[ AKE 2.5 180 KM] 2,5 tdi v6 nie odpala
[ AKE 2.5 180 KM] 2,5 tdi v6 nie odpala
Witam , od czerwca jestem po raz pierwszy posiadaczem audi a6 c5 2,5tdi v6. Auto sprawowało się bez żadnych problemów. Aż do dnia ,kiedy zapaliła się rezerwa na 20 km ,niestety nie zatankowałem ,postawiłem auto i rano nie odpaliło.Przeszukałem cały internet ,wniosek zapowietrzyło się.Nalałem paliwa do 3/4 zbiornika,zacząłem odpowietrzać wg opisu carlnova ,ale nie mogę się pozbyć powietrza z przeżroczystego wężyka za filtrem. Ropa się cofa tym węzykiem od pomy do filtra i tak wkoło,odciągam przestaję i ropa wraca.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
a spróbuj z osobnego zbiorniczka zapalić .nalej do butelki ok 2 l ropy odepnij oba wężyki od filtra od strony pompy ,przedłóż je innymi wężykami włóż do tej butelki (,możesz spróbować zassać z tego czarnego idącego od pompy)(zalej ten przeźroczysty ropą ,np strzykawką i włóż do butelki)i spróbuj zapalić
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi
oki , jutro spróbuję
jak podłączyłem wąż bezpośrednio do filtra to normalnie ciągnęło samą ropę ,podejrzewam ze powietrze jest w czarnym wężu przed przeżroczystym i nie wiem jak je zlikwidować ,odpowietrzanie pompką ręczną powoduje wyciągnięcie całej ropy z przezroczystego wężyka i znów cofanie się ropy
zagmatwałem ,ale mam obawy ze moze to cos więcej i nadzieję ze tylko zle odpowietrzam
dzięki za podpowiedzi
a najgorsze jest to ,że nie znam żadnego dobrego mechanika w Płocku
jak podłączyłem wąż bezpośrednio do filtra to normalnie ciągnęło samą ropę ,podejrzewam ze powietrze jest w czarnym wężu przed przeżroczystym i nie wiem jak je zlikwidować ,odpowietrzanie pompką ręczną powoduje wyciągnięcie całej ropy z przezroczystego wężyka i znów cofanie się ropy
zagmatwałem ,ale mam obawy ze moze to cos więcej i nadzieję ze tylko zle odpowietrzam
dzięki za podpowiedzi
a najgorsze jest to ,że nie znam żadnego dobrego mechanika w Płocku
Witam wszystkich, pozwolę się podłaczyć do tematu.
Mianowicie mam problem z moja Audiczka, nie odpala. Zgasła i nie odpala (od jakiegoś czasu juz cieżej paliła), elektrycznie sprawne wszystko, pompa wtryskowa po regeneracji. Problem polega na tym że pompa paliwa w baku tłoczy paliwo do "kosza" ale juz z niego nie wychodzi.
Moze miał ktoś taki przypadek (bo o tych węzyków aż sie w głowie kręci) i potrafił by mi pomóc.
Mianowicie mam problem z moja Audiczka, nie odpala. Zgasła i nie odpala (od jakiegoś czasu juz cieżej paliła), elektrycznie sprawne wszystko, pompa wtryskowa po regeneracji. Problem polega na tym że pompa paliwa w baku tłoczy paliwo do "kosza" ale juz z niego nie wychodzi.
Moze miał ktoś taki przypadek (bo o tych węzyków aż sie w głowie kręci) i potrafił by mi pomóc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Taka natura tego układu. Tłoczy i przelewa w koszu bez pchania w stronę silnika.david186 pisze:Problem polega na tym że pompa paliwa w baku tłoczy paliwo do "kosza" ale juz z niego nie wychodzi.
To pompa zasysa sobie sama paliwo właśnie z tego już wypełnionego kosza w baku.
Na początek zasugerowałbym sczytanie ewentualnych błędów a potem będziemy pisać sobie o szczegółach i ewentualnie radzić. Szczątkowe informacje przedstawione przez Ciebie nie dają wielkiego pola manewru, dlatego zaczynamy od błędów w ECU.To jak?david186 pisze:Zgasła i nie odpala (od jakiegoś czasu juz cieżej paliła),