Dodam, że ta zakupiona przepływka nie posiadała tej ochronnej okrągłej siateczki, nie wiadomo z jakiej przyczyny, na pewno ona kiedyś tam była, bo zostały ślady
[A6 C5 2.4 ALF] problem z przepływomierzem
-
maciek.bielsko
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
[A6 C5 2.4 ALF] problem z przepływomierzem
Koledzy jakiś czas temu spaliła mi się przepływka którą odpiąłem i jeździłem na odpiętej. Wiadomo przyszedł po niedługim czasie moment zakupu sprawnej i padło na przepływke używaną wiadomo tej samej firmy (hitachi) i tych samych nr. Po założeniu tej używki autko odżyło, czuć było wyraźnie większą moc. Ale.... radość nie trwała długo bo po raz kolejny siadła przepływka i byłem zmuszony ją ponownie odpiąć, aby w miarę możliwie jeździć. Co może być przyczyną kolejnemu uszkodzeniu się tej przepływki? Kupiłem ją na alledrogo za 70 zł
Dodam, że ta zakupiona przepływka nie posiadała tej ochronnej okrągłej siateczki, nie wiadomo z jakiej przyczyny, na pewno ona kiedyś tam była, bo zostały ślady
Dodam, że ta zakupiona przepływka nie posiadała tej ochronnej okrągłej siateczki, nie wiadomo z jakiej przyczyny, na pewno ona kiedyś tam była, bo zostały ślady
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Po pierwsze logi z przepływki. Na postoju i podczas jazdy z butem pod czerwone pole.
Po drugie, możliwe przyczyny uszkodzeń:
- Jeżeli rura wlotu powietrza jest porowata, cząstki zanieczyszczeń mogą przedostać się do wprowadzonego powietrza. Zderzają się one z dużą prędkością z przepływomierzem, niszcząc wrażliwe elementy.
- Nadmierne pryskanie olejem z wentylatora skrzyni korbowej może prowadzić do zanieczyszczenia przepływomierza.
- Złe serwisowanie, np. brak czystości podczas wymiany filtrów powietrza, zastosowanie złych lub złej jakości filtrów może prowadzić do zanieczyszczenia i uszkodzenia przepływomierza.
- Woda, np. po intensywnym deszczu, może przedostać się do wlotu czystego powietrza i uszkodzić przepływomierz lub spowodować zatkanie. Słona woda po zimie oraz topniejący śnieg zwiększają ten efekt.
- Cząstki oleju ze sportowych filtrów powietrza mogą zniszczyć lub zatkać przepływomierz.
Po trzecie sprawdzić napięcie jakie idzie na przepływkę.
Ta siateczka to prostownik przeplywu powietrza i odgrywa ważną rolę w działaniu przepływomierza i jego ochronie, bez niej przepływka może pokazywać źle i szybciej się uszkodzić...
Po drugie, możliwe przyczyny uszkodzeń:
- Jeżeli rura wlotu powietrza jest porowata, cząstki zanieczyszczeń mogą przedostać się do wprowadzonego powietrza. Zderzają się one z dużą prędkością z przepływomierzem, niszcząc wrażliwe elementy.
- Nadmierne pryskanie olejem z wentylatora skrzyni korbowej może prowadzić do zanieczyszczenia przepływomierza.
- Złe serwisowanie, np. brak czystości podczas wymiany filtrów powietrza, zastosowanie złych lub złej jakości filtrów może prowadzić do zanieczyszczenia i uszkodzenia przepływomierza.
- Woda, np. po intensywnym deszczu, może przedostać się do wlotu czystego powietrza i uszkodzić przepływomierz lub spowodować zatkanie. Słona woda po zimie oraz topniejący śnieg zwiększają ten efekt.
- Cząstki oleju ze sportowych filtrów powietrza mogą zniszczyć lub zatkać przepływomierz.
Po trzecie sprawdzić napięcie jakie idzie na przepływkę.
Ta siateczka to prostownik przeplywu powietrza i odgrywa ważną rolę w działaniu przepływomierza i jego ochronie, bez niej przepływka może pokazywać źle i szybciej się uszkodzić...
-
maciek.bielsko
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
xoslox, Logi zrobię jak ogarnę vaga, znasz mój problem z innego tematu 
1- rurę wyczyszczę dla własnego spokoju![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
2- oleju ani żadnych cząstek nie ma ani grama.
3- serwisowanie raczej dobre, wszystko jest wymieniane na czas i renomowanych firm (bosch, mann)
4- wody na pewno nie ma, sprawdzałem.
5- nigdy nie było żadnego pseudo sportowego filtra.
6- napięcie sprawdzę na dniach.
Wydaje mi się, że wina może leżeć po stronie braku krateczki.
1- rurę wyczyszczę dla własnego spokoju
2- oleju ani żadnych cząstek nie ma ani grama.
3- serwisowanie raczej dobre, wszystko jest wymieniane na czas i renomowanych firm (bosch, mann)
4- wody na pewno nie ma, sprawdzałem.
5- nigdy nie było żadnego pseudo sportowego filtra.
6- napięcie sprawdzę na dniach.
Wydaje mi się, że wina może leżeć po stronie braku krateczki.
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Rozgrzewasz silnik do 90 C. Jak chcesz zrobić log z przepływki, to wchodzisz w blok silnika, potem wybierasz np. grupę 002. Na dole masz przycisk LOG, wciskasz i wybierasz ścieżkę i START. To są logi statyczne, logujesz tak przez ok. minutę na jałowym. Po czym wciskasz STOP. Teraz log dynamiczny. Na 3 biegu rozpędzasz auto do 1500 obr/min wciskasz START i dajesz gaz w podłogę pod czerwone pole. Wciskasz STOP.
Potem pliki wrzucasz tu: http://vaglog.rtnet.pl/ i wklejasz linki na forum.
Potem pliki wrzucasz tu: http://vaglog.rtnet.pl/ i wklejasz linki na forum.
-
maciek.bielsko
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
OK, dzięki bardzo, jutro postaram się to załatwić i na pewno dam znać.
[ Dodano: 2014-01-15, 19:16 ]
LOGI przepływomierza Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/maciejek997_156488.html
[ Dodano: 2014-01-15, 19:20 ]
zrobiłem jeszcze dynamiczne również w grupie 002, ale zapisały mi się jako plik, a nie tak jak ten co wrzuciłem w formacie CSV
[ Dodano: 2014-01-16, 17:47 ]
Koledzy pomoże ktoś z tymi logami?
[ Dodano: 2014-01-17, 14:02 ]
xoslox, jesteś w stanie pomóc?
[ Dodano: 2014-01-15, 19:16 ]
LOGI przepływomierza Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/maciejek997_156488.html
[ Dodano: 2014-01-15, 19:20 ]
zrobiłem jeszcze dynamiczne również w grupie 002, ale zapisały mi się jako plik, a nie tak jak ten co wrzuciłem w formacie CSV
[ Dodano: 2014-01-16, 17:47 ]
Koledzy pomoże ktoś z tymi logami?
[ Dodano: 2014-01-17, 14:02 ]
xoslox, jesteś w stanie pomóc?
Również mam problem z przepływką Hitachi. moje A6 ciągnie dopiero od 2200 obr. poniżej muli.
Zastanawiam sie jakby włożyc przepływke o innych numerach od 2.8? robilem tak juz w 2 autach i śmigało...
a wogóle to mam przedziwny przypadek z tym moim autem, gdyż na naklejce i pod maską mam powybijane ALF a niby silnik 2.8 (tak pisze w dowodzie i na naklejce). jak sprawdzic czy to faktycznie 2.8 a nie 2.4?
z ciekawosci mierzylem dzis tarcze i mam zestaw 288mm i 245mm które byly w 2.4 a nie A6 Avant Quattro 2.8.....
POMÓÂŻCIE!!!
Zastanawiam sie jakby włożyc przepływke o innych numerach od 2.8? robilem tak juz w 2 autach i śmigało...
a wogóle to mam przedziwny przypadek z tym moim autem, gdyż na naklejce i pod maską mam powybijane ALF a niby silnik 2.8 (tak pisze w dowodzie i na naklejce). jak sprawdzic czy to faktycznie 2.8 a nie 2.4?
z ciekawosci mierzylem dzis tarcze i mam zestaw 288mm i 245mm które byly w 2.4 a nie A6 Avant Quattro 2.8.....
POMÓÂŻCIE!!!
-
maciek.bielsko
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
metyoo, tak, mogę odczytać to notatnikiem, ale zrobiłem nowe logi dynamiczne zapisane w poprawnym formacie, wrzucam do mojego drugiego tematu o przepływce i błędach.
[ Dodano: 2014-01-18, 17:16 ]
http://vaglog.rtnet.pl/maciejek997_156856.html LOGI 002, 032, 033
[ Dodano: 2014-01-18, 17:16 ]
http://vaglog.rtnet.pl/maciejek997_156856.html LOGI 002, 032, 033










