
Dzisiaj stałem się posiadaczem Audi A6 w wersji silnikowej 2.7 biturbo 250Km, w napędzie Quattro.
Skrzynia automatyczna Tiptronik - mam nadzieje że sprawdzi się w Warszawie

Auto to przełom roku 2002/2003, przebieg to 281tys km, potwierdzony książką serwisowa oraz danymi z ASO Audi.
Do końca serwisowany w Szwajcarii skąd do mnie przyjechał (mam nadzieje że rejestracja odbędzie się bez większych problemów).
Auto w maju 2014 przeszło większy serwis:
- kompletny rozrząd - INA
- pompa wody - RUVILLE
- uszczelką pod pokrywą zaworów - ELRING
- uszczelka pod napinaczami - ELRING
- napinacz łańcucha rozrządu (od strony kierowcy) - org. AUDI
- łańcuchy rozrządu - SWAG
- wahacz, górny i dolny przedni, lewy - MEYLE
- przegub lewy, przedni (guma była pęknięta) - LOBRO
- olej silnikowy + filtr
- olej skrzyni biegów + filtr
- olej w chłodnicy - org. ASO AUDI
- filtr powietrza
- filtr kabinowy
Kilka świeżych fotek.