Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] Brak mocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Joker001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 20 cze 2009, 10:04
Lokalizacja: Żyrardów / Mazowieckie

[ AKN 2.5 150 KM] Brak mocy

Post autor: Joker001 » 06 paź 2013, 13:14

Szanowni koledzy,
Sprawa ma się następująco:
Samochód odpala i jeździ normalnie jednak na wyższych prędkościach tak jakby brakowało mu mocy.
Sprawa dotyczy głównie wyższych biegów.
W dniu wczorajszym samochód nie chciał jechać więcej niż 120km/h. Przy wciśnięciu pedał w podłogę zero reakcji a wręcz po dłuższym czasie zwalniał. Dopiero redukcja pozwoliła na rozpędzenie go powyżej wspomnianej prędkości.
Niestety przypadek nie powtarza się za każdym razem.

Pojawił się jeden błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent


Macie jakieś sugestie co może być, od czego zacząć?

Z pozdrowieniami.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 07 paź 2013, 21:36

-węże podciśnieniowe ( czy nie spadły , może są nie szczelne )
-czy kostka od czujnika G71 nie jest zaśniedziała
-czy jest w tych wężykach podciśnienie ( wyjmij np. ten od turbiny i przyłóż palec)
-czy ciśnienie występuje przed zaworem N75

Ogólnie na pierwszy ogieĂą przepływka.
u mnie kiedyś podobny błąd wystepował...winny okazał się n75.
Tutaj może być wszystko...od przepływki, n75, turbo, dziura w dolocie itp.

kiedyś był bardzo fajny manual odnośnie błędu 575...dawno mnie na forum nie było..gdzieś się może zawieruszył.

Joker001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 20 cze 2009, 10:04
Lokalizacja: Żyrardów / Mazowieckie

Post autor: Joker001 » 07 paź 2013, 23:20

Po zdjęciu wężyka od gruszki turbo czuć jak wężyk "palucha zasysa".
Po podłączeniu do gruchy innego wężyka i zarówno dmuchaniu jak i ciągnięciu powietrze gdzieś ucieka a sztanga się nie porusza - wnioskuję więc uwaloną gruchę od turbo - i tu pytanie:
Czy ją się naprawia?
Czy można ją kupić osobno?

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 08 paź 2013, 04:06

Joker001, gruchy sie nie naprawia , poprostu wymienia na nowa :) pamietaj tylko ze do silnika 2,5 TDI grucha ma wejscie wezyka z boku <okok> bo sa jeszcze z wejsciem z gory ale to do 1.9 TDI :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja