Auris1986, Ten interkuler  to coś bardzo poważnego? Jakie koszty? 

 Z góry dzięki.
Rozumiem że tobie też , gdy przycisnełeś autko mocniej zaświecała się spiralka i nie było mocy? :3  Bo jeżdże kurka po tych mechanikach , byłem nawet w serwisie i też mi nic nie powiedzieli , a ceny kosmiczne. Wymienili mi filter paliwa to niechcielibyście wiedzieć za ile , najdroższy na świecie chyba. Po wyzycie dalej nie wiedzą co to jest. Każdy mówi: A może to jest jakiś zaworek, a może to jest pasek wielorowkowy.. 

 Mechanicy patrzą tylko żeby zarobic ale zeby sie nie urobić.. 
 
[ Dodano: 2013-07-25, 15:05 ]
Auris1986 pisze:Selezi21 pisze:tomcio77, A ty miałeś już podobne problemy? Bo jestem nowym właścicielem auta , i jezeli mógłbyś mi coś więcej powiedzieć na temat niego : ( Co lubi się zepsuć , lub co warto wymienić) ? 

Aaa wiesz moze jeszcze co robi przycisk ,,check'' ? :33 
[ Dodano: 2013-07-24, 20:53 ]
tomcio77,  A tak swoją drogą , widzisz jeszcze jakieś inne rzeczy które mogły by być przyczyną mego problemu? 

 Wiem że to wróżenie z fusów , lecz zawsze warto coś pomyśleć..
 
U mnie takie objawy pokazały się przy nieszczelnym przewodzie odchodzącym od interkulera. po wymianie przewodu spoko 

 
Teraz odpowiedÂź tą skieruje do Ciebie jak i do INNYCH 
 
Otóż po dzisiejszej wizycie u dośc solidnych na pierwszy rzut oka mechaników stwierdzili oni ( podepnięcie do komputera ) że moim błędem jest: ZAWÓR REGULACJI CIÂŚNIENIA PALIWA , dziś kupiłem ten zawór , pokazałem go mechanikom a oni mi na to że jutro ten zaworek wymienią i auto będzie gites. 

 Sądzisz/Sądzicie że to będzie własnie to? :3 Dziekuje za fatyge.. 
[ Dodano: 2013-07-26, 13:33 ]
okazało się ze no nie zawór lecz cała pompa.. nie orientujecie się jaki jest koszt regeneracji lub nowej pompy? 

 Jak i uzywanej jak i nowej? POMOOOCY.