Mam problem z sondami. Autko kupiłem prawie dwa lata temu i zaraz poszła instalacja LPG. Zaraz po założeniu auto paliło 20 l LPG ( po podpięciu pod vag sondy miały korekty po 25 %, na benzynie chodziły bez problemu)), po wielu scysjach z gaziarzem okazało się ze był za mały reduktor i pęknięte kolanko i gaz zwyczajnie uciekał. Po tym wszystkim wyskakiwał sporadyczny błąd mieszanki ( za uboga i za bogata) na stronie 2 ale nie wnikałem w to( miałem w planach jechać do innego serwisu ale $...). Ostatnio byłem na regulacji LPG u innego, polecanego gaziarza, niestety nie dało się wyregulować bo lały dwa wtryski(valtec, przejechane 15 tys km). Nie chciałem już badziewia wiec we wtorek pod maskę poszły czerwone hana ale chyba dalej jest to samo nie wiem czy tak ma być czy sondy do wymiany(nie wymieniane od nowości) nagrałem krotki filmik z pracy na LPG i benzynie oraz zrobiłem jakiś log Nie znam się za dobrze na vagu - dopiero się uczę Nie wiem czy to dalej instalacja (regulowana podczas jazdy) czy sonda poszła ?
Rozjazd pomiędzy bankami na lpg okrutny. Wrzuć zdjecie jak są zasilone gazem strony silnika.
Poza tym za ubogo na gazie. Sprawdź korekty długoterminowe.
Na PB sondy pracują normalnie.
Zrobiłem zdjęcia, jutro zrobię bardziej dokładne bo ciemno juz. A screny zaraz wrzucę tylko do auta pójdę z laptopem
grupa 06:
na grupie 07 wszędzie mam N/A
Dziwnie te sondy pracują, teraz jak odpaliłem silnik to na gazie ok a na benzynie rozjazd.. Może na poprzednich wtryskach popsuła się mapa benzyny i teraz się sypie? Spróbuje jutro odłączyć akumulator i przejechać z 50 km na benzynie
Tak pobocznie zapytam - czy hanek w listwie nie da się lepiej zamontować? Bo takie pół poziome ułożenie to im dobrze nie robi chyba, a że zastanawiam się nad kupnem używanych czerwonych hana to nie wiem czy brać na listwie czy koniecznie pojedyncze?