Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Zapowietrzony układ, Bąble powietrza w wężu zasilającym

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
V6power
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 paź 2010, 21:21
Lokalizacja: zach-pom

Zapowietrzony układ, Bąble powietrza w wężu zasilającym

Post autor: V6power » 06 sty 2014, 11:30

Siema ! Od świat walczę z problemem zapowietrzonego układu paliwowego.
W ciągu dnia oczywiście pali od strzała,ale po nocy cisza nawet sie nie odezwie.Wymieniłem filter+zawór na filtrze,wężyki na pokrywie zaworów, założyłem zaworek zwrotny na zasilającym wężu zaraz za filtrem i nic !!! Do tego wszystkiego nie wiem skąd bąble powietrza idą na pompę co widać w przeźroczystym wężyku ( na wolnych obrotach mniej, na wysokich bardzo dużo !!!!!! )
Po odpowietrzeniu, cały dzień pali od kopa .

misiuro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 04 gru 2013, 18:28
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: misiuro » 06 sty 2014, 12:59

Cześć

Jaki przebieg ma samochód?
Audi 100 2.3E 136 PS NF było, Audi 100 2.8E Quattro 174 PS AAH było ,Audi A6 2.5 TDi Quattro 179 PS AKE jest

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Re: Zapowietrzony układ, Bąble powietrza w wężu zasilającym

Post autor: Auris1986 » 06 sty 2014, 13:04

V6power pisze:Siema ! Od świat walczę z problemem zapowietrzonego układu paliwowego.
W ciągu dnia oczywiście pali od strzała,ale po nocy cisza nawet sie nie odezwie.Wymieniłem filter+zawór na filtrze,wężyki na pokrywie zaworów, założyłem zaworek zwrotny na zasilającym wężu zaraz za filtrem i nic !!! Do tego wszystkiego nie wiem skąd bąble powietrza idą na pompę co widać w przeźroczystym wężyku ( na wolnych obrotach mniej, na wysokich bardzo dużo !!!!!! )
Po odpowietrzeniu, cały dzień pali od kopa .
Piszesz tylko przy odpaleniu - co się dzieje podczas jazdy czy normalnie wchodzi na obroty?

Awatar użytkownika
V6power
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 paź 2010, 21:21
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: V6power » 06 sty 2014, 13:12

Przebieg - 400.000 km
W roku 2007 naprawa silnika za 11.000 &#8364; (rok temu dostała nowe <oryginalne audi> wałki)

Podczas jazdy chodzi idealnie i pięknie składa się do wyprzedzania

misiuro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 04 gru 2013, 18:28
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: misiuro » 06 sty 2014, 13:18

Pompa wtryskowa była rozkrecana?Naprawa za 11 tys EUR -jakie cześci były wymieniane?
Audi 100 2.3E 136 PS NF było, Audi 100 2.8E Quattro 174 PS AAH było ,Audi A6 2.5 TDi Quattro 179 PS AKE jest

Awatar użytkownika
V6power
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 paź 2010, 21:21
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: V6power » 06 sty 2014, 13:20

Nie wiem co dokładnie było wymienione bo to faktura po niemiecku. Ja ją mam 3 lata i za moich czasów pompy nikt nie dotykał

misiuro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 04 gru 2013, 18:28
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: misiuro » 06 sty 2014, 13:24

Wałki na pewno wymienione,sprawdz na fakutrze czy pompe tez dali nową.
Audi 100 2.3E 136 PS NF było, Audi 100 2.8E Quattro 174 PS AAH było ,Audi A6 2.5 TDi Quattro 179 PS AKE jest

Awatar użytkownika
V6power
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 paź 2010, 21:21
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: V6power » 06 sty 2014, 15:13

Do czego dążysz ? że pompa wtryskowa uwalona? Bąble powietrza w sile pół na pół z powietrzem idą w kierunku pompy, chyba przed pompą trzeba szukać ?????.

misiuro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 04 gru 2013, 18:28
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: misiuro » 06 sty 2014, 18:04

Tez miałem ten sam problem i poradziłem sobie z tym poprzez trzymanie pełnego baku pod sam korek, czyli wyjezdzasz do 250 km i dolewasz do pełna oraz trzymałem samochod tak ze tył miał wyzej niz przod,cofałem pod górke,zapalał bez problemu, mogł stac 2 tyg tak i zapalił za pierwszym razem.Wymienilem filtr i wszystkie wezyki ,ale to nie jest przyczyna, glówną przyczyna zapowietrzania sie silnika jest nieszczelnosc pompy wtryskowej poprostu uszczelki w niej od gorącego silnikia robią sie jak plastik i trzeba to wszystko wymienic.
Audi 100 2.3E 136 PS NF było, Audi 100 2.8E Quattro 174 PS AAH było ,Audi A6 2.5 TDi Quattro 179 PS AKE jest

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 06 sty 2014, 18:14

kolego misiuro, miałem ten sam problem-uszczelnienie pompy pomogło,choć do końca wmawiałem sobie ,że to nie pompa :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja