[All] Niezbędnik posiadacza A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 517
- Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
[All] Niezbędnik posiadacza A6
Jak sam tytuł wskazuje - tutaj wpisujemy przedmioty uznane przez nas jako bardzo pomocne, ułatwiające życie kierowców, lub wręcz niezbędne. A także polecamy produkty i części zamienne, które okazały się niezawodne
[All] Pasta polerska Autosol Metal Polish. Od kiedy wypolerowałem wydech (normalnie szmatką) wystarczy go opłukać, wytrzeć i lśni - mimo, że to diesel
O jeszcze warto wozić albo chociaż mieć w domu WD40. U mnie nie domykała się klapa - podobno bardzo częsta przypadłość C6. Dokładne spryskanie WD40 usunęło problem :-D
[All] Pasta polerska Autosol Metal Polish. Od kiedy wypolerowałem wydech (normalnie szmatką) wystarczy go opłukać, wytrzeć i lśni - mimo, że to diesel
O jeszcze warto wozić albo chociaż mieć w domu WD40. U mnie nie domykała się klapa - podobno bardzo częsta przypadłość C6. Dokładne spryskanie WD40 usunęło problem :-D
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Funosek, łącznie zmieniany 5 razy.
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
Amortyzatory ;
Niezaleznie od rodzaju nadowzia, lub motoru ( z wyłaczeniem QUATTRO )
Sachs superTouring przod i tyl, lub BILSTEIN przod i tyl, KAYABA - cena adekwatna do jakosci, mowa tu o amortyzatorach gazowych, osobiscie polecam olejowe. Komfort wcale nie jest mniejszy ale za to zywotnosc tak.
Wahacze ;
Tylko i wyłacznie Lemforder, Febi ( Komplet w warsztacie okolo 1400zł- wiadomo czasem sa promocje )
ÂŁączniki stabilizatora ;
Lemforder
Koncówki drążków ;
Lemforder, Febi
ÂŚwiece ;
Febi, Beru, NGK
Akumulator ;
Centra, Varta, Bosch
Lapmy przednie;
w razie dzowna lub zmiany designu http://www.allegro.pl/item582062474_ref ... c_wwa.html
Lapmy tylne ;
IN.PRO
Felgi;
wiadomo, komu sie co podoba to kupi własnie to , jednak tzreba pamiętać aby odsadzenie (ET) Zawierało sie miedzy ET;35-43, oczywiscie felga o ET wiekszym niz 43 tez wejdzie ale mozeliwe bedzie obcieranie, zalezy jeszcze jaki rozmiar felgi.
Sprzęgła;
Sachs
Wycieraczki szyb ;
Valeo XTRM, Bosch
Klocki hamulcowe; TRW, ATE, FERODO
Tarcze hamulcowe;
podobnie do klocków
Podniesienie mocy ;
Zadne filrty stozkowe :-D i Boxy z allegro mające dac miliard koni wiecej, Najpeirw Lekturka
co-to-w-ogole-jest-chiptuning-vt7673.htm
A poźniej zabieg u renomowanego tunera. Na terenie całej Polski jest wielu dobrych tunerów takze z tym nie bedzie problemów
Pozdrawiam
Niezaleznie od rodzaju nadowzia, lub motoru ( z wyłaczeniem QUATTRO )
Sachs superTouring przod i tyl, lub BILSTEIN przod i tyl, KAYABA - cena adekwatna do jakosci, mowa tu o amortyzatorach gazowych, osobiscie polecam olejowe. Komfort wcale nie jest mniejszy ale za to zywotnosc tak.
Wahacze ;
Tylko i wyłacznie Lemforder, Febi ( Komplet w warsztacie okolo 1400zł- wiadomo czasem sa promocje )
ÂŁączniki stabilizatora ;
Lemforder
Koncówki drążków ;
Lemforder, Febi
ÂŚwiece ;
Febi, Beru, NGK
Akumulator ;
Centra, Varta, Bosch
Lapmy przednie;
w razie dzowna lub zmiany designu http://www.allegro.pl/item582062474_ref ... c_wwa.html
Lapmy tylne ;
IN.PRO
Felgi;
wiadomo, komu sie co podoba to kupi własnie to , jednak tzreba pamiętać aby odsadzenie (ET) Zawierało sie miedzy ET;35-43, oczywiscie felga o ET wiekszym niz 43 tez wejdzie ale mozeliwe bedzie obcieranie, zalezy jeszcze jaki rozmiar felgi.
Sprzęgła;
Sachs
Wycieraczki szyb ;
Valeo XTRM, Bosch
Klocki hamulcowe; TRW, ATE, FERODO
Tarcze hamulcowe;
podobnie do klocków
Podniesienie mocy ;
Zadne filrty stozkowe :-D i Boxy z allegro mające dac miliard koni wiecej, Najpeirw Lekturka
co-to-w-ogole-jest-chiptuning-vt7673.htm
A poźniej zabieg u renomowanego tunera. Na terenie całej Polski jest wielu dobrych tunerów takze z tym nie bedzie problemów
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Bolszakoof, łącznie zmieniany 2 razy.
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
olej silnikowy MOTUL 300V POWER 5w40
płyn hamulcowy MOTUL RBF 660 lub RBF 600
dla tych szybciej jeżdzących CB UNIDEN 520XL+antena PILOT
klocki hamulcowe PADIG lub TEXTAR
Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN SPORT
wszelkiego rodzaju plaki, a najlepiej zestaw do czyszczenia plastików wewnątrz, zewnątrz+ obowiazkowo czernidlo do opon :D+ masa szmatek :D:D:D
płyn hamulcowy MOTUL RBF 660 lub RBF 600
dla tych szybciej jeżdzących CB UNIDEN 520XL+antena PILOT
klocki hamulcowe PADIG lub TEXTAR
Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN SPORT
wszelkiego rodzaju plaki, a najlepiej zestaw do czyszczenia plastików wewnątrz, zewnątrz+ obowiazkowo czernidlo do opon :D+ masa szmatek :D:D:D
Olej:
-Mobil Super S - wszystko oki a dzięki niskiej cenie zmiana co 5k km
Opony
-GoodYear F1 225/40/18 - rozpędzamy się ile się da wbijamy pedał w podłogę auto staje, co więcej? Uczucie bólu głowy podczas hamowania - wow, zero piszczenia czy zrywania przyczepności.
ÂŚwieczki:
-NGK Platynka
Płyn spryskiwacze:
-TESCO -lejemy na maxa i jest oki
-Na BP jest fajny "prestiż" jak to tam mówią
Wycieraczki:
-Ori Bosh Aero czy jakoś tak.
Felgi:
-mam ori od A8 polecać polecam bo ładne ale czasem mam ochote założyć 16nastki bo drogi mnie...
-Mobil Super S - wszystko oki a dzięki niskiej cenie zmiana co 5k km
Opony
-GoodYear F1 225/40/18 - rozpędzamy się ile się da wbijamy pedał w podłogę auto staje, co więcej? Uczucie bólu głowy podczas hamowania - wow, zero piszczenia czy zrywania przyczepności.
ÂŚwieczki:
-NGK Platynka
Płyn spryskiwacze:
-TESCO -lejemy na maxa i jest oki
-Na BP jest fajny "prestiż" jak to tam mówią
Wycieraczki:
-Ori Bosh Aero czy jakoś tak.
Felgi:
-mam ori od A8 polecać polecam bo ładne ale czasem mam ochote założyć 16nastki bo drogi mnie...
- wycieraczki Valeo silencio x-trim
- swiece żarowe - Bosch
-opony Goodyear
- olej Mobil 1 super td
- plyn chlodnicy Febi g12
- filtry Mann
[ Dodano: 2009-04-07, 14:05 ]
- sprzęgło Valeo
- łączniki stabilizatorów Delphi
- swiece żarowe - Bosch
-opony Goodyear
- olej Mobil 1 super td
- plyn chlodnicy Febi g12
- filtry Mann
[ Dodano: 2009-04-07, 14:05 ]
- sprzęgło Valeo
- łączniki stabilizatorów Delphi
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez szachu a6, łącznie zmieniany 1 raz.
Polecam oryginalny olej przekładniowy grupy vw/audi ATF G052162A2.Jest on koloru miodowego.Mechanik mi go polecił. Po wymiance oleju i filtra w skrzyni autko wyraznie sie wyciszylo i skrzynia pracuje zauważalnie lepiej. W/w olej dostałem tylko w serwisie. cena to 64zl za litr. Do wymiany potrzeba 4 litrów. Mam zwykły czterostopniowy automat. Czy jest to także właściwy olej do tip czy multitroniców nie wiem. Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
To ja coś z chemii
Do chromów - pasta Sonax do czyszczenia i polerowania chromów
Do karoserii - wosk w płynie Turtle Wax Ice: łatwość nakładania (bo w płynie, więc się nie maże, tylko lekko dołączoną gąbeczką) i polerowania (też dołączoną ściereczką z mikrofibry), całe autko w 15 minut
Pozdrawiam
Ya
Do chromów - pasta Sonax do czyszczenia i polerowania chromów
Do karoserii - wosk w płynie Turtle Wax Ice: łatwość nakładania (bo w płynie, więc się nie maże, tylko lekko dołączoną gąbeczką) i polerowania (też dołączoną ściereczką z mikrofibry), całe autko w 15 minut
Pozdrawiam
Ya
A6 C5 Avant
2.5 TDI 163 KM
2.5 TDI 163 KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga