Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Opis kostki silniczka wycieraczek

Elektryka
ODPOWIEDZ
tiger-k3m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 24 sty 2010, 16:14
Lokalizacja: Pomorze

[A6 C5] Opis kostki silniczka wycieraczek

Post autor: tiger-k3m » 20 sty 2014, 19:52

Witam.

Potrzebuje opisu do kostki podłączeniowej silniczka wycieraczek do Audi A6 C5 lift 2003 rok. W poniższych zdjęciach przedstawiam kostkę o którą mi chodzi.

1 - brązowy - ...
2 - zielony-fioletowy - ...
3 - czarno-szary - ...
4 - zielono-żółty - ...

Numery przy kolorach oznaczają opis wejść do kostki.

Obrazek

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 20 sty 2014, 23:32

1- brązowy - Masa
2- zielono-liliowy - kluczowana masa (pewnie przejście przez zero). Sygnał ten jest przeznaczony dla przekaźnika wycieraczek, i jest podłączony do konektora nr 11/31b
3- czarno-szary - zasilanie silnika wycieraczek - Sygnał ten jest podłączony do konektora nr 4/53 przekaźnika wycieraczek
4 - zielono-żółty - sygnał sterowania silnikiem - Sygnał ten jest podłączony do konektora nr 5/53b przekaźnika wycieraczek

Z tego co pamiętam było na forum kilka wątków w sprawie przekładki silniczków. Możesz się podpytać ich autorów co i jak

tiger-k3m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 24 sty 2010, 16:14
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: tiger-k3m » 23 sty 2014, 20:05

Pytałem gdyż zmieniłem u siebie całość silniczek z mechanizmem. Kupiłem używkę za 80 złotych i na tą chwilę chodzi. Jednak mój mechanizm jest w dobrym stanie jedynie co to skończyły się szczotki w moim silniczku starym i wymieniłem na nowe złożyłem i chciałbym go przetestować stąd pytanie co do czego podłączyć a nie chcę wyciągać kolejny raz z auta żeby tylko sprawdzić czy stary, zregenerowany działa jak należy. Zachowam go sobie na przyszłość jak będzie dobrze w razie by aktualny odmówił posłuszeństwa.
Dzięki za odpowiedź. Powiedz mi tylko czy dobrze myślę że jak podłączę:

brązowy do masy
czarno szary +12V

To powinien działać ciągle?

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 23 sty 2014, 22:36

Szczerze, nigdy go nie podłączałem, ale może działać analogicznie do tylnego silniczka. Czyli podajesz +12V na czarno-szary, i GND na brązowy. Dodatkowo aby zadziałał, podajesz na moment +12V na konektor zielono-żółty - wtedy silnik wykona jeden pełny obrót. Może być tez tak, że silnik będzie działał tak długo jak będzie podane +12V na zielono-żółty. Niestety mogę tylko zgadywać jak wygląda logika na podstawie schematu.

Może wypowie się w tym temacie ktoś, kto kiedyś robił z nim próby <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga