Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDG 2.5 169 KM] Powietrze w układzie paliwowym

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

[ BDG 2.5 169 KM] Powietrze w układzie paliwowym

Post autor: kryhawrc » 11 sie 2013, 14:29

Witam po długiej przerwie(spowodowanej brakiem problemów z autem)

Mam mały(a moze nie maly) problem z powietrzem w przezroczystym przewodzie zasilajacym-może nie z nim ale z powietrzem sie w nim znajdującym.
Auto teraz pali bez problemu ale czasami gdy troche mu wcisne czuć że brakuje paliwa. No i w przewodzie widoczne jest powietrze.
Sprawdziłem wszystkie opaski itp itd w układzie gdzie ewentualnie może łapać powietrze ale to samo.
ÂŹle odpowietrzony??????????? chyba nie bo od odstatniego odpowietrzanai zrobiłem z 15tyś.

Ma ktoś może jakieś powysły? Dodam że nie mam dostępu do VAGa a w piątek 1000km do zrobienia
Z góry dziekuje

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 11 sie 2013, 23:55

Prewencyjnie można wymienić filtr paliwa, ale z opisu wynika że to pompa ma problem z zaciąganiem paliwa z baku, coś ją dławi(może zaklejone sitko) <mysli> i zaciąga powietrze.

Zacznij może od filtra -> sprawdź jego stan i pokuś się o wymianę.
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 12 sie 2013, 15:27

kryhawrc,

Przeczytaj mój post z poniższego tematu tam masz podobny problem sprawdź metodą, jaką wskazałem potem możesz zakończyć na demontażu pompy z baku na pewno w garnuszku będzie sporo syfu nagromadzonego tam przez lata. VP44 zostaw na koniec - tak sądzę.

viewtopic.php?p=622854&highlight=#622854

<okok>

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 12 sie 2013, 19:17

Czyli z tego co tu widze sto sprawdzić czy powietrze ciągnie miedzy filtrem paliwa a VP44 -jesli będzie to samo ciągnąć długie przewody prosto do zbiornika?

Z tego rozumiem że powietrze może ciągnąc nawet ze zbiornika i przez filtr?

[ Dodano: 2013-08-12, 20:02 ]
Filtr wymieniony moze z 8 tys temu.
Idąc drogą kolegi hemiV8 zabrałem sie za zbiornik paliwa i pompkę. Mam zamiar wszystko wyczyścić.Troche kijow bo mam prawie caly zbiornik- ale na lewarku sie nie wylewa. Tylko pytanie jak ją wyciągnąć-nie chce nic połamać

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 12 sie 2013, 23:51

kryhawrc pisze:Idąc drogą kolegi hemiV8 zabrałem sie za zbiornik paliwa i pompkę. Mam zamiar wszystko wyczyścić.Troche kijow bo mam prawie caly zbiornik- ale na lewarku sie nie wylewa. Tylko pytanie jak ją wyciągnąć-nie chce nic połamać
Na razie sprawdÂź jak proponowałem tutaj masz jeszcze raz link http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 3&start=40
Przeczytaj wątek Carla i pozaglądaj na fotki będziesz wiedział, co i jak.

Jeżeli masz prawie cały bak paliwa to ja bym nie ryzykował dobierania się do pompki w baku zalejesz auto paliwem i będziesz miał dopiero fazę. Pompa jest pod tylną kanapą z prawej strony musisz odkręcić dekiel 3 śruby i będzie widać. Jest trochę roboty. Jutro wstawię kilka zdjęć jak znajdę bo robiłem to kiedyś i foty pstrykałem.
<luzik>

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 13 sie 2013, 19:40

Jak narazie dziekuje ale chyba znalazłem przyczyne.
ÂŻeczywiscie pompka zalana paliwem na maxa- i nie bardzo wiedziałem jak ją wyciągnąc. Tak więc wyciągnełem dekielek wraz z przewodami i obserwowałem-zero powietrza.
Pózniej coś podejżanie wygladał przewód zasilający (popekany przy filtrze)myśle cóż wymienie- może się nie zapowietrzy-udałe sie nie zapowietrzył sie-ale nic to nie dało.
Ostatnia próba-bańka z paliwem na krótko do filtra-z bańki ciągnie idealnie-za filtrem powietrze-czyli wychodzi na filtr.
Zamówiłem już nowy-jedyne 30 euro- ale nie mam wyjścia w piatek jade do domu

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 13 sie 2013, 20:48

kryhawrc pisze:Zamówiłem już nowy-jedyne 30 euro- ale nie mam wyjścia w piatek jade do domu
Nie jest jeszcze źle, jak zmienisz już filtr, napisz czy już wszystko <okok> Trzymam kciuki za zakończenie walki z wynikiem pozytywnym dla Ciebie :>
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 14 sie 2013, 20:45

No i zaje......cie
Holędrzy są tak tępi jak;-sam nie wiem co
Potrzebował odemnie model, rocznik, pojemnośc, VIN, numery rejestracyjne? <mysli>
Po dwóch godzinach dzwoni i pyta o miesiąc produkcji <mysli> <foch> <szok> <szok> <szok>
Pojechałem odebrac-szybko,szybko zalałem paliwem i KUR.. nie to <wnerw> :[ <nerwus>
co za debil tyle informacji daostał i dał mi od 2,5 tdi tylko tego z C4
Jutro go chyba zabije

[ Dodano: 2013-08-14, 20:52 ]
Martwi mnie jeszcze to że może to nie filtr- choć wszystko na to wskazuje, tak że innej opcji już nie ma

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 15 sie 2013, 12:08

Na filtrze powinna być taka śrubka ósemka lub dziesiątka sprawdÂź czy pod tą srubką nie ma uszczelki miedzianej, jeżeli jest to wymień lub załóż nową jak jej nie ma.
pozd <okok>

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 15 sie 2013, 18:58

Aurius sprawdzalem to
ale mam juz nowy filtr-oczywiscie PROBLEM ZNIKNÂĄÂŁ
i tak musiałem jechac autem zeby zobaczyli jaki to filtr-porobili zdjęcia i znaleźli <mysli> inteligentni

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 15 sie 2013, 21:05

kryhawrc pisze:co za debil tyle informacji daostał i dał mi od 2,5 tdi tylko tego z C4
Jutro go chyba zabije
<lol> dobre hehe
Problem mógł tkwić w o-ring(u) na filtrze paliwa tym, na który zakładasz zaworek zwrotny. Ale to tylko moje przypuszczenie.

Awatar użytkownika
uszaty2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
Lokalizacja: poznań

Post autor: uszaty2222 » 03 paź 2013, 20:51

witam mam podobny problem z tym powietrzem w wzyku, z obnserwacji wynika ze jak zgasze silnik to powietrze wychodzi z pompy i tam stoi.Przy ponownym odpaleniu juz musi pochechlac chwile i niewiem dlaczego pompa uszczelniona w zeszlym roku nie widac zeby byla spocona wiec co moze byc tego powodem ? przelewy tez sprawdzone i wygladaja na sprawne bez zadnych spochniec ani przeciekow ???

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 05 paź 2013, 04:31

przeczytaj wyżej i sprawdz wszystko po kolei

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja