Szanowni koledzy,
Sprawa ma się następująco:
Samochód odpala i jeździ normalnie jednak na wyższych prędkościach tak jakby brakowało mu mocy.
Sprawa dotyczy głównie wyższych biegów.
W dniu wczorajszym samochód nie chciał jechać więcej niż 120km/h. Przy wciśnięciu pedał w podłogę zero reakcji a wręcz po dłuższym czasie zwalniał. Dopiero redukcja pozwoliła na rozpędzenie go powyżej wspomnianej prędkości.
Niestety przypadek nie powtarza się za każdym razem.
Pojawił się jeden błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
        11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
Macie jakieś sugestie co może być, od czego zacząć?
Z pozdrowieniami.
			
			
									
									
						[ AKN 2.5 150 KM] Brak mocy
- 
				
				michok
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
-węże podciśnieniowe ( czy nie spadły , może są nie szczelne ) 
-czy kostka od czujnika G71 nie jest zaśniedziała
-czy jest w tych wężykach podciśnienie ( wyjmij np. ten od turbiny i przyłóż palec)
-czy ciśnienie występuje przed zaworem N75
Ogólnie na pierwszy ogieĂą przepływka.
u mnie kiedyś podobny błąd wystepował...winny okazał się n75.
Tutaj może być wszystko...od przepływki, n75, turbo, dziura w dolocie itp.
kiedyś był bardzo fajny manual odnośnie błędu 575...dawno mnie na forum nie było..gdzieś się może zawieruszył.
			
			
									
									
						-czy kostka od czujnika G71 nie jest zaśniedziała
-czy jest w tych wężykach podciśnienie ( wyjmij np. ten od turbiny i przyłóż palec)
-czy ciśnienie występuje przed zaworem N75
Ogólnie na pierwszy ogieĂą przepływka.
u mnie kiedyś podobny błąd wystepował...winny okazał się n75.
Tutaj może być wszystko...od przepływki, n75, turbo, dziura w dolocie itp.
kiedyś był bardzo fajny manual odnośnie błędu 575...dawno mnie na forum nie było..gdzieś się może zawieruszył.
 
							







 pamietaj tylko ze do silnika 2,5 TDI grucha ma wejscie wezyka z boku
 pamietaj tylko ze do silnika 2,5 TDI grucha ma wejscie wezyka z boku   bo sa jeszcze z wejsciem z gory ale to do 1.9 TDI
  bo sa jeszcze z wejsciem z gory ale to do 1.9 TDI 



 
 
