[AGA 2.4 165 KM] Wymienilem uszczelke pod pokrywa bez syliko
[AGA 2.4 165 KM] Wymienilem uszczelke pod pokrywa bez syliko
Witam
Przepraszam na wstepie, ze zakladam nowy temat, ale potrzebuje fachowej porady jak najszybciej.
Mianowicie wymienilem wczoraj uszczelke pod pokrywa zaworow z lewej strony auta, czyli od strony kierowcy i tez wymienilem zaslepke walka rozrzadu uszczelka pod dekle komplet firmy Elring czy jakos tak i zaslepka zamiennik firmy mi nie znanej.
Czytajac postu w tym temacie wystrraszylem sie bo pod uszczelke delki nie dalem nigdzie sylikonu jak myslicie bedzie cieklo? bo nie wiedzialem ze sie daje i na zaslepke tez nie dalem co od razu poskutkowalo cieknieciem oliwy spod uszczelki jak narazie raczej nie. Co mam robic wymienic zaslepke na ori i dac sylikon ale sama zaslepke czy zdjac delka i pod uszczelke dac w te newralgiczne punkty sylikonu czy raczej juz nie rozkrecac pokrywy i zaslepke wymienic bez zdejmowania?
Jesli moge prosic to pomożcie zalezy mi na czasie czeka mnie w week dluga trasa i chcialbym miec sprawne autko
Pozdrawiam wszystkich i licze na pomoc fachowcow
Przepraszam na wstepie, ze zakladam nowy temat, ale potrzebuje fachowej porady jak najszybciej.
Mianowicie wymienilem wczoraj uszczelke pod pokrywa zaworow z lewej strony auta, czyli od strony kierowcy i tez wymienilem zaslepke walka rozrzadu uszczelka pod dekle komplet firmy Elring czy jakos tak i zaslepka zamiennik firmy mi nie znanej.
Czytajac postu w tym temacie wystrraszylem sie bo pod uszczelke delki nie dalem nigdzie sylikonu jak myslicie bedzie cieklo? bo nie wiedzialem ze sie daje i na zaslepke tez nie dalem co od razu poskutkowalo cieknieciem oliwy spod uszczelki jak narazie raczej nie. Co mam robic wymienic zaslepke na ori i dac sylikon ale sama zaslepke czy zdjac delka i pod uszczelke dac w te newralgiczne punkty sylikonu czy raczej juz nie rozkrecac pokrywy i zaslepke wymienic bez zdejmowania?
Jesli moge prosic to pomożcie zalezy mi na czasie czeka mnie w week dluga trasa i chcialbym miec sprawne autko
Pozdrawiam wszystkich i licze na pomoc fachowcow
Only Audi..........
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
biorąc pod uwagę własne doświadczenia w tym problemie to mogę napisać, że jak nie dałem silikonu to leciało dalej, musiałem rozbierać ponownie. jeśli leci spod zaślepki to ciśnienie ma gdzie wywalać olej i spod dekla nie będzie leciało, jak uszczelnisz to miejsce wtedy olej będzie szukał innej drogi i może lecieć spod dekla. nie napisałeś nic o całym układzie odpowietrzania i przyczynach wycieków, czy coś z tym robiłeś czy tylko wymiana uszczelki i zaślepki bo leciało. sprawdź drożność odmy i ezektora bo to najczęstsze przyczyny powstawania wycieków. jeśli układ odpowietrzania będzie sprawny to może nie będziesz musiał się przejmować silikonem.
Odmy sprawne, ezektor tez mnie tak na dobra sprawe lecialo wczesniej z tej zaslepki ale przy okazji wymienilem uszczelke ale bez sylikonu i juz wczoraj zauwazylem ze leci jednak spod zaslepki i troszke dekla tez, ale czy jak jutro rozbiore dekielek to moge dalej skorzystac z tej uszczelki czy musi koniecznie byc nowa bo troszke one kosztuja. Te odmy sprawdzall mi mechanik a jak ja moge sam sprawdzic odmy i ezektor? podpowiesz mi kolego? Mnie powiedzial ze jest ok ale z mechanikami roznie bywa.
Only Audi..........
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Czasem zamiennik tej odmy trafia się na Allegro za ok 180zł. Ezektor tylko w ASO. Ja osobiście odmę mam z węża i jak na razie nie widzię jakiś nieprawidłowości.eminente pisze:a mam jeszcze jedno pytanko jesli wymontuje te odme i zaczne ja delikatnie czyscic ale mimo to peknie to co wtedy laczyc ja jakos czy niestety kupowac nowa ktora kurde kosztuje 376zl Bursiak ÂŁódź ASO a eżektor 114zl ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 sie 2013, 11:46
- Lokalizacja: Podlaskie
Podłącze się do tematu... Przerabiałem temat i uszczelek pod pokrywami i też odmy. Do uszczelek też podchodziłem dwa razy za pierwszym razem źle odtłuściłem silikon i uszczelka niedostatecznie przywarła a potem się okazało że jeszcze wymiotuje olejem z uszczelniacza walka. Odmę czyściłem i rozpadła się w dłoni założyłem zamiennik i chyba coś nie jest idealnie.
A od czego ten ezektor? Jak sie dobrać do tego?
A od czego ten ezektor? Jak sie dobrać do tego?
Było :Audi S6 C5 4.2 V8
Teraz :Audi S6 C6 5.2 V10
Teraz :Audi S6 C6 5.2 V10
Witam
U mnie sprawa zakonczona wiec tak ezektor byl sprawny odma zmontowana i jesli chodzi o broki to istotne koledzy ja zalozylem brok w ten sposob: mianowicie po zdjeciu dekla odkrecilem cztery sruby torks ktore trzymaja klawiature i wtedy wlozylem brok czy tam zaslepke walka rozrzadu, klawiature przykrecilem i tyle pojechalem w droge i w pewnym momecie kleby dymu spod maski patrze a tam broka nie ma;/ wiec tel do kuzyna mechanika i juz wszystko wiem koledzy nigdzie nie doczytalem w postach w szukajce tego co jest wazne jesli chodzi o montarz brokow. jest wszedzie napisane ze wydlubac srubokretem i naniesc sylikon i wcisnac tak tak tylko nikt raczej nie napisal ze TRZEBA wcisnac i dobic dokladajac do broka np: nasadke klucza o podobnej srednicy, poniewaz tam wytwarza sie podcisnienie i ta zaslepke w pewnym momecie ma zassac, dlatego TRZEBA wciskac, w kazdym razie zrobilem jak mi kazal kuzyn ten brok ktory wypadl w czasie jazdy stracilem go w ogole i zalozylem stary na sylikon i wcisnalem jak mi kazal i poki co ze trzy tygodnie jezdze i cisza zero smrodu brok na miejscu spod uszczelki nie kapie jest w pozadku zatem zamykam temat dziekuje za podpowiedzi.
a teraz kilka slow do kolegi wyzej:
Jesli chodzi o ezektor skorzystaj z szukajki wszystkiego sie tam dowiesz nawet jest schemat wstawiony gdzie on sie znajduje, a jesli chcesz bardziej obrazowo to wpisz zadana fraze czyli ezektor audi a6 c5 w you tube i tam tez jest filmik pozdrawim
U mnie sprawa zakonczona wiec tak ezektor byl sprawny odma zmontowana i jesli chodzi o broki to istotne koledzy ja zalozylem brok w ten sposob: mianowicie po zdjeciu dekla odkrecilem cztery sruby torks ktore trzymaja klawiature i wtedy wlozylem brok czy tam zaslepke walka rozrzadu, klawiature przykrecilem i tyle pojechalem w droge i w pewnym momecie kleby dymu spod maski patrze a tam broka nie ma;/ wiec tel do kuzyna mechanika i juz wszystko wiem koledzy nigdzie nie doczytalem w postach w szukajce tego co jest wazne jesli chodzi o montarz brokow. jest wszedzie napisane ze wydlubac srubokretem i naniesc sylikon i wcisnac tak tak tylko nikt raczej nie napisal ze TRZEBA wcisnac i dobic dokladajac do broka np: nasadke klucza o podobnej srednicy, poniewaz tam wytwarza sie podcisnienie i ta zaslepke w pewnym momecie ma zassac, dlatego TRZEBA wciskac, w kazdym razie zrobilem jak mi kazal kuzyn ten brok ktory wypadl w czasie jazdy stracilem go w ogole i zalozylem stary na sylikon i wcisnalem jak mi kazal i poki co ze trzy tygodnie jezdze i cisza zero smrodu brok na miejscu spod uszczelki nie kapie jest w pozadku zatem zamykam temat dziekuje za podpowiedzi.
a teraz kilka slow do kolegi wyzej:
Jesli chodzi o ezektor skorzystaj z szukajki wszystkiego sie tam dowiesz nawet jest schemat wstawiony gdzie on sie znajduje, a jesli chcesz bardziej obrazowo to wpisz zadana fraze czyli ezektor audi a6 c5 w you tube i tam tez jest filmik pozdrawim
Only Audi..........
Dodam coś od siebie w sprawie pękających plastikowych odm. Proponuje każdemu komu rozpada się taka odma(a rozpada się w kilku miejscach na raz)zaopatrzyć się w koszulkę termokurczliwą,o podobnej średnicy(koszulka kurczy się o połowę) i najpierw pozgrzewać wszystkie pęknięcia po kawałku, a na koniec naciąnąć na całość i zgrzać, efekt zadowalający w 100% i parę groszy w portfelu.
A co do uszczelek, nastawników itd. ja robiłem według tego schemat i wyszło idealnie, zero wycieków po przejechaniu 2000km.
http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszcze ... zelka.html
A co do uszczelek, nastawników itd. ja robiłem według tego schemat i wyszło idealnie, zero wycieków po przejechaniu 2000km.
http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszcze ... zelka.html
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
w cyckach faktycznie sylikon a do aut używamy silikonCybul pisze:Ludzie! Sylikon jest w cyckach lub w łazience przy umywalce przy silnikach używa się Masy uszczelniającej
masy uszczelniające są w większości robione na bazie silikonu więc niewielka różnica, a i tak wszyscy wiedzą o co chodzi pisząc o silikonie.
sorki za OT
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 sie 2013, 11:46
- Lokalizacja: Podlaskie
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 sie 2013, 11:46
- Lokalizacja: Podlaskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga