przewody intercoolera mam całe w oleju, tak samo silnik, bo z tych rur cieknie olej (głównie prawa strona jak się patrzy na silnik).
W rurach oczywiście olej. (Po 4 tys.km dolałem 1litr oleju).
1.
Mechanik powiedział, że turbina do regeneracji.
Pytanie do Was, jak samemu sprawdzić ten luz na wirniku, bo z tego co czytałem to jest on odpowiedzialny za wyciek oleju.
2.
Poza tym mechanik wspomniał coś o cieknącej pompie wtryskowej - że też do wymiany, ale najlepiej na nową.
Tutaj zupełnie nie wiem o co chodzi.
3.
Generalnie wszystko robię sam w aucie i zastanawiam się, ile dni potrzebuję na demontaż - regenerację - montaż turbiny
(może od razu macie jakiś sprawdzony zakład regenerujący turbiny w Radomiu/Warszawie) ?
PS.
Może dodam, że przy przyśpieszaniu na maksa, coś strasznie wibruje w silniku (łopatki turbiny ?), ale auto w miarę się zbiera (ale nie mam porównania do zdrowych 1.9tdi

Aha, jak sprawdzałem te rury intercoolera, to w jednym miejscu je rozpiąłem. Jak zapaliłem później auto to nawet na wolnych kopciło dymem jak z komina.
Aha2
