[100 C4 2.5 TDI Awant] Baksik Remont
[100 C4 2.5 TDI Awant] Baksik Remont
Audi 100 C4 Awant 2.5 TDI z 1997 roku , jest to taka "przejściówka" pomiędzy 100 C4 a A6 C4 , większość jest "niestety od 100", alufelgi 15 cali.kupiłem już zderzaki od A6 oraz wszystkie części potrzebne do naprawy auta ,teraz tylko ustawić rozrząd, uruchomić silnik i do blacharza,chce też zamontować obwódki okien chromowane.Felgi pójdą do renowacji.W aucie będzie zamontowana okleina kokpitu "alla" aluminium bądź karbon, co lepsze?Wnętrze już jest wyprane oraz został zamontowany zestaw audio Radio SONY CDX-S2220 , z przodu zmienione głośniki z oryginalnych na markowe (nie pamiętam danych ponieważ to już robota poprzedniego właściciela) tył oryginalne wysoko tonowe Nokii oraz dwa niskotonowe "888" 150 W, do tego Tuba wraz z wzmacniaczem Tonsila, sprzęt może nie najświeższy ale dźwięk miodzio:P Auto potrzebuje trochę pracy ponieważ zostało trochę zaniedbane przez poprzedniego właściciela
Zdjęcia tuż po zakupie ,aktualne zrobię dzisiaj popołudniu
Zdjęcia tuż po zakupie ,aktualne zrobię dzisiaj popołudniu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2009, 21:31 przez Baksik, łącznie zmieniany 1 raz.
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
no no kupa roboty Cie czeka ale mysle ze warto :mrgreen: powodzenia w doprowadzeniu Audi do perfekcji
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
- chester009
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 paź 2008, 18:18
- Lokalizacja: Łuków
sporo pracy i wyrzeczen czeka cie ta c4 tylko jdno mnie interesuje kto ja do takiego stanu doprowadzil srodek od c4 deska rozdzielcza z miejscami na dekory a dekorow brak, na dzwiach nawet nie ma otoworow na ich zamocowamie maska od c4 wraz z soczewkami a to podobno a6 z 97 roku taki troche skladak ale jak nalepsze zyczenia i powodzenia w jej przebudowie i doproadzeniu do stanu uzytecznosci
cztery kola- sensem miłości i życia
A więc spotkanie miało miejsce z drzewem, to jest bardziej jeszcze setka niż A6 , jak rozmawiałem z jednym sprzedawcą ze sklepu motoryzacyjnego który sie pasjonuje Audi cami powiedział że niby setki AWANT robili do 1997 roku ,moja na dodatek jest jeszcze z grudnia:P
W dowodzie jest jeszcze wpisane "100" Rocznik raczej sie zgadza na szybach też jest 97 (nie na wszystkich przednia jest nie oryginalna). ÂŚrodek jest praktycznie ukończony zostały kolektorki , audio jest ,poniżej kilka fotek:
Wnętrze nie jest jeszcze dobrze wyczyszczony, wyplakowane bo tak jak narzazie auto stoi
W dowodzie jest jeszcze wpisane "100" Rocznik raczej sie zgadza na szybach też jest 97 (nie na wszystkich przednia jest nie oryginalna). ÂŚrodek jest praktycznie ukończony zostały kolektorki , audio jest ,poniżej kilka fotek:
Wnętrze nie jest jeszcze dobrze wyczyszczony, wyplakowane bo tak jak narzazie auto stoi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"
Według mnie to jest to poprostu Składak zarejestrowany po sprowadzeniu jako uszkodzeone(lub nie kompletne) w 97r., i nie jest to w zadnym wypadku A6, wnętrze nie miało dekorów orginalnie przeciez, a soczewki są zwykłe z c4 takie jak były w s4 i bogatszych setkach, jesli chcesz zeby wygladało ono jak A6 bedziesz musiał zmienic zderzaki które masz,lampy, błotniki przod, maske z grillem- w sumie i tak do wymiany, lusterka, i konczecznie listwy boczne, ale i tak kazdy sie pozna ze to nie A6 jak zobaczy tą tapicerke i zaglówki z dziurami.
Wiem ze na dowodzie się nie jeździ(składak nic nie przeszkadza) i mozna je upodobnic do A6 zmieniając zderzaki i listwy tylko, a lusterka dając w kolor, czy wygląda to lepiej od org. setki, kwestia gustu i zalezy jak jest zrobione, trzymam kciuki za doprowadzenie auta do porządku, bo widac ze z wnętrzem juz sobie bardzo fajnie poradziłeś.
Powodzenia
Wiem ze na dowodzie się nie jeździ(składak nic nie przeszkadza) i mozna je upodobnic do A6 zmieniając zderzaki i listwy tylko, a lusterka dając w kolor, czy wygląda to lepiej od org. setki, kwestia gustu i zalezy jak jest zrobione, trzymam kciuki za doprowadzenie auta do porządku, bo widac ze z wnętrzem juz sobie bardzo fajnie poradziłeś.
Powodzenia
Zderzaki mam już po kupione od A6, niestety maska błotniki i lampy będą od setki, mi nie chodzi o to żeby ona wyglądała jak A6 po prostu chce nadać aucie trochę nowocześniejszego wyglądu,Co do wnętrza to jeszcze muszę trochę doprać wykładzinę (chociaż na żywo wygląda dużo lepiej) No i te detektory kupić, ale narazie sprawą pierwszorzędną jest dla mnie silnik który chce uruchomić, dzisiaj prawdopodobnie zawiozę głowice do zrobienia (krzywe dwa zawory)
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"
Przyznaj się - dałeś za to auto 500zł :?:
Ja bym na Twoim miejscu się nie pchał w takie coś, widac że nigdy nawet 50gr na to auto nikt nie wydał. Z tym tylnim błotnikiem to katastrofa, albo robic szczep, albo będzie porcelanowa powłoka. Fotele i boczki przekładane, bo z taką wykładziną ciemne fotele nie wychodziły. Władujesz czas i pieniądze, a i tak zawsze to będzie rzeźba, którą przy sprzedaży oddasz prawie za darmo...
Niemniej powodzenia
Ja bym na Twoim miejscu się nie pchał w takie coś, widac że nigdy nawet 50gr na to auto nikt nie wydał. Z tym tylnim błotnikiem to katastrofa, albo robic szczep, albo będzie porcelanowa powłoka. Fotele i boczki przekładane, bo z taką wykładziną ciemne fotele nie wychodziły. Władujesz czas i pieniądze, a i tak zawsze to będzie rzeźba, którą przy sprzedaży oddasz prawie za darmo...
Niemniej powodzenia
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
Nie nie dałem za auto 500 zł
Masz racje w sprawy wizualne nikt nie ładował pieniędzy ale jeśli chodzi o sprawy techniczne to wszystko było robione na czas a nawet może wcześniej , zawieszenie po remoncie , płyny wymieniane na czas. Jeśli ci chodzi o tylni błotnik to będzie zrobiony szczep
Masz racje w sprawy wizualne nikt nie ładował pieniędzy ale jeśli chodzi o sprawy techniczne to wszystko było robione na czas a nawet może wcześniej , zawieszenie po remoncie , płyny wymieniane na czas. Jeśli ci chodzi o tylni błotnik to będzie zrobiony szczep
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga