Spadek mocy audi a6 c6.
Spadek mocy audi a6 c6.
Witam wszystkich bardzo serdeecznie . Chciałbym poinformować że jestem nowym na forum , i nie mam bladego pojęcia co jak i gdzie.. Jeżeli pytanie te skierowałem w nieodpowiednim miejscu , to bardzo przepraszam..
Otóż mój problem polega z autkiem Audi A6 C6 Quattro 3.0 TDI.. Kupując auto ( a kupilem niedawno ) Okazalo sie ze wyskakuje kontrolka w kształcie ,,Spiralki''.. Gdy mocniej przycisne pedał gazu zaświeca się ( okolice 120/140 km ) i auto momentalnie traci moc , przechodzi w tryb awaryjny. Po zatrzymaniu się kontrolka zgasa i auto znow jedzie okej.. Jutro mam jechać do mechanika pod komputer, lecz może ktoś z was doświadczył już podobnego problemu? Z góry BARDZO dziękuje!!.
Jeżeli już to jestem , to mógłby mi ktoś powiedzieć od czego jest przycisk ,,CHECK'' i co on da gdy go się wciśnie? + Jak obsługować się skrzynią Tiptronic jak jest na ,,D'' ? Jak to z tym manualem ? ( nie chce zepsuć ) ..
z góry dzięki za pomoc.
Otóż mój problem polega z autkiem Audi A6 C6 Quattro 3.0 TDI.. Kupując auto ( a kupilem niedawno ) Okazalo sie ze wyskakuje kontrolka w kształcie ,,Spiralki''.. Gdy mocniej przycisne pedał gazu zaświeca się ( okolice 120/140 km ) i auto momentalnie traci moc , przechodzi w tryb awaryjny. Po zatrzymaniu się kontrolka zgasa i auto znow jedzie okej.. Jutro mam jechać do mechanika pod komputer, lecz może ktoś z was doświadczył już podobnego problemu? Z góry BARDZO dziękuje!!.
Jeżeli już to jestem , to mógłby mi ktoś powiedzieć od czego jest przycisk ,,CHECK'' i co on da gdy go się wciśnie? + Jak obsługować się skrzynią Tiptronic jak jest na ,,D'' ? Jak to z tym manualem ? ( nie chce zepsuć ) ..
z góry dzięki za pomoc.
Oo dziękuje Ci bardzo za odpowiedÂź , mógłbyś mi może więcej o tym filtrze powiedzieć? Moze pw ? Skype albo cos? :33 Tez miales ten problem co ja? Bo oni mi w serwisie mowili ze to moze byc sterownik silnika czy cos takiego.. W kazdym warsztacie mowią mi co innego , a to o jakims cisnieniu , a to o jakims pasku wielorowkowym..
filtr dpf to filtr ktory oczyszcza spaliny i jesli w twoim przypadku zakonczyl swoj zywot(jesli go posiadasz)to moze sie to wlasnie objawiac takimi symptomami jak u ciebie.mruga kontrolka swiec i auto wchodzi w tryb awaryjny.jednak tak jak juz ci napisalem jako pierwsze podpiecie pod kompa i sie wyjasni...pozdro
tomcio77, A ty miałeś już podobne problemy? Bo jestem nowym właścicielem auta , i jezeli mógłbyś mi coś więcej powiedzieć na temat niego : ( Co lubi się zepsuć , lub co warto wymienić) ?
Aaa wiesz moze jeszcze co robi przycisk ,,check'' ? :33
[ Dodano: 2013-07-24, 20:53 ]
tomcio77, A tak swoją drogą , widzisz jeszcze jakieś inne rzeczy które mogły by być przyczyną mego problemu? Wiem że to wróżenie z fusów , lecz zawsze warto coś pomyśleć..
Aaa wiesz moze jeszcze co robi przycisk ,,check'' ? :33
[ Dodano: 2013-07-24, 20:53 ]
tomcio77, A tak swoją drogą , widzisz jeszcze jakieś inne rzeczy które mogły by być przyczyną mego problemu? Wiem że to wróżenie z fusów , lecz zawsze warto coś pomyśleć..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
- Imię: Zbyszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KIELCE
U mnie takie objawy pokazały się przy nieszczelnym przewodzie odchodzącym od interkulera. po wymianie przewodu spokoSelezi21 pisze:tomcio77, A ty miałeś już podobne problemy? Bo jestem nowym właścicielem auta , i jezeli mógłbyś mi coś więcej powiedzieć na temat niego : ( Co lubi się zepsuć , lub co warto wymienić) ?
Aaa wiesz moze jeszcze co robi przycisk ,,check'' ? :33
[ Dodano: 2013-07-24, 20:53 ]
tomcio77, A tak swoją drogą , widzisz jeszcze jakieś inne rzeczy które mogły by być przyczyną mego problemu? Wiem że to wróżenie z fusów , lecz zawsze warto coś pomyśleć..
Auris1986, Ten interkuler to coś bardzo poważnego? Jakie koszty? Z góry dzięki.
Rozumiem że tobie też , gdy przycisnełeś autko mocniej zaświecała się spiralka i nie było mocy? :3 Bo jeżdże kurka po tych mechanikach , byłem nawet w serwisie i też mi nic nie powiedzieli , a ceny kosmiczne. Wymienili mi filter paliwa to niechcielibyście wiedzieć za ile , najdroższy na świecie chyba. Po wyzycie dalej nie wiedzą co to jest. Każdy mówi: A może to jest jakiś zaworek, a może to jest pasek wielorowkowy.. Mechanicy patrzą tylko żeby zarobic ale zeby sie nie urobić..
[ Dodano: 2013-07-25, 15:05 ]
Otóż po dzisiejszej wizycie u dośc solidnych na pierwszy rzut oka mechaników stwierdzili oni ( podepnięcie do komputera ) że moim błędem jest: ZAWÓR REGULACJI CIÂŚNIENIA PALIWA , dziś kupiłem ten zawór , pokazałem go mechanikom a oni mi na to że jutro ten zaworek wymienią i auto będzie gites. Sądzisz/Sądzicie że to będzie własnie to? :3 Dziekuje za fatyge..
[ Dodano: 2013-07-26, 13:33 ]
okazało się ze no nie zawór lecz cała pompa.. nie orientujecie się jaki jest koszt regeneracji lub nowej pompy? Jak i uzywanej jak i nowej? POMOOOCY.
Rozumiem że tobie też , gdy przycisnełeś autko mocniej zaświecała się spiralka i nie było mocy? :3 Bo jeżdże kurka po tych mechanikach , byłem nawet w serwisie i też mi nic nie powiedzieli , a ceny kosmiczne. Wymienili mi filter paliwa to niechcielibyście wiedzieć za ile , najdroższy na świecie chyba. Po wyzycie dalej nie wiedzą co to jest. Każdy mówi: A może to jest jakiś zaworek, a może to jest pasek wielorowkowy.. Mechanicy patrzą tylko żeby zarobic ale zeby sie nie urobić..
[ Dodano: 2013-07-25, 15:05 ]
Teraz odpowiedÂź tą skieruje do Ciebie jak i do INNYCHAuris1986 pisze:U mnie takie objawy pokazały się przy nieszczelnym przewodzie odchodzącym od interkulera. po wymianie przewodu spokoSelezi21 pisze:tomcio77, A ty miałeś już podobne problemy? Bo jestem nowym właścicielem auta , i jezeli mógłbyś mi coś więcej powiedzieć na temat niego : ( Co lubi się zepsuć , lub co warto wymienić) ?
Aaa wiesz moze jeszcze co robi przycisk ,,check'' ? :33
[ Dodano: 2013-07-24, 20:53 ]
tomcio77, A tak swoją drogą , widzisz jeszcze jakieś inne rzeczy które mogły by być przyczyną mego problemu? Wiem że to wróżenie z fusów , lecz zawsze warto coś pomyśleć..
Otóż po dzisiejszej wizycie u dośc solidnych na pierwszy rzut oka mechaników stwierdzili oni ( podepnięcie do komputera ) że moim błędem jest: ZAWÓR REGULACJI CIÂŚNIENIA PALIWA , dziś kupiłem ten zawór , pokazałem go mechanikom a oni mi na to że jutro ten zaworek wymienią i auto będzie gites. Sądzisz/Sądzicie że to będzie własnie to? :3 Dziekuje za fatyge..
[ Dodano: 2013-07-26, 13:33 ]
okazało się ze no nie zawór lecz cała pompa.. nie orientujecie się jaki jest koszt regeneracji lub nowej pompy? Jak i uzywanej jak i nowej? POMOOOCY.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 sie 2013, 09:25
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Mam wrażenie jakby tracił moc lub nie palił na wszystkie gary. Silnik 3,2fsi quattro 255 km ale nie czuje juz w nim tyle i czasami jak stoje na swiatłach czuje jak silnik nie równo pracuje ale tylko czasami. Dodam ze jest to tiptronik.
Zmieniłem już swiece i zauwazyłem ze jedna była mokra podczas gdy pozostałe suche.
Zmieniłem już swiece i zauwazyłem ze jedna była mokra podczas gdy pozostałe suche.
A co sądzicie o układzie sterowania czy jakoś tak ? :oo Ja już sam nie wiem - Właśnie wróciłem dziś z wakacji - mam nadzieje ze w tym miesiącu wyjaśnie już całą sytuacje. Powymieniam pare rzeczy i sie zobaczy. : ) Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-09-19, 17:58 ]
#- ROZWIÂĄZANIE!! - WSZYCY FORUMOWICZE : Otóz proszę o uwagę ponieważ udało się ROZWIÂĄZAć TEN PROBLEM. Okazało się że mam za małe ciśnienie - a co więcej układ paliwowy łapał jakieś brudy i był przytkany :3 Po oczyszczeniu auto śmiga jak nowe , dzięki za fatyge -
[ Dodano: 2013-09-19, 17:58 ]
#- ROZWIÂĄZANIE!! - WSZYCY FORUMOWICZE : Otóz proszę o uwagę ponieważ udało się ROZWIÂĄZAć TEN PROBLEM. Okazało się że mam za małe ciśnienie - a co więcej układ paliwowy łapał jakieś brudy i był przytkany :3 Po oczyszczeniu auto śmiga jak nowe , dzięki za fatyge -
AUDI a6 c6 3.0 TDI utrata mocy / swiece żarowe
Wiem że temat stary, ale napiszę jak to wyglądało u mnie z utratą mocy, wielu ludzi czyta fora, aby zdobyć wiedzę co się dzieje z ich audicą .
U mnie najpierw samochód gasł na światłach ...
Pompa paliwowa do wymiany - po robocie ok pompa używana koszt ok. 500zł z wymianą pasków itp. (uwaga ważne aby dobrać odpowiednia pompę bo w 2.7 i 3.0 dawali takie same, ale jak trafi się na używkę felerną wóz nie ma mocy tyle co kiedyś trzeba to uwzględnić ) ja wymieniłem dwa razy pompę z racji mocy za drugim razem jest ok. Na koszt mechanika oczywiście
+ wymiana filtra paliwa
kontrolka spiralka: po daniu w palnik samochód traci moc zapala się spiralka ma się wrażenie jakby jeden gar wysiadł :
Problemem jest czujnik wysokiego ciśnienia na listwie. Nowy w audi 1700zł używka na allegro 180zł (phantom VW te same silniki ) problem znika polecam kupić całą listwę z zamontowanym czujnikiem. Po wymianie jak ręką odjął.
Kontrolka spiralka <-- moja ulubiona kontrolka w AUDI ... zapchany zawór ERG albo autostrada i wypalanko 2,5 tys obrotów i problem znika na chwilę, albo czyszczenie koszt ok 300zł jeden dzień u mechanika (zimny silnik)
Wymiana świec żarowych : Temat piękny w każdym samochodzie jest to bułka z masłem, ale nie w audi a6 c6 z 2004 roku. W tym modelu z tego rocznika "chyba do 2007" montowali świece ceramiczne ... oczywiście przy wykręcaniu ułamały się magikom końcówki w 4-ch z 6 świecach... co dalej? Ryzyk fizyk jedziesz na autostradę z kompletem kluczy i świec i dajesz w palnik aż wyskoczą... kiedy wyskoczą końcówki ? może za 2km może za 100tys km kwestia szczęścia ... u mnie wypadły po 10km dawania w palnik średnio 1-2 co kilka km. Jakie ryzyko? wpadną do środka i masz po silniku. Alternatywa ? wyciąganie głowicy ... masakra koszt niemały ... niektórzy mówią że jak już się to zdarzy i do tego dochodzi lepiej wyciągnij cały silnik wymień napinacze na łańcuchu i łańcuch ... koszt do 8 -10tys zł, mnie to ominęło, ale.... no właśnie ale ... magicy pomineli jeden mały szczególik ... po wymianie świec z ceramicznych na stalowe musisz wgrać nowe oprogramowanie silnika... bo spalisz swiece stalowe... koszt ok 300zł w aso./.. więc najprawdopodobniej mam spalone świece nowe stalowe... oczywiście kontrolka pokazuje że nie więc pewnie mam farta ...
koszt swiec 90zł netto sztuka + wymian + oprogramowanie
tyle z mojej historii może komuś pomoże.
U mnie najpierw samochód gasł na światłach ...
Pompa paliwowa do wymiany - po robocie ok pompa używana koszt ok. 500zł z wymianą pasków itp. (uwaga ważne aby dobrać odpowiednia pompę bo w 2.7 i 3.0 dawali takie same, ale jak trafi się na używkę felerną wóz nie ma mocy tyle co kiedyś trzeba to uwzględnić ) ja wymieniłem dwa razy pompę z racji mocy za drugim razem jest ok. Na koszt mechanika oczywiście
+ wymiana filtra paliwa
kontrolka spiralka: po daniu w palnik samochód traci moc zapala się spiralka ma się wrażenie jakby jeden gar wysiadł :
Problemem jest czujnik wysokiego ciśnienia na listwie. Nowy w audi 1700zł używka na allegro 180zł (phantom VW te same silniki ) problem znika polecam kupić całą listwę z zamontowanym czujnikiem. Po wymianie jak ręką odjął.
Kontrolka spiralka <-- moja ulubiona kontrolka w AUDI ... zapchany zawór ERG albo autostrada i wypalanko 2,5 tys obrotów i problem znika na chwilę, albo czyszczenie koszt ok 300zł jeden dzień u mechanika (zimny silnik)
Wymiana świec żarowych : Temat piękny w każdym samochodzie jest to bułka z masłem, ale nie w audi a6 c6 z 2004 roku. W tym modelu z tego rocznika "chyba do 2007" montowali świece ceramiczne ... oczywiście przy wykręcaniu ułamały się magikom końcówki w 4-ch z 6 świecach... co dalej? Ryzyk fizyk jedziesz na autostradę z kompletem kluczy i świec i dajesz w palnik aż wyskoczą... kiedy wyskoczą końcówki ? może za 2km może za 100tys km kwestia szczęścia ... u mnie wypadły po 10km dawania w palnik średnio 1-2 co kilka km. Jakie ryzyko? wpadną do środka i masz po silniku. Alternatywa ? wyciąganie głowicy ... masakra koszt niemały ... niektórzy mówią że jak już się to zdarzy i do tego dochodzi lepiej wyciągnij cały silnik wymień napinacze na łańcuchu i łańcuch ... koszt do 8 -10tys zł, mnie to ominęło, ale.... no właśnie ale ... magicy pomineli jeden mały szczególik ... po wymianie świec z ceramicznych na stalowe musisz wgrać nowe oprogramowanie silnika... bo spalisz swiece stalowe... koszt ok 300zł w aso./.. więc najprawdopodobniej mam spalone świece nowe stalowe... oczywiście kontrolka pokazuje że nie więc pewnie mam farta ...
koszt swiec 90zł netto sztuka + wymian + oprogramowanie
tyle z mojej historii może komuś pomoże.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga