[ MANUAL+Q] Problem jakich mało... Skrzynia, most czy może p
- sks
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 07 mar 2010, 22:47
- Lokalizacja: Tarnów/Dąbrowa Tarnowska
[ MANUAL+Q] Problem jakich mało... Skrzynia, most czy może p
Witam Panowie!
ÂŚledzę wszystkie tematy ale nie mogę znaleÂźć podobnego problemu co mój w skrzyni manual.
Do rzeczy:
Przy zmianie biegów ''bije'' w most? w krzyżak? Jest to odczuwalne na każdym biegu. Zanika ten problem podczas szybkiej zmiany biegów (nie zawsze), albo przy spokojnej zmianie biegów.
Będzie ktoś uprzejmy pomóc i naprowadzić mnie ''za co się zabrać?
Z góry dzięki.
ÂŚledzę wszystkie tematy ale nie mogę znaleÂźć podobnego problemu co mój w skrzyni manual.
Do rzeczy:
Przy zmianie biegów ''bije'' w most? w krzyżak? Jest to odczuwalne na każdym biegu. Zanika ten problem podczas szybkiej zmiany biegów (nie zawsze), albo przy spokojnej zmianie biegów.
Będzie ktoś uprzejmy pomóc i naprowadzić mnie ''za co się zabrać?
Z góry dzięki.
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
sks, ja bym sprawdzil jeszcze luz na podporze walu bo widze ze masz Q
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
odpalasz auto zaciągasz ręczny próbujesz ruszać do przodu i do tyłu .druga osoba kładzie się z boku pojazdu i obserwuje tylni dyfer .ma stać w miejscu ewentualnie podnośić lub opadać max 5 mm w górę i 5 mmw dół .każdy większy wychył dyskwalifikuje poduszki .najbardziej obciązona jest przednia poducha dyfra ori 130 zł z aso . nasze miały wadę- obecne są już innej konstrukcji.
metaliczny stuk na wale czy półosi będzie zawsze nawet w nowym aucie wżne aby na kole po obwodzie nie był większy niż 2-3 cm licząc przy krawędzi felgi co przekłada się na luz na wale ok 2-3 mm . tak jest u mnie i nic nie stuka i nie szarpie
metaliczny stuk na wale czy półosi będzie zawsze nawet w nowym aucie wżne aby na kole po obwodzie nie był większy niż 2-3 cm licząc przy krawędzi felgi co przekłada się na luz na wale ok 2-3 mm . tak jest u mnie i nic nie stuka i nie szarpie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
nie sądzę aby to coś pomogło . ma forum był gdzięś post o kasowaniu luzu .kasuje się za pomocą podkładek dystansowych .przesuwa się atak oraz koło talerzowe . generalnie jest to proste ale trzeba znać zasady .a te są jadnakowe i w żuku i innych ciężarówkach .. jakaś serwisówka żuka lub fiata 125 czy jelcza rozjaśni ci sprawę .sam osobiście robiłem to kiedyś na warsztatach szkolnych ale nie pamiętam tych zasad .
większośc problemów użytkowników quattro wynika z nieumiejętmego dynamicznego ruszania .najpierw wstępne napięcie napędów a dopiero ogień i strzał ze sprzęgła
większośc problemów użytkowników quattro wynika z nieumiejętmego dynamicznego ruszania .najpierw wstępne napięcie napędów a dopiero ogień i strzał ze sprzęgła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga