
[ALG 2.8 193 KM] Cięzko zapala i czasem gaśnie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
- Lokalizacja: Działoszyn
[ALG 2.8 193 KM] Cięzko zapala i czasem gaśnie.
Witam.Panowie mam problem z odpalaniem jak jest zimny silnik (np.po nocy ) a mianowicie zapala za drugim lub trzecim razem i najpierw jakby na dwa cylindry , póÂźniej coraz więcej i po paru sekundach chodzi normalnie. Tak jest niemal za każdym razem.Często też jak wyluzuje to zgaśnie.Na benzynie i na gazie jest tak samo.. Wymieniłem czujnik temp. płynu na oryginalny i pompke paliwa orza regulator ciśnienia paliwa.Bez efektu
Na kompie wywala ten czujnik temperatury oleju i coś z przepustnicą.Tak mechanik mówił.Co to może być?ÂŚwiece,przewody są oki.

prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
sprawdz ciś paliwa manometrem bezpośrednio po zgaszeniu silnika a póżniej po 1 godz .prawidłowe wartości znajdziesz w elsie -możę masz rozszczelniony układ paliwowy
.dodatkowo podejrzyj temp w vag w blokach mierzonych tego nowego czujnika są bardzo awaryjne a nowy nie znaczy sprawny.
do tego wyjaśnij co z tą przepustnicą a pózniej czyszczenie przepustnicy oraz adaptacja
.dodatkowo podejrzyj temp w vag w blokach mierzonych tego nowego czujnika są bardzo awaryjne a nowy nie znaczy sprawny.
do tego wyjaśnij co z tą przepustnicą a pózniej czyszczenie przepustnicy oraz adaptacja
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
- Lokalizacja: Działoszyn
dzięki kolego. po adaptacji przez jakiś czas nie gasła a z odpalaniem czasem lepiej ale później lipa.To gaśnięcie miałem od bardzo dawna a z odpalaniem to od miesiaca.Po wymianie czujnika prawidłowe są wskazania temperatury na liczniku.Kurcze może wyjmę tą przepustnicę i wymyję ale na dworze to ciężko będzie.Latem to oki....coś jeszcze poradzicie?
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
janekA6quattro, Miałem podobny problem w BMW w silniku 2.8 i przyczyną był.....filtr paliwa.Był tak zapchany że ledwo co paliwo puszczał i ciężko odpalał a jak już to gasł.Po wymianie jak ręką odjął.Wymień filtr-na pewno nie zaszkodzi.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
wskazania temp na liczniku pochodzą od innego czujnika .sprawdz czujnik temp dla sterownika ecu .podejżyj w vagu co pokazuje na zimno -temp otoczenia i po nagrzaniu ok 90 st. one są często bardzo wadliwe ciśnienia paliwa sprawdziłęś?janekA6quattro pisze:dzięki kolego. po adaptacji przez jakiś czas nie gasła a z odpalaniem czasem lepiej ale póÂźniej lipa.To gaśnięcie miałem od bardzo dawna a z odpalaniem to od miesiaca.Po wymianie czujnika prawidłowe są wskazania temperatury na liczniku.Kurcze może wyjmę tą przepustnicę i wymyję ale na dworze to ciężko będzie.Latem to oki....coś jeszcze poradzicie?