[ BDG 2.5 169 KM] Powietrze w układzie paliwowym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
[ BDG 2.5 169 KM] Powietrze w układzie paliwowym
Witam po długiej przerwie(spowodowanej brakiem problemów z autem)
Mam mały(a moze nie maly) problem z powietrzem w przezroczystym przewodzie zasilajacym-może nie z nim ale z powietrzem sie w nim znajdującym.
Auto teraz pali bez problemu ale czasami gdy troche mu wcisne czuć że brakuje paliwa. No i w przewodzie widoczne jest powietrze.
Sprawdziłem wszystkie opaski itp itd w układzie gdzie ewentualnie może łapać powietrze ale to samo.
ÂŹle odpowietrzony??????????? chyba nie bo od odstatniego odpowietrzanai zrobiłem z 15tyś.
Ma ktoś może jakieś powysły? Dodam że nie mam dostępu do VAGa a w piątek 1000km do zrobienia
Z góry dziekuje
Mam mały(a moze nie maly) problem z powietrzem w przezroczystym przewodzie zasilajacym-może nie z nim ale z powietrzem sie w nim znajdującym.
Auto teraz pali bez problemu ale czasami gdy troche mu wcisne czuć że brakuje paliwa. No i w przewodzie widoczne jest powietrze.
Sprawdziłem wszystkie opaski itp itd w układzie gdzie ewentualnie może łapać powietrze ale to samo.
ÂŹle odpowietrzony??????????? chyba nie bo od odstatniego odpowietrzanai zrobiłem z 15tyś.
Ma ktoś może jakieś powysły? Dodam że nie mam dostępu do VAGa a w piątek 1000km do zrobienia
Z góry dziekuje
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 468
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
kryhawrc,
Przeczytaj mój post z poniższego tematu tam masz podobny problem sprawdź metodą, jaką wskazałem potem możesz zakończyć na demontażu pompy z baku na pewno w garnuszku będzie sporo syfu nagromadzonego tam przez lata. VP44 zostaw na koniec - tak sądzę.
viewtopic.php?p=622854&highlight=#622854

Przeczytaj mój post z poniższego tematu tam masz podobny problem sprawdź metodą, jaką wskazałem potem możesz zakończyć na demontażu pompy z baku na pewno w garnuszku będzie sporo syfu nagromadzonego tam przez lata. VP44 zostaw na koniec - tak sądzę.
viewtopic.php?p=622854&highlight=#622854

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
Czyli z tego co tu widze sto sprawdzić czy powietrze ciągnie miedzy filtrem paliwa a VP44 -jesli będzie to samo ciągnąć długie przewody prosto do zbiornika?
Z tego rozumiem że powietrze może ciągnąc nawet ze zbiornika i przez filtr?
[ Dodano: 2013-08-12, 20:02 ]
Filtr wymieniony moze z 8 tys temu.
Idąc drogą kolegi hemiV8 zabrałem sie za zbiornik paliwa i pompkę. Mam zamiar wszystko wyczyścić.Troche kijow bo mam prawie caly zbiornik- ale na lewarku sie nie wylewa. Tylko pytanie jak ją wyciągnąć-nie chce nic połamać
Z tego rozumiem że powietrze może ciągnąc nawet ze zbiornika i przez filtr?
[ Dodano: 2013-08-12, 20:02 ]
Filtr wymieniony moze z 8 tys temu.
Idąc drogą kolegi hemiV8 zabrałem sie za zbiornik paliwa i pompkę. Mam zamiar wszystko wyczyścić.Troche kijow bo mam prawie caly zbiornik- ale na lewarku sie nie wylewa. Tylko pytanie jak ją wyciągnąć-nie chce nic połamać
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 468
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Na razie sprawdÂź jak proponowałem tutaj masz jeszcze raz link http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 3&start=40kryhawrc pisze:Idąc drogą kolegi hemiV8 zabrałem sie za zbiornik paliwa i pompkę. Mam zamiar wszystko wyczyścić.Troche kijow bo mam prawie caly zbiornik- ale na lewarku sie nie wylewa. Tylko pytanie jak ją wyciągnąć-nie chce nic połamać
Przeczytaj wątek Carla i pozaglądaj na fotki będziesz wiedział, co i jak.
Jeżeli masz prawie cały bak paliwa to ja bym nie ryzykował dobierania się do pompki w baku zalejesz auto paliwem i będziesz miał dopiero fazę. Pompa jest pod tylną kanapą z prawej strony musisz odkręcić dekiel 3 śruby i będzie widać. Jest trochę roboty. Jutro wstawię kilka zdjęć jak znajdę bo robiłem to kiedyś i foty pstrykałem.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
Jak narazie dziekuje ale chyba znalazłem przyczyne.
ÂŻeczywiscie pompka zalana paliwem na maxa- i nie bardzo wiedziałem jak ją wyciągnąc. Tak więc wyciągnełem dekielek wraz z przewodami i obserwowałem-zero powietrza.
Pózniej coś podejżanie wygladał przewód zasilający (popekany przy filtrze)myśle cóż wymienie- może się nie zapowietrzy-udałe sie nie zapowietrzył sie-ale nic to nie dało.
Ostatnia próba-bańka z paliwem na krótko do filtra-z bańki ciągnie idealnie-za filtrem powietrze-czyli wychodzi na filtr.
Zamówiłem już nowy-jedyne 30 euro- ale nie mam wyjścia w piatek jade do domu
ÂŻeczywiscie pompka zalana paliwem na maxa- i nie bardzo wiedziałem jak ją wyciągnąc. Tak więc wyciągnełem dekielek wraz z przewodami i obserwowałem-zero powietrza.
Pózniej coś podejżanie wygladał przewód zasilający (popekany przy filtrze)myśle cóż wymienie- może się nie zapowietrzy-udałe sie nie zapowietrzył sie-ale nic to nie dało.
Ostatnia próba-bańka z paliwem na krótko do filtra-z bańki ciągnie idealnie-za filtrem powietrze-czyli wychodzi na filtr.
Zamówiłem już nowy-jedyne 30 euro- ale nie mam wyjścia w piatek jade do domu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
No i zaje......cie
Holędrzy są tak tępi jak;-sam nie wiem co
Potrzebował odemnie model, rocznik, pojemnośc, VIN, numery rejestracyjne?
Po dwóch godzinach dzwoni i pyta o miesiąc produkcji
<szok> <szok> <szok>
Pojechałem odebrac-szybko,szybko zalałem paliwem i KUR.. nie to
co za debil tyle informacji daostał i dał mi od 2,5 tdi tylko tego z C4
Jutro go chyba zabije
[ Dodano: 2013-08-14, 20:52 ]
Martwi mnie jeszcze to że może to nie filtr- choć wszystko na to wskazuje, tak że innej opcji już nie ma
Holędrzy są tak tępi jak;-sam nie wiem co
Potrzebował odemnie model, rocznik, pojemnośc, VIN, numery rejestracyjne?

Po dwóch godzinach dzwoni i pyta o miesiąc produkcji


Pojechałem odebrac-szybko,szybko zalałem paliwem i KUR.. nie to



co za debil tyle informacji daostał i dał mi od 2,5 tdi tylko tego z C4
Jutro go chyba zabije
[ Dodano: 2013-08-14, 20:52 ]
Martwi mnie jeszcze to że może to nie filtr- choć wszystko na to wskazuje, tak że innej opcji już nie ma
- uszaty2222
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
- Lokalizacja: poznań
witam mam podobny problem z tym powietrzem w wzyku, z obnserwacji wynika ze jak zgasze silnik to powietrze wychodzi z pompy i tam stoi.Przy ponownym odpaleniu juz musi pochechlac chwile i niewiem dlaczego pompa uszczelniona w zeszlym roku nie widac zeby byla spocona wiec co moze byc tego powodem ? przelewy tez sprawdzone i wygladaja na sprawne bez zadnych spochniec ani przeciekow
?
