbuj odezwać się do osób które się w nim wypowiadały - może coś Ci podpowiedzą.
Moim zdaniem, skoro układ działa Ci ok - tzn asystuje podczas uślizgów, a błąd wyrzuca sporadycznie (po przejachaniu X km) może jest jakiś problem w okablowaniu, może gdzieś w instalacji jest zaśniedziały styk, może gdzieś w sterowniku występuje zjawisko 'zimnych' lutów
Możesz zaznajomić się z tym tematem: viewtopic.php?p=299483, może naprowadzi Cię na rozwiązanie, ewentualnie spróbuj odezwać się do osób które się w nim wypowiadały - może coś Ci podpowiedzą.
Moim zdaniem, skoro układ działa Ci ok - tzn asystuje podczas uślizgów, a błąd wyrzuca sporadycznie (po przejachaniu X km) może jest jakiś problem w okablowaniu, może gdzieś w instalacji jest zaśniedziały styk, może gdzieś w sterowniku występuje zjawisko 'zimnych' lutów
- mgruszecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 18 paź 2009, 00:51
- Lokalizacja: Sosnowiec
Kolego, a naprowadzisz mnie jak zrobic ta adaptacje?? Dam rade zrobic to sam VAGiem/VCDS'em ? Bylbym ogromnie wdzieczny.kot919 pisze:W obu przypadkach, pierwsze co radzi instrukcja podesłana przez grzechu 031, to adaptacja układu ABS/ESP - może należałoby pochylić się na tym problemem - spróbować zrobić również adaptację czujnika skrętu.
Gdzie te wariaty sa? Te czujniki o ktorych mowa?? Przelutowac to zadna filozofia na dobra sprawe, jak adaptacja nie pomoze to przelutuje lobuza - moze sie uleczy.kot919 pisze:Moim zdaniem, skoro układ działa Ci ok - tzn asystuje podczas uślizgów, a błąd wyrzuca sporadycznie (po przejachaniu X km) może jest jakiś problem w okablowaniu, może gdzieś w instalacji jest zaśniedziały styk, może gdzieś w sterowniku występuje zjawisko 'zimnych' lutów
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Niestety sam tego nigdy nie robiłem, więc mogę co najwyżej podesłać link do procedury:
Kodowanie czujnika skrętu G85 (o nim wspominałem, i o nim również wspominali użytkownicy w załączonym temacie):
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ic_Setting
Na tej samej stronie są też kodowania pozostałych czujników, niestety do wersji a3 i golf. Może do A6 robi się analogicznie, jednak nie jestem w stanie tego potwierdzić:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... %28MK20%29
Czujnik G202 znajduje się pod tylnym siedzeniem, na środku samochodu - czy jest rozbieralny ciężko powiedzieć, i jest on podłączony bezpośrednio do sterownika ABS, a jak wiadomo są w nim te 'włosowate' druciki które od czasu do czasu potrafią się uszkodzić - może w tym jest problem.
Gdzie znajduje się czujnik G201, to nie wiem. Wiem tylko że jest podłączony bezpośrednio do modułu ABS, więc powyższa teza może mieć zastosowanie i w tym przypadku.
Kodowanie czujnika skrętu G85 (o nim wspominałem, i o nim również wspominali użytkownicy w załączonym temacie):
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ic_Setting
Na tej samej stronie są też kodowania pozostałych czujników, niestety do wersji a3 i golf. Może do A6 robi się analogicznie, jednak nie jestem w stanie tego potwierdzić:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... %28MK20%29
Czujnik G202 znajduje się pod tylnym siedzeniem, na środku samochodu - czy jest rozbieralny ciężko powiedzieć, i jest on podłączony bezpośrednio do sterownika ABS, a jak wiadomo są w nim te 'włosowate' druciki które od czasu do czasu potrafią się uszkodzić - może w tym jest problem.
Gdzie znajduje się czujnik G201, to nie wiem. Wiem tylko że jest podłączony bezpośrednio do modułu ABS, więc powyższa teza może mieć zastosowanie i w tym przypadku.
- mgruszecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 18 paź 2009, 00:51
- Lokalizacja: Sosnowiec
Pisalem, ze mam wszystko z Passata b5 fl 2003. Ten czujnik g202 ktory jest pod tylnym siedzeniem poprostu podmienie z passata nie ma problmu. To samo zrobilbym z tym G201 tylko nie wiem jeszcze gdzie on jest :D
Sprobuje najpierw podmienic g201 i g202 - moze pomoze. Czesci mam wiec problemu nie widze.
Sprobuje najpierw podmienic g201 i g202 - moze pomoze. Czesci mam wiec problemu nie widze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
G 201 jest wkręcony w pompę ABS-u pod blokiem zaworów
masz go tu na drugim zdjęciu http://allegro.pl/pompa-abs-esp-vw-audi ... 81670.html
masz go tu na drugim zdjęciu http://allegro.pl/pompa-abs-esp-vw-audi ... 81670.html
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- mgruszecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 18 paź 2009, 00:51
- Lokalizacja: Sosnowiec
No i wielkie dzieki za wskazowke gdzie ten drugi "ziom" jest umiejscowiony
Zanim zabawie sie w adaptacje i tym podobne elektroniczne ingerencje poprostu podmienie g201 i g202 na inne - bo mam cala pompe abs i ten 202 z pod tylnej kanapy ze sprawnego passata b5fl angola i po temacie. Jak problem zniknie - to superowo. Jak nie, bede grzebal dalej.
A jeszcze pytanie... wymieniajac czujnik g201 ten w pompie ABS... prawdopodobnie wyleje sie plyn tak? Czyli bedzie trzeba odpowietrzyc pompe ABSu tak?? To jest jakis specjalny sposob na jej odpowietrzenie?? Bo sama wymiana czujnika to tylko klucz, odkrec, wymien, wkrec i po bolu, 2 minuty roboty
[ Dodano: 2014-02-01, 16:58 ]
No wiec zeby nie bylo. Temat mozemy zamknac.
Winowajca? - czujnik STOP pod pedalem hamulca.
Zadne g201 czy g202 - choc komputer wyrzucil je w bledach.
Tak wiec na przyszlosc, dla szukajacych rozwiazania dla problemu palacych sie kontrolek ABS ESP --> pierwsze co wymieniacie to czujnik STOP pod pedalem hamulca. Zamiennik w okolicach 30-40zl. Ja wzialem najtanszy na probe i w hurcie dalem 18zl za FAE, jak narazie dziala wiec niech sobie on zostanie, juz mam dosc kombinowania
ps. Dobrze, ze nie podmienilem g201 ani g202 (choc mam je w garazu)
Zanim zabawie sie w adaptacje i tym podobne elektroniczne ingerencje poprostu podmienie g201 i g202 na inne - bo mam cala pompe abs i ten 202 z pod tylnej kanapy ze sprawnego passata b5fl angola i po temacie. Jak problem zniknie - to superowo. Jak nie, bede grzebal dalej.
A jeszcze pytanie... wymieniajac czujnik g201 ten w pompie ABS... prawdopodobnie wyleje sie plyn tak? Czyli bedzie trzeba odpowietrzyc pompe ABSu tak?? To jest jakis specjalny sposob na jej odpowietrzenie?? Bo sama wymiana czujnika to tylko klucz, odkrec, wymien, wkrec i po bolu, 2 minuty roboty
[ Dodano: 2014-02-01, 16:58 ]
No wiec zeby nie bylo. Temat mozemy zamknac.
Winowajca? - czujnik STOP pod pedalem hamulca.
Zadne g201 czy g202 - choc komputer wyrzucil je w bledach.
Tak wiec na przyszlosc, dla szukajacych rozwiazania dla problemu palacych sie kontrolek ABS ESP --> pierwsze co wymieniacie to czujnik STOP pod pedalem hamulca. Zamiennik w okolicach 30-40zl. Ja wzialem najtanszy na probe i w hurcie dalem 18zl za FAE, jak narazie dziala wiec niech sobie on zostanie, juz mam dosc kombinowania
ps. Dobrze, ze nie podmienilem g201 ani g202 (choc mam je w garazu)
Ja miałem błędy czujnika pod pedałem hamulca, wymieniłem go na nowy. Błędy zniknęły, ale nadal od czasu do czasu wyłącza ABS. Teraz zeskanowałem błędy i mam:
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)
35-10 - - - Intermittent
01119 - Gear Recognition Signal
35-10 - - - Intermittent
Wcześniej tego G201 nie wyrzucało - czy to może być efekt kiepskiego nowego czujnika STOPu, czy dopiero teraz auto "zauważyło" błąd G201 i faktycznie nim należałoby się zająć?
W innym temacie dot. G201 znalazłem poradę, aby sprawdzić ciśnienie w układzie - który to blok i jakie powinno być ciśnienie?
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)
35-10 - - - Intermittent
01119 - Gear Recognition Signal
35-10 - - - Intermittent
Wcześniej tego G201 nie wyrzucało - czy to może być efekt kiepskiego nowego czujnika STOPu, czy dopiero teraz auto "zauważyło" błąd G201 i faktycznie nim należałoby się zająć?
W innym temacie dot. G201 znalazłem poradę, aby sprawdzić ciśnienie w układzie - który to blok i jakie powinno być ciśnienie?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga