Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ TIP+Q] Uderzenie podczas dodawania gazu

Układ napędowy i skrzynie biegów
a6c6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 21 sie 2013, 19:14
Lokalizacja: Łódz

[ TIP+Q] Uderzenie podczas dodawania gazu

Post autor: a6c6 » 22 sie 2013, 21:26

1. Witam, mój problem jest następujący, jadąc wolno kiedy puszczam pedał gazu a następnie po paru sekundach wciskach z powrotem czuje pod autem takie uderzenie tak jakby coś się ślizgało i nie reagowało zgodnie z pedałem gazu, co to może oznaczać?

2. I jeszcze takie pytanie poboczne, czy skrzynia w Audi nie zależnie od prędkości po puszczeniu pedału gazu trzyma auto na obrotach?

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 24 sie 2013, 21:47

2. Tak kolego , nie moze ci spac np na 800obratow gdy jedziesz 100km/h na 6 biegu. co do 1 pytania nie wypowiem sie.

a6c6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 21 sie 2013, 19:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: a6c6 » 29 sie 2013, 15:12

Tak wiem, że przy 100km/h będzie trzymał na obrotach chodzi mi bardziej o jazdę do 50km/h.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 02 wrz 2013, 22:38

a6c6, U mnie spadają obroty do 900 przy niższych prędkościach. Dodam, że nie mam żadnych problemow z TIP :)

Awatar użytkownika
pycho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 01 gru 2012, 11:42
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pycho » 03 wrz 2013, 09:31

Co do 1. to może wyrobiona podpora wału Ci stuka?
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
Wawryn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 28 cze 2009, 12:02
Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków

Post autor: Wawryn » 03 wrz 2013, 10:11

a6c6, Kolego u mnie przed tym jak Tip padł stukał , olej był wymieniany Radzę ci szybko gdzies pojechac albo szukaj numeru na tanią lawetę.
A6 C5 2.4 Benz+LPG Autom

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 03 wrz 2013, 21:30

elektrozawory zaczynaja ci sie zapychac i dlatego masz taki objaw szarpania smigaj szybko na wymiane oleju <okok>

nicosis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 13 sty 2013, 21:16
Lokalizacja: sieradz

Post autor: nicosis » 15 mar 2014, 14:37

Witam serdecznie . Odgrzeje temat , mam ten sam problem co kolega a6c6 . Moze kolega napisze czy problem rozwiazany ?

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 07 cze 2014, 18:12

witam, nie będe zakładał nowego tematu. Mam podobną przypadłość, opiszę dokładnie o co u mnie chodzi. Jadę np na 3 biegu i hamuje silnikiem, gdy obroty spadają prawie do nominalnych i dodam na maksa gazu, skrzynia zredukuje na niższy bieg i słychac takie głuche uderzenie, przy wyższych biegach też to jest słyszalne ale mniej, na chłopski rozum obstawiał bym którąś poduszkę, co wy na to? dodam że to jedyny dziwny objaw, wszystkie biegi zmieniają sie idealnie, bez szarpnięć itp... co wy na to?

nicosis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 13 sty 2013, 21:16
Lokalizacja: sieradz

Post autor: nicosis » 11 cze 2014, 08:04

Cisza w temacie... Rok temu byłem z tym u Sopy , powiedział ze faktycznie minimalne uderzenie czuc . Trzeba zaczac od wymiany oleju , ale ze pracuje za granica wiec dopiero teraz sie wybieram . Niby w tym wypadku wymiana pomaga w 60% przypadków

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 11 cze 2014, 15:31

a6c6 pisze:Tak wiem, że przy 100km/h będzie trzymał na obrotach chodzi mi bardziej o jazdę do 50km/h.
Moga spadac obroty, dlatego ze lockup jest niezamkniety.
mysza pisze:elektrozawory zaczynaja ci sie zapychac i dlatego masz taki objaw szarpania smigaj szybko na wymiane oleju <okok>
smiala diagnoza, jezeli sluszna to wymiana oleju nie zregeneruje wytluczonych elektrozaworow. Nie zawsze wymiana oleju pomaga - a czasami wrecz szkodzi.

Osoboscie zaczalbym... od wycofania adaptacji i nauczenia wszystkie od poczatku, zwlaszcza ze z biegiem czasu adaptacja uczy sie coraz rzadziej,a tutaj raczej widac problem z szybkim napelnianiem sprzegiel, choc moze to byc rowniez wina sterownika hydraulicznego.

mxzibi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 15 mar 2012, 14:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mxzibi » 17 lut 2015, 11:27

rafal_m pisze:
a6c6 pisze:Tak wiem, że przy 100km/h będzie trzymał na obrotach chodzi mi bardziej o jazdę do 50km/h.
Moga spadac obroty, dlatego ze lockup jest niezamkniety.
mysza pisze:elektrozawory zaczynaja ci sie zapychac i dlatego masz taki objaw szarpania smigaj szybko na wymiane oleju <okok>
smiala diagnoza, jezeli sluszna to wymiana oleju nie zregeneruje wytluczonych elektrozaworow. Nie zawsze wymiana oleju pomaga - a czasami wrecz szkodzi.

Osoboscie zaczalbym... od wycofania adaptacji i nauczenia wszystkie od poczatku, zwlaszcza ze z biegiem czasu adaptacja uczy sie coraz rzadziej,a tutaj raczej widac problem z szybkim napelnianiem sprzegiel, choc moze to byc rowniez wina sterownika hydraulicznego.
Tez sie z tym zgadzam ,ze to jest wina elektrozaworów i wymiana oleju nie pomoze - adaptacja lub naprawa elektrozaworów.
miała palic 10l w miescie !!!!!!!

repek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 paź 2013, 22:24
Lokalizacja: Lublin/Stavanger

Post autor: repek » 17 lut 2015, 23:11

Hej.

U mnie problem wygląda tak;
Przy redukcji na z 6 na 5 i z na 4 na 3 czasem słychać głuchy uderzenie, i też czasem jak zmiana z 2 na 3 i z 4 na 5 jest odczuwalna (delikatne szarpnięci, nie odbywa się to płynnie) <zalamka> . Dzieję się tak jak ASB ma właściwą temperaturę pracy, na zimnej jest perfekt (redukcja manualna wszystko jak należ)
2.7 TDI 2007. przebieg 177 kkm. przy 153 kkm. wymieniona płytka z elektrozaworami i olej w ASB.(zielony)
Prośba o radę co niedomaga? :(

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 17 lut 2015, 23:16

Płytka z elektrozaworami jest niedopasowana do Twojego sterownika elektronicznego, samochód ma dużo więcej km bo problemy ze sterowaniami zaczynaja sie w 99% przypadkow grubo powyżej 200 tys km
Ostatnio zmieniony 18 lut 2015, 22:37 przez rafal_m, łącznie zmieniany 1 raz.

repek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 paź 2013, 22:24
Lokalizacja: Lublin/Stavanger

Post autor: repek » 18 lut 2015, 08:05

Kupilem auto w2013 z w salonie audi (dział używane) na dowodzie widnialo nazwisko takie samo jak w książce serwisowej i w papierach przy zakupie wiec wychodzi że jestem drugim wlascicielem :) .Tu w Norwegii przestrzegają prawa nie oplacają się takie wałki. Więc myślę że to autentyczne km. No ale nigdy nie wiadomo. Może warsztat samochodowy który wymieniał olej i płytkę coś popaprał (rok było jak najbardziej dobrze). więc nie bardzo rozumiam?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga