przewody intercoolera mam całe w oleju, tak samo silnik, bo z tych rur cieknie olej (głównie prawa strona jak się patrzy na silnik).
W rurach oczywiście olej. (Po 4 tys.km dolałem 1litr oleju).
1.
Mechanik powiedział, że turbina do regeneracji.
Pytanie do Was, jak samemu sprawdzić ten luz na wirniku, bo z tego co czytałem to jest on odpowiedzialny za wyciek oleju.
2.
Poza tym mechanik wspomniał coś o cieknącej pompie wtryskowej - że też do wymiany, ale najlepiej na nową.
Tutaj zupełnie nie wiem o co chodzi.
3.
Generalnie wszystko robię sam w aucie i zastanawiam się, ile dni potrzebuję na demontaż - regenerację - montaż turbiny
(może od razu macie jakiś sprawdzony zakład regenerujący turbiny w Radomiu/Warszawie) ?
PS.
Może dodam, że przy przyśpieszaniu na maksa, coś strasznie wibruje w silniku (łopatki turbiny ?), ale auto w miarę się zbiera (ale nie mam porównania do zdrowych 1.9tdi
 ). Nie ma żadnej odcinki turbiny, czy trybu serwisowego. Auto przy mocnym przyśpieszaniu mocno (ponoć) dymi na czarno.
). Nie ma żadnej odcinki turbiny, czy trybu serwisowego. Auto przy mocnym przyśpieszaniu mocno (ponoć) dymi na czarno.Aha, jak sprawdzałem te rury intercoolera, to w jednym miejscu je rozpiąłem. Jak zapaliłem później auto to nawet na wolnych kopciło dymem jak z komina.
Aha2
 Jak sprawdzałem VAGiem to niby turbina trzyma ciśnienie w normie.
 Jak sprawdzałem VAGiem to niby turbina trzyma ciśnienie w normie. 
							














 
 
