Amortyzatory ;
Niezaleznie od rodzaju nadowzia, lub motoru ( z wyłaczeniem QUATTRO )
Sachs superTouring przod i tyl, lub BILSTEIN przod i tyl, KAYABA - cena adekwatna do jakosci, mowa tu o amortyzatorach gazowych, osobiscie polecam olejowe. Komfort wcale nie jest mniejszy ale za to zywotnosc tak.
Wahacze ;
Tylko i wyłacznie Lemforder, Febi ( Komplet w warsztacie okolo 1400zł- wiadomo czasem sa promocje

)
ÂŁączniki stabilizatora ;
Lemforder
Koncówki drążków ;
Lemforder, Febi
ÂŚwiece ;
Febi, Beru, NGK
Akumulator ;
Centra, Varta, Bosch
Lapmy przednie;
w razie dzowna lub zmiany designu
http://www.allegro.pl/item582062474_ref ... c_wwa.html
Lapmy tylne ;
IN.PRO
Felgi;
wiadomo, komu sie co podoba to kupi własnie to , jednak tzreba pamiętać aby odsadzenie (ET) Zawierało sie miedzy ET;35-43, oczywiscie felga o ET wiekszym niz 43 tez wejdzie ale mozeliwe bedzie obcieranie, zalezy jeszcze jaki rozmiar felgi.
Sprzęgła;
Sachs
Wycieraczki szyb ;
Valeo XTRM, Bosch
Klocki hamulcowe; TRW, ATE, FERODO
Tarcze hamulcowe;
podobnie do klocków
Podniesienie mocy ;
Zadne filrty stozkowe :-D i Boxy z allegro mające dac miliard koni wiecej, Najpeirw Lekturka
co-to-w-ogole-jest-chiptuning-vt7673.htm
A poźniej zabieg u renomowanego tunera. Na terenie całej Polski jest wielu dobrych tunerów takze z tym nie bedzie problemów
Pozdrawiam