[ TIP+Q] Uderzenie podczas dodawania gazu
[ TIP+Q] Uderzenie podczas dodawania gazu
1. Witam, mój problem jest następujący, jadąc wolno kiedy puszczam pedał gazu a następnie po paru sekundach wciskach z powrotem czuje pod autem takie uderzenie tak jakby coś się ślizgało i nie reagowało zgodnie z pedałem gazu, co to może oznaczać?
2. I jeszcze takie pytanie poboczne, czy skrzynia w Audi nie zależnie od prędkości po puszczeniu pedału gazu trzyma auto na obrotach?
2. I jeszcze takie pytanie poboczne, czy skrzynia w Audi nie zależnie od prędkości po puszczeniu pedału gazu trzyma auto na obrotach?
witam, nie będe zakładał nowego tematu. Mam podobną przypadłość, opiszę dokładnie o co u mnie chodzi. Jadę np na 3 biegu i hamuje silnikiem, gdy obroty spadają prawie do nominalnych i dodam na maksa gazu, skrzynia zredukuje na niższy bieg i słychac takie głuche uderzenie, przy wyższych biegach też to jest słyszalne ale mniej, na chłopski rozum obstawiał bym którąś poduszkę, co wy na to? dodam że to jedyny dziwny objaw, wszystkie biegi zmieniają sie idealnie, bez szarpnięć itp... co wy na to?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Moga spadac obroty, dlatego ze lockup jest niezamkniety.a6c6 pisze:Tak wiem, że przy 100km/h będzie trzymał na obrotach chodzi mi bardziej o jazdę do 50km/h.
smiala diagnoza, jezeli sluszna to wymiana oleju nie zregeneruje wytluczonych elektrozaworow. Nie zawsze wymiana oleju pomaga - a czasami wrecz szkodzi.mysza pisze:elektrozawory zaczynaja ci sie zapychac i dlatego masz taki objaw szarpania smigaj szybko na wymiane oleju
Osoboscie zaczalbym... od wycofania adaptacji i nauczenia wszystkie od poczatku, zwlaszcza ze z biegiem czasu adaptacja uczy sie coraz rzadziej,a tutaj raczej widac problem z szybkim napelnianiem sprzegiel, choc moze to byc rowniez wina sterownika hydraulicznego.
Tez sie z tym zgadzam ,ze to jest wina elektrozaworów i wymiana oleju nie pomoze - adaptacja lub naprawa elektrozaworów.rafal_m pisze:Moga spadac obroty, dlatego ze lockup jest niezamkniety.a6c6 pisze:Tak wiem, że przy 100km/h będzie trzymał na obrotach chodzi mi bardziej o jazdę do 50km/h.
smiala diagnoza, jezeli sluszna to wymiana oleju nie zregeneruje wytluczonych elektrozaworow. Nie zawsze wymiana oleju pomaga - a czasami wrecz szkodzi.mysza pisze:elektrozawory zaczynaja ci sie zapychac i dlatego masz taki objaw szarpania smigaj szybko na wymiane oleju
Osoboscie zaczalbym... od wycofania adaptacji i nauczenia wszystkie od poczatku, zwlaszcza ze z biegiem czasu adaptacja uczy sie coraz rzadziej,a tutaj raczej widac problem z szybkim napelnianiem sprzegiel, choc moze to byc rowniez wina sterownika hydraulicznego.
miała palic 10l w miescie
!!!!!

Hej.
U mnie problem wygląda tak;
Przy redukcji na z 6 na 5 i z na 4 na 3 czasem słychać głuchy uderzenie, i też czasem jak zmiana z 2 na 3 i z 4 na 5 jest odczuwalna (delikatne szarpnięci, nie odbywa się to płynnie)
. Dzieję się tak jak ASB ma właściwą temperaturę pracy, na zimnej jest perfekt (redukcja manualna wszystko jak należ)
2.7 TDI 2007. przebieg 177 kkm. przy 153 kkm. wymieniona płytka z elektrozaworami i olej w ASB.(zielony)
Prośba o radę co niedomaga?
U mnie problem wygląda tak;
Przy redukcji na z 6 na 5 i z na 4 na 3 czasem słychać głuchy uderzenie, i też czasem jak zmiana z 2 na 3 i z 4 na 5 jest odczuwalna (delikatne szarpnięci, nie odbywa się to płynnie)

2.7 TDI 2007. przebieg 177 kkm. przy 153 kkm. wymieniona płytka z elektrozaworami i olej w ASB.(zielony)
Prośba o radę co niedomaga?

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Płytka z elektrozaworami jest niedopasowana do Twojego sterownika elektronicznego, samochód ma dużo więcej km bo problemy ze sterowaniami zaczynaja sie w 99% przypadkow grubo powyżej 200 tys km
Ostatnio zmieniony 18 lut 2015, 22:37 przez rafal_m, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupilem auto w2013 z w salonie audi (dział używane) na dowodzie widnialo nazwisko takie samo jak w książce serwisowej i w papierach przy zakupie wiec wychodzi że jestem drugim wlascicielem
.Tu w Norwegii przestrzegają prawa nie oplacają się takie wałki. Więc myślę że to autentyczne km. No ale nigdy nie wiadomo. Może warsztat samochodowy który wymieniał olej i płytkę coś popaprał (rok było jak najbardziej dobrze). więc nie bardzo rozumiam?
